3

50 4 2
                                    

WhatsApp
Enayiler Kulübü
Leyla: Canlarııımm, napıyorsunuz bakalım?

Selin:Napalım bebeğim yatıyoruz anca

Cenk: Kendi adına konuş selincim, ben boş beleş bir insan mıyım allah allah

Demir: Hatta oldukça boşsun cenk

Cenk: konuştu paşamız

Leyla: Ay bi susun, şey diyecektim gençler içmeye mi gitsek?

Selin: çok sıkılmıştım zaten, kalkın anam gidiyoz

Cenk:ok

Demir:ok

Selin: ok götünüze girsin 🫶🏻🫶🏻
-
Bizim delilerin mesajlarına gülerken, bir yandan ne giyeceğimi düşünüyordum. Hava da gerçekten bunaltıcı bir sıcak vardı, gideceğimiz mekan da şık bir mekan olduğu için güzel bir elbise giymeye karar verdim.
-
Sonunda hazırdım üzerimde siyah, kalın askılı, oldukça mini bir elbise vardı. Maşa yaptıgım sarı saçlarımı salmıştım aslında güzel bir kızdım ya.

Demirle beraber evden çıkmıştık. İkizim diye diyorum pek yakışıklı bir çocuktu, evimizin kapısına gelen arabayla hadi Selinler gelmiş olmalı diyerek ayağıma beyaz bir spor ayakkabı geçirdim. Demirle beraber aşağıya indiğimizde şoför koltugunda Selin'i beklerken Devrim'i görünce sorgularcasına Demir'e baktım bunun burda ne işi var dercesine, bilmiyorum diyerek kaşlarını havaya kaldırdı hemende beni anlardı canım ikizim.

Arkada oturan Cenk ve Selin'i gördüm tam arkaya binmek için kapıyı açacakken, Selin'in parmağını tehdit ediyormuşçasına sallayıyordu ve baş parmağı ile boynunu kesermiş gibi hareket edince eğer arkaya binersen ölürsün demek istediği oldukça açıktı

hiç Selin'i çekecek halim yoktu,Demir arkaya ben ise öne bindim. Devrim göz ucuyla beni süzdü ama daha fazlası olmadı kafamı öne çevirerek yolu izlemeye başladım.

-

Gelecegimiz yere vardıgımızda Selin'i kenara çekip Devrim neden geldi diye sordum, "Bilmem senin ismini duyunca gelmek istedi"dedi ve önden yürümeye başladı.
Biliyorum sadece beni mutlu etmek için söylemişti, masaya geldigimde boş yerin sadece Devrim'in yanı olduğunu fark ederek onun yanına oturdum.

Burası çok güzel bir mekandı. Yemeklerimiz gelmişti yanına da şaraplarımız, güneş batıyordu, arkadan hafif bir müzik yanımda, sevdicegim huzurun vücut hali gibiydi kesinlikle ama bu havayı bozan bir çene vardı. Cenk asla susmuyordu asla, sürekli saçma saçma şarkılar mırıldanıp Selin'e yanaşmaya çalışıyordu. Hepimiz Selin'e olan ilgisini biliyorduk da çaktırmıyorduk diyelim her sandelyesi kaydiginda Devrim'in bakışları ile sandalyesini düzeltiyordu.

"Devrim abi, bize katılmanı neye borçluyuz?" kafasını yavaşça bana çevirdi

"Ne oldu Leyla burda olmam seni rahatsız mı etti?" Sorgularcasına kaşlarını yukarı kaldırarak sorusunu sordu.

Güzel gözleri karşısında kitli kalarak "Hayır, neden rahatsız etsin?"dedim.

Tabi bu sırada Cenk'in "Devrim abiciğim" demesiyle hepimiz ona baktık

" Sevgilin var mı acaba?" ağzı yayık yayık sorduğu soruyla Selin istemeden gülmüştü

"Yok Cenk yok" Devrim'in olumsuz cevabı ile istemeden gülümsedim.
Ben bir lavaboya gideyim diyerek ayaklandım uzun koridorda benden başka kimse yoktu, bir anda kolumdan tutulup çekilince şaşkınlıkla baktım karşımda ki kişiye Devrim tüm heybeti ile karşımda dikiliyordu.

"Ah Leyla Ah" demesiyle şaşkınca bakmaya başladım. Çok yakındık, çok

"Çok güzelsin be kızım" demesiyle arkasını dönüp benden uzaklaşması aynı saniyede olmuştu. Olduğum yerde donup kaldım. Allahım neler oluyordu böyle?

Lavaboda yüzüme su çarptıktan sonra geri bizimkilerin yanına geldim ama o an asla aklımdan çıkmıyordu ne olmuştu öyle?
İnanamıyordum.

Devrim kolunu bir anda benim sandalyemin üstüne koymuştu. Başka yer mi yoktu be diyerek kendi kendime söylendim, Devrim baş parmağı ile hafifçe kimseye çaktırmadan kolumu okşayıp geri parmağını çekti ve Demirle olan sohbetine devam etti.

Anlamıyordum bu neydi böyle? bizimle asla bir yere gelmeyen adam bizimle dışarı çıkmış, bana oldukça yaklaşıp çok güzelsin demiş, üstüne parmagı ile kolumu okşamıştı.

Çıldıracaktım evde ki olaydan bahsetmiyorum bile acaba benden mi hoşlanıyordu yok canım saçmalama leyla ama bir kere bana dokunmamış bu adamın bunları yapması normal miydi? asla değildi.

Tüm gece şaşkın şaşkın etrafa bakarak geçmişti benim için şimdi ise Selin'in arabasında yine ön koltukta eve bırakılıyordum Devrim tarafından, evimin kapısına gelince ikizim iyi geceler Devrim abi diyerek arabadan indi.

Dışarda beni bekleyen ikizimi yalnız bırakmamak için hemen iyi geceler abi diyerek iniyordum ki "abini sikeyim" diye mırıldığında duymuştum tabi ki.

Yok bana bu hisler fazlaydı hemen arabadan inip eve girmiştim.

Odama geçip güzelce bir duşa girdim en azından sıcak suyun altında yaşanılanları unutmaya çalıştım. Yarın sabah, bugün çekindiğim fotografları paylaşmayı aklımın bir kenarına not aldıktan sonra olayları sorgulaya sorgulaya uykuya daldım.
—————————————-
Umarım beğendiğiniz bir bölüm olur. Oylarınızı ve Yorumlarınızı büyük bir heves ile bekliyorum🫶🏻🫶🏻

medya
Leyla'nın giydiği elbise 🤍
İYİ OKUMALARR!!

LEYLAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin