* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Irmak'la Batu ise aynı anda "noluyor lan burda?" diye tepkilerini gösterdiler.
"Noluyor lan burda ne işiniz var evimizde?" diye sordu Batu. Çocukların biri esmer biri kumraldı.
Aslında yakışıklı çocuklardı kumral olanın gözü benle Kumsal arasında gidip geliyordu . Ama esmer olan gözünü Irmak'a dikmişti. Esmer olan lafa karıştı. "Burası bizim yeni evimiz. İki gün önce kiraladık." dedi. Kumsal "Eee bizde dün kiraladık. Hatta senetleride imzaladık." dedi.
Batu ve Eren çok sinirliydi. Hatta şuan adama sövdüklerine eminim. Gözlerinden ateş fışkırıyordu.
Irmak'ta anlamış olacak ki "Hey hey durun önce bir konuşalım." diyerek çocukları sakinleştirmeye çalıştı sonra iki yabancıya dönüp " Mutlaka bir yanlış vardır biz dün senetleri imzaladık " dedi.
Esmer olan çocukta" Valla bizim içi iyi oldu . Eğer isterseniz kızlar beraber kalırız ama erkeklerle oda yok. " dedi pis yavşak. Evet an itibariyle Batu sinir krizi geçirdi .
Sonra dişlerinin arasından konuştu " Gel sen gel ben ayarlayacağım oda sana " diyerek çocuğa yumruğu gömdü. Eren de kumral olan çocuğun üstüne çıkmış yumruk atıyordu.
Ama çocuklar bayağı dişli çıktı. Bildiğin kavga ediyorlardı " Hey " diye seslendim ama tık yok. Bizim kızlara döndüm ve kafamla komut verdim. Üçümüzde cırladık " HEY DURUN ARTIK" diye.
Irmak'tan
Çocuk bana öyle diyince şoka girdim. Batu'ya baktığımda on kat daha sinirlenmişti.
Ne olduğunu anlayamadan Batu çocuğa yumruğu gömmüştü. Çocukta Batu'ya yumruk atmış kaşını patlatmıştı.
Şuan kendimi çok suçlu hissediyordum. Neden bilmiyorum ama kötü hissediyorum. "Ya yeter napıyorsunuz? Çocuk musunuz. İlk bir konuşalım. Evin sahibinin yanına gidelim her şeyin doğrusunu öğrenelim." dedim.
Ve hep beraber yola çıktık. Gittiğimizde Evin sahibi oradaydı. Bizi görünce beklemiyormuş gibiydi.
Tahmin edin ne oldu evet bildiniz. Batuhan adama yumruğu gömmüştü. Sinera bağırmaya başladı ," Sahipsiz mi sandın lan bu kızları ? İşini doğru düzgün yapsana şerefsiz it. Amacın ne lan pezevenk " diye saydırmaya başladı .
Eren'e kaş göz yaptım ayırması için ama omuz silkip izlemeye devam etti. Yağmur hemen anlamış olacakki " Batu tamam yeter. Hadi sakinleş bak olmaz böyle ... Batu ... BATUUUU. " diye bağırdı kız en sonunda.
Ne yapsın anlamıyorki . Batuhan sakinleşti biraz daha . Ee çocuk haklı nasıl cırladıysa Yağmur sinir felan kalmadı.
Bir müddet konuştuktan sonra adamın bizi kandırdığı ortaya çıktı. Boş yere kâğıt imzalatmış şerefsiz adam. Batuhan kağıdı zorla alıp yırttı ve adamın yüzüne fırlattı.
Bilmiyorum ama çok güven verici bir kişiydi . Bana babamı hatırlattı.
Kumsal'dan
Oradan ayrılınca Eren'lerin kafesine gittik. Irmak'a bir şey olmuş gibiydi. Üzgün duruyordu. Sessizce kulağına fisıldadım. "Güzellik neyin var yüzünden düşen bin parça."
Üzgün bir şekilde "Batuhan oğlana yumruğu geçirince kendimi suçlu hissettim ve şimdi kaşı patladı. Birde... korumacı tavrı babam geldi aklıma işte " dedi.
"Bence yanına git ve kaşına pansuman yap." dedim. Irmak bana baktı sırıttı " çok klişesiniz bayan " dedi ve yerinden kalktı.
Eren ve Batu karşı masada oturuyordu. Irmak onların yanına gidince Eren kalktı ve ikisi kaldı. Anlamıştı Eren' de bunları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sudan Çıkmış Maceralar
Teen FictionYağmur, Irmak ve Kumsal çıktıkları bu yolda başarı elde edebilecekler mi? Ve en önemlisi de yaşadıkları olumsuzluklara rağmen birlikte kalabilecekler mi?