تان: دایکە.
"بە نوزەوە بانگی کرد"نەفەس:گیانەکەم چیت ئەوێت؟
"خواردنەکەی لە پێشی دانا و سەیری کرد"تان: باوکم دووبارە زوو ڕۆشت؟ بێ ئەوەی ئێمە ببینێت؟
نەفەس: نەخێر گیانەکەم تۆ خەوتبووی بۆیە ئاگادار نەبووی.
تان: بۆچی باوکم چاوەڕێ ناکات تا منیش بەئاگا
دێم و بیبینم؟؟نەفەس: کوڕم تۆ دڕەنگ هەڵدەستی باوکت دەبێ زوو بڕواتە سەرکار.
"بە هێمنی قسەی بۆ دەکرد"تان: باشە کەواتە ڕۆژێکی تر منیش لەگەڵ ئێوە هەڵدەستم تا باوکم ببینم.
نەفەس: باوکت ڕاست دەکات کە دەڵێ خەوی قورسە
باوکت هەموو ڕۆژێک پێش ئەوەی بڕوات
تێر تێر ماچ و بۆنت دەکات تۆش هیچ ئاگادارنی.
"لوتی گرت و جوڵاند"تان: چیی؟!؟! بەڕاستی وادەکات؟
نەفەس: بەڵێ وادەکات.
تان: دایکە گەر ئەمجارە باوکم خەوت منیش وای لێدەکەم.
نەفەس:(پێکەنی) باشە باشە وابکە.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
نەفەس: کوڕم چیتە بۆ ئاوا بێزاری؟
"دەستی لە دروستکردنی گۆزەکە هەڵگڕت و سەیری تان'ی کرد"تان: دایکە من یاریەکەم لە ماڵی باپیرەم لە بیرکردووە.
نەفەس: گیانەکەم باوکت وتی بۆت دەهێنمەوە.
تان: چەندین ڕۆژە هەمان شت دەڵێ.
نەفەس: باوکت کاری هەیە گیانی من بۆیە بیری دەچێ.
تان: دایکە دەیخۆ باوکم کاری هەیە با ئێمە بچین بی هێنین هم... هەم داپیرە و باپیرەش دەبینم تکایە دایکە تکایە.
"خۆی شیرین کردبوو لێوی هێنا خوارەوە تەنیا بۆ ڕازی کردنی دایکی"نەفەس: دەبوو لەسەرەتاوە بڵێی دەمەوێ داپیرە و باپیرە ببینم بچکۆڵ.
"پێکەنی بەهۆی بیانوویەکانی و هەوڵەکانی بۆ ڕازی کردنی"تان: بەڵێ تۆ باشترین دایکی خۆشمدەوێی.
نەفەس: بوەستە لە خۆشیرین کردن دەی بابڕۆین.
"چاکەت و سویچی ئۆتۆمبێلەکەی هێنا ڕۆشتن"°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
نەفەس: کوڕم ڕامەکە دەکەوی.
"هەر کە دەرگاکەکرایەوە تان ڕای کردەوە ژوورە
ڕۆشتە باوەشی باپیرەی"بەڕێز کیم: ئۆۆ کێ هاتووە نەوە شێرەکەم.
"ئەویش لە باوەشی گرتەوە و ماچی کرد"خاتوون کیم: کچم بۆنایەیت دانیشی؟
"سەیری نەفەس'ی کرد کە هەر لەشوێنی خۆی وەستاوەو سەیری شوێنک دەکات"بەڕێز کیم: کچم بۆچی ئاوا وەستاوی؟
نەفەس: با ئێمە بڕۆین و بێزارتان نەکەین وادیارە میوانتان هەیە.. تان کوڕم وەرە.
"هەر لەشوێنی خۆی وەستابوو"
YOU ARE READING
Not For Ourselves,,KSJ,,
Romance': ئەشق جیاوازە لە خۆشەویستی.. ": بۆ خۆمان نا....... نووسەر: گلەشێخانی.