Medyada Kerem ve tüm karakterler* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Irmak ' ın iş bulmasına çok sevinmiştik. Biz de Eren' in patronuyla konuştuk ama sadece bir kişi alabilirmiş. O yüzden ben de hemen Kumsal ' ı öne attım.
Hem Eren' le daha yakın olurdu hemde ben yatardım.
Beni bu düşüncelerden ayıran ses Kumsal' dı , " Evet ben de burada işe başlayacağım. Yağmur hanımda evinin hanımı olacak ve bize bakacak "demesiyle ben oflamaya başladım.
Batu 'nun saatinede az kalmıştı. İçimdeki o burukluk yine ortaya çıkmıştı.
Gidecekti işte kim bilir ne zaman gelirdi bir daha ne zaman görürdüm . O bizim erkeğimizdi , herşeyimizdi , yeri geldiğinde babamız ,abimiz kardeşimizdi. Her anımızda yanımızdaydı. O sırada Batu yanıma gelip eliyle yanağımı siline kadar ağladığımı farketmiyordum .
Daha fazla dayanamayı atladım boynun hıçkırarak ağlıyordum . Bana o kadar sıkı sarılıyorduki öleceğim sandım ama umrumda değildi.
Kısık sesimle " Gitme , lütfen ! " dedim , sonra sesimi bulup " Eski hayatımda değiştirmek istemediğim tek şeysin ben sensiz yapamam gitme Batu okulun yok bir şey yok napcaksın orada gitme işte " dedim ağlayarak.
Batu başımı öpüp " Yapma ama böyle söz bak geleceğim yine "dedi , bende kafamı kaldırarak " Para bok galiba git gel git gel oyuncak mısın sen be kal işte ala ala " dedim burnumu çeke çeke.
Bu halime kahkaha atıp göz yaşlarımı ve peçete alıp burnumu sildi. " Hadi bakalım sümüklü gidelim yavaş yavaş " dedi.
Batuhan'dan
Hava alanına gelmiştik. Onların içeri girmesini istemiyordum . " Hadi bakalım hallederim ben siz gidin artık ve hemen itiraz etmeyin evde sizi süpriz bekliyor. " dedim .
İlk önce Eren'e sarıldım " Kızlar sana emanet " demeyide tabiki unutmadım. Sonra Kumsal ve Yağmur 'a sıkı sıkı sarıldım . Ağlamalarına dayanamıyordum . Sonra tereddüt etsemde yumruk yiyeceğimi bilsemde umrumda değildi sanırım . O da tereddüt ediyordu belli ki.
Daha fazla dayanamayıp Irmak 'ı kollarımın arasına çektim . Bir an gerilse de kollarını boynuma doladı. Kokusu tarif edilmezdi. " Geldiğimde seninle box yapıcağız. " dedim ve göz kırptım sonra sırt çantamı aldım
"Evet millet gidişim sessiz ama dönüşüm muhteşem olacak demiyorum. Benim gidişim de dönüşümde muhteşem " deyip gözlüklerimi taktım ve elimi kaldırdım.
Arkamı döndüm tam adım atacakken Irmak'ın sesiyle durdum. "Se-seni bozmayı özleyeceğim Batuhan." Sesi titremişti.
Ah yapmasın bunu. Arkamı dönersem biliyorum ki gidemicem. Direk gittim. Ve x-ray dan geçip passport kontrolünde sıraya girdim. Sonra kendim koltuğa attım.
Tam uykuya dalacaktım ki pilotun sexsi sesi - daha çok kızlar için - kulaklarıma dolmaya başladı. " Evet baylar bayanlar ve çocuklar 435 sefer sayılı İzmir Adnan menderes havaalanından Ankara Esenboğa havaalanına giden uçağımız kalkmak üzeridir lütfen kemerlerinizi bağlayınız " bla bla bla . Ben çoktan uykuma başlamıştım.
Yolculuk iyi geçmişti. Eve gelip kendimi hemen yatağa attım.
Yağmur'dan
Batu gitmişti. Tekrardan içime kötü bir his geldi. Boşluktaydım yine. "Hadi kızlar gidelim. Kumsal'la iş başı yapacağız." dedi Eren. "Evet gidelim artık bugün çocuklara dersim var." dedi Irmak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sudan Çıkmış Maceralar
Teen FictionYağmur, Irmak ve Kumsal çıktıkları bu yolda başarı elde edebilecekler mi? Ve en önemlisi de yaşadıkları olumsuzluklara rağmen birlikte kalabilecekler mi?