"Susun salaklar, kız uyanacak." Bizimkileri durdurmak için söylediğim bilmem kaçıncı laftı, sessiz olmaya çalıştıkça daha çok gürültü yapıyorduk.
Bugün Selin'in doğum günüydü, sabahın köründe aldığımız pasta ile doğum günü kutlamakta anca bizim gibi malların aklından çıkardı. Bu fikre mırın kırın etsek de Cenk böyle uygun gördüğü için böyle olmuştu.
Ben pastaya mumları dikerken Cenk ise televizyondan "İyi ki doğdun Muzaffer" açmaya çalışıyordu yani bu nasıl bir beyindi arkadaş.
"Hayatımda daha sikimsonik bir video görmemiştim sağol Cenk" Devrim'in laflarıyla istemsiz gülmüştüm.
"Hadi Cenk, Selin'i hafifçe dürt" Cenk bir anda Selin'i sallamaya başladığında Devrim'in La havle diye söylendiğini duymuştuk. Demir ise bir köşe de konfeti patlatmayı bekliyordu, elinde konfeti ve o uykulu bakışları ile oldukça komikti.
"Ay noluyor sabah sabah, neden hayvan gibi sallıyorsun be?"
"İYİ Kİ DOĞDUN SELİN" ve patlayan konfeti.
"İYİ Kİ DOĞDUN MUZAFFER"
"BİZ BURAYI NASIL TEMİZLEYECEĞİZ NAPTINIZ!!"
Selin'in harika tepkisini tabi ki hiç birimiz beklemiyorduk."Sus da mumu üfle" Selin ağzı yüzü kaymış bir tiple sonunda mumunu üflemişti.
-
Kahvaltıdan kalkmış bugün ne yapacağımızı düşünüyorduk, Devrim ise çoktan işine gitmişti bile kendisi başarılı bir mimardı, bizde işte üniversitemizin açılmasını bekliyorduk ve bu zamanda da boş boş geziyorduk.Hepimiz ayrı bir köşeye yayılmış telefonlara bakıyorduk. Hava oldukça sıcaktı dışarı çıkarsak erirdik ayrıca şuan da kimse bu klimalı odadan götünü kaldıramazdı.
"Evet, Demir Bey"
"Buyur abla"
"Dökül bakalım Ceren kim?"
"Hakketten bende çok merak ettim, kim o nasıl tanıştınız?" diye sordu Selin
"Ya okey oynuyordum telefondan, o da bizim takımdaydı ordan konuşma geçti. Kız bana dalgınlıkla okey attı ordan sohbet başladı bizim buralarda bir cafede çalıştığını öğrendim. Cafeye gittim sohbet muhabbet işte."
"Aşık mısın sen bu kıza? gözümdeki heyecan parıltılarıyla sordum, Demir'in birine kalbini açması çok şaşırtıcı ama aynı zamanda da güzel bir şeydi.
"Çok hemde, öyle güzel gözleri var ki" Uzaklara dalarak söylediği bu cümlelerle kendimi tutamayıp ikizime kocaman sarıldım.
"LAN KOŞUN NASIL SIÇTIYSAM KLOZET YERİNDEN OYNADI ÇIKIYOR LAN BU" Cenk'in sesiyle hepimiz şaşkınca birbirimize baktıktan sonra tuvalete doğru yürümeye başladık.
"Lan açıyorum kapıyı donun çekik di mi?"
"Oha Demir o kadar da değil amk"
"Lan oğlum tazyikli mi sıçtın amk nasıl böyle olabilir bu?"
"Kanka bilmiyom ki"
Demir ve Cenk arasında bu sohbet dönerken Selin ve Ben gülmekten altımıza kaçıracaktık artık her şeyi ayrı vukuattı bu çocuğun.
-
Usta gelmiş, tuvaleti halletmişti bunun nasıl olduğunu sorduğunda açıkça anlatmıştık adam bile gülmekten ağlayacak hale gelmişti.Kapı çaldığında ben bakarım diye kapıya koşmuştum kapıyı açtığımda oldukça yorgun bir Devrim karşıladı beni, "Hoşgeldin abi" diyerek arkamı dönecektim ki "Gel sarılayım" dedi. Arkamı yavaşça dönerek ona doğru ilerledim ben kollarımı açmadan o sıkıca belimi sarmıştı, bende boynunu sardığımda eğilmek istemeyerek dümdüz durmuştu, e o öyle durunca benimde ayaklarım havalanmıştı.
"Kim Gelmiş?"
Salondan Demir'in sorduğu soruyla, Devrim beni yere bıraktı sen geç içeri fıstığım demeyide unutmadı.Artık şaşıramıyordum bile bu hareketler o kadar üst üstte gelmişti ki, umarım bir bokluk çıkmazdı.
Salona geçtiğimde yarım bıraktığım pastayı elime almış koltuğa güzelce kurularak yemeğe devam etmiştim.
"İyi ki doğdun Muzaffer" Cenk takılmış plak gibi sürekli bunu söylüyordu en son pastayı kenara bırakıp üstüne saldıracaktım.
Ters ters bakışlarımı ona gönderdikten sonra "Sus Cenk Sus" diye de söylenmiştim tabi.
O sırada Devrim içeri gelmiş yanıma oturmuştu ve keyifli (!) sohbetimize o da dahil olmuştu saate baktığımda hava kararmak üzereydi biz kalkalım artık dediğimde "Nereye" diye soran Devrim'e baktım."Eve abi"
"Ha anladım."
-
Eve uğramadan önce Demirle güzelce bir alışveriş yapmıştık nerdeyse dolapta hiçbir şey kalmamıştı.
Onları güzelce yerleştirdikten sonra salona geçerek en sevdiğim filmi açtım, güzelce koltuğa yayıldım ve izlemeye başladım.
————————————————
Umarım BeğenmişsinizdirrrDevrim'in bir anda bu kadar ısınması size de tuaf geliyor mu?
Oylarınızı ve Yorumlarınızı bekliyorum ballarım 🫶🏻🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEYLAK
RomanceSelin ve Demir'in dikkati Cenk'in üzerindeyken, Devrim kulağıma yanaşıp "Seni yerde yatıracağımı düşünme güzelim" diye fısıldamıştı. Yavaşça yutkunarak sadece teşekkür edebilmiştim. Beni koltuğa bıraktı kendisi ise yere yattı, ışıklar kapandı, iyi...