Elipoog (4.0) Race

92 1 0
                                    

Pov: Sofie

ik heb best wel slecht geslapen dit keer niet door thijs maar door lando, hij is super zenuwachtig want vandaag moet hij tegen max verstappen gaan strijden voor het kampioenschap dus het wordt heel erg spannend want ze hebben maar 4 punten verschil en als je deze race wint ben je wereld kampioen. Ik maak een extra uitgebreid ontbijtje voor lando. Ik besluit pannenkoeken te maken met vers fruit en een smoothie. Als ik net een paar klaar heb zie ik een klein hoofdje om de hoek komen van Thijs en gaat aan het keuken eiland zitten en vraagt heel lief of hij al 1 pannenkoek mag. Ik leg een pannenkoek op zijn bordje en ik maak een smile met het fruit op zijn pannenkoek en geef hem daarna aan hem. Na een kwartiertje komt lando ook naar benden en ik geef hem een knuffel en een kus en wrijf over zijn hoofd en daarna geef ik hem ook een pannenkoek met een fruit smile en een smoothie. En ik geef Thijs ook nog zijn melk. Zelf sluit ik ook bij hun aan en we eten gezellig met ze allen de pannenkoeken op. Als we alles op hebben ruim ik alles af en ga daarna even op de bank zitten en kijk even op mijn telefoon. Lando heeft zijn hoofd om mijn schouder en rust nog even uit. Ik laat hem achter op de bank samen met Thijs want ik ga me alvast omkleden. Ik besluit om een te kleine McLaren trui aan te trekken van lando en trek een spijkerbroek er onder aan. Ondertussen leg ik Thijs zijn kleding ook alvast klaar. McLaren heeft een kleine hoodie voor hem laten maken dus die gaan we vandaag zeker aan doen. En ik pak een zachte broek voor hem daarna roep ik Thijs en lando en kleed ik Thijs om en lando trekt zijn eigen kleding aan. Als we allemaal klaar zijn gaan we naar benden Thijs gaat nog even spelen en ik probeer lando gerust te stellen. Ik begrijp wel dat hij zich zo voelt want er staat natuurlijk super veel druk op je. Na nog 15 min op de bank rustig hebben te gelegen is het nu echt tijd om naar het circuit te gaan. Lando tilt Thijs in de auto en ik neem alvast mijn tas mee en die van lando. Daarna stop ik alles in de achterbak en stap dan in.

POV: Lando
Soof ziet wat marry you van Bruno mars op in de auto en we viben er een beetje op. Als het circuit in ons zicht komt komen de zenuwen weer naar boven soof merkt dat en legt haar hand op mijn been. Ik zie al heel veel fotografen maar ik mag de auto helemaal daar achter bij de vrachtwagens parkeren omdat we dan rustig kunnen uitstappen. Dat heeft McLaren geregeld omdat we Thijs nog niet zo op het internet zetten.  We lopen met ze drieën richting McLaren en ondertussen hou ik Thijs zijn handje vast. We lopen de mclaren garage binnen en ik ga met mijn PR manager maar oefeningen doen en alvast mijn spieren opwarmen. We doen 1 opdrachtje met thijs want hij moet de bal gooien en ik moet hem vangen en hem blijven aankijken. Het gaat heel erg goed na een tijdje gaan we andere oefeningen doen en thijs wil ook graag meedoen. Als we alles hebben gedaan is het tijd voor de drivers parade. ik neem afscheid van soof en thijs en loop richting de auto en alle andere drivers. Ik stap in de auto en vind het nog steeds ongelofelijk hoeveel mensen er wel niet voor mij juichen. Ik heb een glimlach op mijn gezicht en zwaai naar iedereen. Als de drivers parade is af gelopen heb ik nog een klein interview en daarna moet ik me echt klaar maken voor de race want die begint ongeveer over 4/5 uurtjes. Als ik de mclaren garage binnen loop rent thijs op me af ik til hem op en slaat zijn kleine armpjes om mijn nek hij fluistert in mijn oor: 'papa mag ik heel even in je auto zitten?' ik zeg: Ja kom! We lopen naar de auto en ik zet thijs er voorzichtig in als hij gaat zitten ziet tie helemaal niks dus blijft tie staan en stuurt tie aan het stuur je ziet hem helemaal stalen. Hij vind het echt geweldig. Carlos komt voorbij gelopen en zegt: He kleine vriend ga jij vandaag voor je papa rijden? Thijs zit hevig te knikken en we moeten allemaal lachen. De fotograaf van mclaren heeft echt een hele schattige foto gemaakt!

(dan natuurlijk alles wel in mclaren stijl en hij is natuurlijk iets jonger:))

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(dan natuurlijk alles wel in mclaren stijl en hij is natuurlijk iets jonger:))

Ik til thijs er weer uit en gaat samen met soof nog heel even kijken bij carlos want ik moet me nu echt gaan voorbereiden op de race. Ze warmen mijn spieren op en we doen nog een paar oefeningen. Als we klaar zijn beginnen de echte zenuwen dus ik vraag of ze kunnen vragen of soof even langs wil komen. Als soof binnen komt staan er al tranen in mijn ogen ik huil bijna nooit maar nu vind ik dit zo spannend er sta zoveel druk op je ik kan het bijna niet meer aan. Ze trekt me in een dikke knuffel en ik zeg: wat als ik geen kampioen wordt of wat als ik er al in de eerste bocht uit vliegt en wat als... Soof zegt: he lando rustig maar. luister maar eerst goed naar mijn adem. Na een tijdje voel ik me al rustiger worden en begint soof te praten: he lan jij kan dit! je doet het al zo lang en je doet het heel erg goed en als je geen kampioen wordt dan is dat heel erg jammer maar jij bent en blijft altijd mijn kampioen. Dus zo meteen spring jij in je auto rijdt alle rondjes helemaal af en wordt kampioen want ik geloof in jouw! Jij kan dit!!! Soof geeft me een dikke zoen en nog een laatste knuffel en dan moet ik echt richting de auto. Soof zegt ik laat je heel even alleen en kleed je alvast maar om;) want tijd voor jezelf is ook goed voor je! ze geeft me nog 1 knuffel en gaat dan opzoek naar thijs. Ik trek ondertussen mijn alvast mijn brandbestendige kleding aan en ik doe mijn race pak aan tot mijn middel. Als ik richting mijn auto loop staat iedereen te klappen en krijg een glimlach op mijn gezicht! en thijs komt op me af gerend en geeft me een dikke knuffel en fluistert je kan het papa! Soof geeft mij helm en geeft me een kus en zegt jij kan het! geloof het in jezelf en laat iedereen verbazen! Ik zet mijn helm op en ik praat nog heel even met engineer en ook heel even met zak en daarna stap ik in mijn auto. gelukkig begin ik van de poleposition. Als de lichten uit gaan rijden we onze formation lap. Na een heel rondje zet ik mijn auto op de poleposition en sluit heel even mijn ogen en denk al de dingen die ik allemaal al heb voltooid en heb behaald en ik voel dat dit ook goed gaat komen. Als ik mijn ogen weer open gaan die lichten 1 voor 1 uit. Als alle lichten uit zijn druk ik snel mijn gas in. Laat de race maar beginnen!!






Sorry but not sorry:)) 

Ik moet het natuurlijk wel een beetje spannend houden! Maar er komt zo snel mogelijk het vervolg er op!! En bedankt voor het lezen!<333 

De leukste skivakantie [~Lando Norris~]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu