Part third....

150 37 8
                                    



بە توورەی لە نامجوون نزیک بۆوە بۆکسێکی لێدا وای کرد بەربێتەوە جیمین هات و ئەوی گرت.

جیمین: چی دەکەی هیۆنگ؟؟؟
"لە کاتێکدا سۆکجین'ی زۆر بە توندی گرتبوو بۆ ئەوەی هەوڵی دەرباز بوون نەدات دووبارە لە نامجوون بدات"

سۆکجین:  چۆن دەتوانی کارێکی وابکەی نامجوون چۆن.. ئایا بیر لە هەستی ئەوانی تر ناکەیەوە هاااااا... گەر هەستی بریندار دەکەی بۆچی... بۆچی لێ نزیک دەبوویە بۆچیی؟!؟!!
" توورەی و هاوارەوە دەستی بەسەردا گرتبوو گەر جیمین ئەوی نەگرتبا دووبارە لێی دادە"

جیمین: هیۆنگ تکایە بەسیکە... بابڕۆین...وەرە.
"سۆکجین'ی بردە دەرەوە لەوێ لە نامجوون'ی دوور خستەوە تاکەشت بوو لەتوانای بوو بیکات... تەنانەت بوێری ئەوەی نەبوو یەک وشە بڵێ چونکە هەستی بەو تووڕەیە زۆرەی سۆکجین دەکرد نەی ویست توورەی خۆی لەو دا بەتاڵ بکاتەوە

سۆکجین ڕۆشتە ناو ئۆتۆمبێلەکەی لەوێ ڕۆشت و جیمین'ی بەجێهێشت ئەویش گەڕایەوە ژوورەوە بۆلای نامجوون.

سۆکجین: بەنەفرەت بی.... بەنەفرەت بی.. هەڵەی من بوو من.
"بەردەوام بوو لە دووبارە کردنەوەی
هاواری دەکرد و دەیکێشا بە سوکانی ئۆتۆمبێلەکە و برینەکانی تازە کردەوە"

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

تایهۆنگ:  خۆشەویستم تکایە بەسە.
"مین جی لە باوەش کردبوو هەوڵی ژیرکردنەوەی دەدا"

مین جی:  چۆن.. چۆن بتوانم بوەستم...بە... بەهۆی من بوو...گەر...گەر من زۆرم لێ نەکردبا.. ئەوە.... ئەوە ڕووی نەدادە.
"بەهۆی هەنسکەوە نەی دەتوانی قسەکانی بە تەواوی بکات"

تایهۆنگ: ئەوە هەر ڕووی دەدا بۆیە خۆت تاوان بار مەکە ئازیزم.. وە چاوە جوانەکانت لەوە ماندووتر مەکە تاقانەی دڵم.
" چاوی مین جی ماچکردوو و لە باوەشی کرد"

مین جی: هممم.....
"زیاتر خۆی لە باوەشی تایهۆنگ نقوم کرد"

..................

لە گۆشەیەکی ژوورەکەی دەڕوانی هیچ هەستێک لە ڕوخساری نەبوو
نە خەم نە تووڕەی... گریانیش نەبوو.... تەنیا بیری دەکردەوە... بیری دەکردەوە لە خۆی لە بێ ئەقڵی خۆی چۆن ئەو پەیوەندیەی دانا چۆن گەشت بە ئێرە
ئەو لەو کەسانە نییە ئاوا بێ گرنگی دان پەیوەندی دابنێ... هەرگیز
بۆ یەکەمجار لە ژیانی پەیوەندیەکی سۆزداری دانا بەڵام بەو جۆرە کۆتای هات.

ئەوە بوو بە وانەیەک بۆ ئەوەی جارێکی تر هەرگیز پەلە نەکات لە دانانی پەیوەندی.

هەڵساو و ڕۆشت بۆ گەرماو لەو کاتەی گەڕانەوە راستەوخۆ هاتە ژوورەکەی بێ ئەوەی قسە لەگەڵ کەسا بکات.....

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

مین جی: بەیانی باش دادە.

Not For Ourselves,,KSJ,,Where stories live. Discover now