Oud en nieuw!!

178 2 0
                                    

Pov: Sofie

Ik wordt wakker door allemaal geschreeuw dus ik duw mijn hoofd dieper in mijn kussen want ik wil niet uit mijn bed. Maar mijn kussen blijkt hard te zijn. Ik zeg saar stop alsjeblieft met schreeuwen!. daarna is het stil en hoor ik iedereen lachen. Ik denk heel hard na en nu weet ik het weer ik viel in slaap op het bankje naast lando. ik druk mijn hoofd nog dieper in de bank. Oh nu wel ik echt niet mijn gezicht laten zien. Ik hoor lando grinniken en slaat zijn arm om mijn heen, gelukkig zien ze niet mijn want want waarschijnlijk is die heel rood. ik doe langzaam 1 oog open en ik zie dat ze fifa aan het spelen zijn en de meiden die zitten op de grond een spelletje te spelen. ik wen even aan het licht en doe dan heel langzaam mijn hoofd omhoog. ik heb nog nooit zo lekker geslapen. saar zit naar me te staren met haar grootse glimlach ooit. ik glimlach half terug, ik krijg echt hoofdpijn van het licht dus ik leg mijn hoofd weer terug en bots dan tegen zijn knie ik laat me hoofd dan maar er op rusten en sluit weer mijn ogen. ik kan niet meer slapen dus ik luister naar hun gesprekken na een tijdje begint vind ik het saai worden dus ik ga maar me is om kleden eerst rek ik me even uit maar dan houd lando mijn armen tegen en zegt niet uitrekken en geeft me een knipoog;) ik moet lachen en gaap dan. hij moet lachen en langzaam sta ik op. Eigenlijk voel ik me wel heel erg goed. ik zit nu recht op en wrijf het slaap uit mijn ogen. Me hoofd heeft even een error lizzy ziet het en lacht Soof het is 8 uur, ik kijk haar verbaast aan en daarna loopt ze met me mee naar mijn slaapkamer om te helpen omkleden. eerst ga ik even naar de wc en ik zie daar een hele grote fijne trui liggen en ik denk dat die van tobias is dus ik 'leen' die even van hem, daarna trek ik een thermo legging aan want we gaan met ze allen skiën. Behalve ik dan maar ik vermaak me wel hoor. Ik ga aan de tafel zitten en lizzy geeft me een broodje met pasta die al helemaal in soort van baby stukjes is gesneden. ik eet hem op en lizzy gaat weer veder met haar spelletje en ik zeg dat ik zo meteen ook wel even mee doe. ik zit nog even op mijn telefoon en lando loopt binnen om wat drinken te pakken. als hij mij ziet kijkt hij me verbaast aan met en groot glimlach op zijn gezicht. hij zegt zit tie lekker, ik denk 2 keer na en de trui is niet van tobias maar van lando............ Ik geef hem een glimlach en vraag of het goed is dat ik hem aan heb. hij zegt ja tuurlijk, ik glimlach naar hem en glimlacht terug. Ik naar me zelf en de trui is echt te groot voor mij maar omdat hij juist zo groot is zit hij juist zo fijn omdat mijn gebroken arm er ook fijn in zit. We praten een beetje en ik voel me echt op me gemak bij hem. Na een tijdje gaat iedereen zijn spullen pakken. En ik neem zelf ook wel een tas mee met drinken wat eten en een powerbank voor mijn telefoon. Ik trek mijn snowboots aan en ik ga op de bank zitten te wachten tot dat iedereen klaar is. Als iedereen klaar is lopen we met ze allen naar de auto en rijden we richting de pistes. Ik ga op een bankje zitten en ik kijk hoe iedereen worstelt met het aan doen van hun schoenen. Als iedereen klaar is lopen we met ze allen naar de lift en bespreken wat ze gaan doen. Lizzy vraagt aan mij wat ik ga doen ik zeg ik ga denk ik van de zon genieten en misschien wat lezen ofzo. Maar dan zegt lando opeens ik heb al een idee wat jij gaat doen. Ik kijk hem verbaast aan en ik zie tobias breed glimlachen. Lando zegt dat ik moet wachten tot dat we boven zijn. Oh ik heb er helemaal geen zin meer in. maar tobias zegt Soof het wordt echt leuk hoor. Ik geef hem een kleine glimlach. Na een tijdje zijn we aangekomen. En doet Julia haar handen voor mijn ogen en we lopen heel langzaam ergens naar toe. Ze tellen af 3.. 2... 1.... en daar staat een sneeuwscooter ik moet heel hard lachen maar van binnen huil ik echt want ik ben ook mijn dat ding opgepikt van de piste toen ik mijn arm had gebroken. Ik zeg nee ik ga hier echt niet op. Ze laten me zien dat ik achterop mag zitten in een soort van tuigje want dan hoef ik gelukkig niet de man vast te houden de dat ding bestuurd. Uiteindelijk hebben ze me zo ver gekregen om er op te zitten. Lizzy zegt lachen ik lach en ze maakt een foto. eigenlijk is het best wel grappig en erg aardig van ze. Ik heb een copro op mijn hoofd gekregen zo dat ik  zo genaamd mooie shots kan maken voor onze vakantie vlog. Ze hebben afgesproken met die man dat we eerst achter hun aan gaan en daarna gaan we via van de hele mooie paadjes. we beginnen rustig met een blauwe piste maar we gaan wel helemaal naar beneden want dat is voor mij leuk want met de sneeuwscooter moeten wij wel de hele tijd omhoog rijden. Ik zit alleen maar te glimlachen want het is zo leuk en grappig. we rijden achter hun aan en daarna vragen ze of we coole shots kunnen maken dus ik krijg de telefoon van lando omdat hij de beste camera heeft. ik maak eerst ff een leuke selfie en daarna draai ik de camera om en rijden we alvast een stukje naar beneden. want ze willen zo'n cool shot van dat ze naast elkaar naar beneden komen skiën en dat ik ook leuk voor de intro van onze vlog. en daarna maak ik grappige coole shots en ik vind het echt grappig en daarna maken ze nog een mooi shot van mij van dat ik voorbij kom op de sneeuwscooter. Als we beneden zijn aan gekomen ga ik met de sneeuwscooter omhoog via hele mooie paadjes en mensen kijken ons echt heel raar aan. Maar ik glimlach alleen maar na ze terug. ik heb echt genoten van de weg omhoog want we zijn door zoveel mooie paadjes komen. Als we boven zijn meeten we weer op de zelfde plek waar we ook waren vertrokken. dan drinken en eten we gezamenlijk wat en besluiten we dat we nog 1 keer naar beneden skiën en daarna gaan uit rusten in ons huisje en daar lunchen want waarschijnlijk wordt het vanavond heel laat. Ik maak nog paar mooie filmpjes en maak een klein vlogje op de sneeuwscooter. De terug weg is wat heftiger maar het tuigje houdt me goed vast. Ik zit weer alleen maar te lachen op die scooter maar waarschijnlijk heb ik het te vaak gezegd maat ik vind het gewoon hilarisch. Toen we beneden kwamen heb ik de bestuurder bedankt en hij zei als ik hem nog een keer nodig hebt dat ik altijd een appje naar hem kan sturen en hij geeft zijn nummer aan mij. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen en voel me een beetje ongemakkelijk maar ik geef hem een kleine glimlach en zeg bedankt. Saar merkt het en geeft me een knuffel en zegt ach jo stuur hem maar gewoon geen appje als jij je daar niet goed bij voelt. Bedankt saar voor deze mooie peptalk ik ga even op het bankje zitten tot dat jullie klaar zijn met het verwisselen met jullie schoenen. Als iedereen klaar is gaat lando ook weer terug naar zijn hotelkamer want dan heeft hij ook even rust en daarna kunnen we met ze allen er tegen aan vanavond. Ik geef hem een dikke knuffel en bedank hem voor wat hij heeft geregeld. Daarna stap ik alvast in de auto en als iedereen erin zit dan gaan we weer terug naar ons huisje. Als we daar aankomen helpt julia mijn schoenen uit te doen en daarna plof ik op mijn bed want ik ben wel echt kapot ondanks ik echt bijna niks hebt gedaan maar ik heb wel mijn buikspieren getraind want die gebruik je wel hoor daar achterop. Ik pak de oplader van mijn telefoon en ik zit mijn favoriete winter playlist aan en langzaam dommel ik weg.

~1460 woorden 

Er komt zo snel mogelijk het vervolg aan! Ik weet niet precies wanneer maar ik ga op vakantie dus ik heb dan wel heel veel tijd om delen te schrijven. Hopelijk heb je wel genoten van dit deel. En zet het boek in je bibliotheek om op de hoogte te blijven!

Zie je snel!!

De leukste skivakantie [~Lando Norris~]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu