Medya: Utku Aslan ❤️🔥
İyi okumalar.
"Selin mal mısın kanka?" Sabahtan beri Selinle beraber kantinde oturmuş gelen insanları puanlıyorduk. Tabiki Selin bol keseden puan dağıtıyordu. Şimdiye kadar sadece Doğukan'a 10 puan vermişti. Aşık diyorum kimse inanmıyor!
Ben ise 1 haftadır zırlamakla meşguldum. Utku'ya mesaj atmamın üstüne ciddi ciddi 1 hafta geçmişti. Onu arka bahçeye çağırmıştım ama o gelmek yerine Eda hanımın yanına gitmişti.
Eda kim dediğinizi duyar gibiyim. Eda Hanım Utku'nun çocukluk arkadaşıydı. Gerçekten çok yakınlardı ve bu yakınlık benim bile gözümden kaçmıştı.
O günden sonra ne ben Utku'ya yazmıştım ne de Utku bana yazmıştı. Kalbimin sesini duydunuz mu? Duydunuz duydunuz, çıt diye kırılmıştı!
"Kanka abartma sende ya yeni crushlar buluruz sana." Seline pis pis bakmıştım hayır yani ne sanıyordu beni iki üç erkek için Utkudan mı vazgeçicektim?
"Evet kızım vazgeçiceksin tabii!"
"Selin müneccim misin kanka içimden konuşuyorum?" Bu kız beni korkutuyor amk.
"Yaaa engin saçmalamaaaa!" Evet arkadaşlar Selin kendini Dilan Polat sanıyordu. Bende bu durumda sanırım Engin oluyordum. Engin abi seni çok iyi anlıyorum artık.
"Ya sen Doğukan'a yapışsana sal beni kızım." Sanki benle sevgili tövbe yarabbim. Uf şimdi aslancıkla konuşmak vardı Allahım sen derdimi biliyorsun.
"Ay daral geldi kızım gidiyorum ben." Şükürler olsun. "Tamam canım konuşuruz yine." İnşallah bir dahaki buluşmaya sağ gelirdi. O sırada telefonuma bir bildirim düştü.
Bende bomba etkisi bırakan bir bildirim.
Utku: Hayırdır unuttun sanırım beni?
Utku yazmıştı, bildiğiniz Utku bana mesaj atmıştı! Hayır ilk mesajı bu sefer ben atmamıştım Utku atmıştı.
..: Evet unuttum.
Kızım salak mısın niye öyle diyorsun çocuğa?
Utku: Demek öyle.
..: Aslında öyle demek istemedim kusura bakma.
Utku: Arka bahçeye gelemedim diye kızgınsın biliyorum ama söz telafi ediceğim.
..: Gelemedin değil gelmedin.
Allahım bir de gelemedim diyor salağa bak.
Utku: Öncelikle gelip gelmememin hesabını sana vericek değilim.
..: Aptal mısın sen?
..: Gelicem dedin gelmedin kaç saat bekledim orda haberin var mı?
..: En azından "Kusura bakma acil bir işim çıktı gelemiyeceğim bekleme." diyebilirdin!
..: Ama Utku Aslan ne yapmayı tercih etti?
..: Söz verdiği kızı bırakıp başka kızla buluşma ayarladı!
..: Yazma bana artık çünkü ben sana yazmayacağım.
Utku: Abartıyorsun ama pekala.
Görüldü.
Aptaldım.
Hemde en büyük aptaldım. Hem Utku'nun bana deli gibi yazmasını istiyordum hem de onu unutmak.
Belkide ben hiç bir zaman ona ait olamıyacaktım.
————>
Evet arkadaşlar kısa bir bölümdü fakat kızımızın duygularının artık ciddilik boyutunu anlamam lazımdı.
Yazarken kaç kere sildim kaç kere yarım bıraktım artık bende bilmiyorum.
Ama farkındayım ki kızımızın duygularını size geçiremiyorum bu durumda beni oldukça üzüyor.
Kızımızın adını bir kaç bölüm sonra öğreniceğiz hiç merak etmeyin.
Bu aralar aşk adına kendimi bulmaya çalışıyorum ve bu konuda anomin bana çok yardımcı olucak gibi.
Sizi seviyorum kitabımı okuduğunuz için size minnettarım.
Oy verip yorum yaparsanız beni çok mutlu edersiniz. 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yan Sınıf /Texting
ChickLit...: Bencilsin sen! ...: Sadece kendi çıkarlarını düşünen iğrenç bir insansın. ...: Ama sana söz veriyorum. ...: Tüm bencilliğine rağmen senden vazgeçmeyeceğim. /Texting Yayınlama tarihi: 04/07/2023