4 jaar later
POV: Sofie
Ik loop door de paddock en het is de laatste race voor de zomerstop. Ik zeg paar mensen gedag en uiteindelijk kom ik bij de mclaren garage uit. Ik loop naar de coureurskamer en klop op de deur en ik zie daar lando liggen op de massage tafel. Zijn spieren worden opgewarmd voor de race. Ik ga op de bank zitten en kijk even op mijn telefoon. Als hij klaar is praten we even en na een tijdje moet hij gaan want de race gaat zo beginnen. Hij trekt ze race pak aan en geeft me een kus en zegt: Pas goed op jezelf en de kleine en als het gaat beginnen zeggen hé want ik wil er wel bij zijn. Ik zeg: Ja,ja maak je geen zorgen over mij ik wordt goed verzorgd hier hoor, let jij maar op de race. Je kan het hé! ik geef hem een laatste kus. en daarna doet hij zijn helm op en stapt in de auto. Het is best wel een spannende race uiteindelijk eindigt lando eerste en staat hij eerste in het kampioenschap. Het hele team juicht heel hard. Ik moet lachen en loop langzaam samen met john naar het podium. Ik ga niet zo snel met mijn 39 weken zwangere buik. Als hij zijn auto bij nummer 1 parkeert en uitstapt rent hij op het team af iedereen is zo blij, ik vind dat zo mooi omdat het team zo hecht is. Daarna zegt john ga naar je vrouw toe! Ja je hoort het goed we zijn 2 jaar geleden getrouwd het was een hele mooie dag. Hij komt op me afgerend en ik geef hem een kus een knuffel gaat niet zo makkelijk met mijn dikke buik. Hij geeft nog snel een kus op mijn hoofd en loopt daarna terug. Als lando het podium op loopt gaat iedereen helemaal los. Ik zie zelf dat hij tranen in zijn ogen heeft staan. Zelf heb ik een zonnebril op want die hormonen UGH ik sta nu hier gewoon te huilen maar ondertussen heb ik wel een grote glimlach op mijn gezicht. Als ze champagne hebben gespoten loop ik alvast terug naar lando's kamertje want het is voor mijn een lange zware dag en mijn benen doen nu al pijn van dat staan. Ik pak al mijn spullen en ik schrik want opeens voel ik twee armen om me heen. Ik kijk om en zie lando met een grote glimlach op zijn gezicht, ik geef hem een kus. Hij zegt: Ga maar lekker naar huis want het duurt nog wel even voordat ik naar huis kan. Ik geef hem een glimlach en pak me tas en zeg het team gedag en loop naar de mercedes garage want carmen is zo aardig om me naar huis te brengen. Ik zeg gedag tegen george en lopen dan samen naar haar auto. Als we eindelijk bij de auto zijn plof ik vermoeiend op de stoel. Carmen zet de radio aan en we luisteren zwijgend naar de radio. Als we bij mijn huis zijn bedank ik carmen hartelijk en zeg hele fijne vakantie en geniet er van hé! en ze zegt: Jij ook hé! en hou ons op de hoogte ik geef haar een glimlach en loop daarna naar binnen. Als ik binnen kom pak ik wat eten en drinken en besloot mijn serie af te kijken. Na denk ik 3 uurtjes hoor ik de voordeur. Lando schopt zijn schoenen uit en trekt me op zijn schoot. Hij vraagt hoe het met me gaat ik zeg het is erg vermoeiend maar de baby is vandaag wel erg druk. We kijken elkaar en zeggen dan ik denk dat het niet meer zo lang duurt. Ik kijk hem een beetje gespannen aan want ik vind het best wel eng want je weet niet hoe het gaat snap je. Hij ziet het en geeft me een knuffel en zegt hé rustig aan we gaan het samen doen het komt goed! We blijven zo een tijdje liggen en lando voelt de baby schoppen. Na een tijdje staat tie op en vraagt wat wil je eten? ik zeg doe maar iets gezonds ofzo misschien een salade. Hij zegt oke ik ga wel wat bestellen want ik heb niet zoveel zin om zelf iets te maken ik moet glimlachen en lando pakt zijn telefoon en gaat wat eten bestellen. Sinds ik met zwangersschap ben is hij heel erg zorgzaam voor me en daar ben ik hem echt heel dankbaar voor. Lando gaat douchen in de tussen tijd. Als ik de deurbel hoor schuifel ik heel langzaam naar de deur. Ik neem de tas aan en geef hem wat geld. en doe daarna de deur dicht en zie lando al de trap af lopen hij neemt de tas over en geeft me een kus. ik schuifel weer terug naar de bank en ondertussen pakt lando het bestek. We eten en kijken de serie en mijn hoofd ligt op lando's schoot na een tijdje voel ik dat me ogen zwaar worden. Lando tikt me aan en zegt zullen we maar naar bed gaan ik geef hem een glimlach ik loop weer heel langzaam naar boven maar uiteindelijk kom ik helemaal uitgeput boven. Lando helpt me met omkleden en daarna poets ik snel nog me tanden. Als ik in me bed lig sluit lando nog snel alles af. Als ik voel dat hij ook in bed stapt en kruip snel tegen hem aan mijn buik doet zoveel pijn en zit echt wel tegen de bevalling op. Hij streelt rustgevend over mijn rug en langzaam val ik in slaap.
Ik ben weer terug lezerrrtjes!!! Er komt hopelijk snel weer een nieuw elipoog aan. Maar weet niet zeker want heb school:)) Sla hem zeker op! tot snel lieverlezerrrtjes<333
JE LEEST
De leukste skivakantie [~Lando Norris~]
FantasySofie gaat met haar vrienden groep op Ski-vakantie. Op een dag komen ze een jongen tegen in de lift. Wil je weten hoe het af gaat lopen moet je maar dit verhaal gaan lezen! There is also an english version:))