Selam arkadaşlar uzun bir aradan sonra yine yeni yeniden bir aradayız
Ben sizleri, DilBar hakkında yazmayı ve yorumlarınızı özledim
Sizlerde özlediniz mi?
Upuzun bir aradan sonra nihayet kavuştuk.
Şimdi lafı çok uzatmadan sizleri bölüm ile başbaşa bırakıyorum
Yorum bırakmayı, oylamayı ve takibe almayı unutmayın.
Sizleri seviyorum <3
Keyifli okumalar:)))
°°°
Genç kız büyük bir hayal kırıklığı ile nefes verdi. Genç kız sağ elini kalbine doğru götürüp üzerine bastırdı ve en büyük kaybını orada hissetti.
Bugün gerçekten geç kalmıştı hem aşka hem de Baran'a. Bugün gerçekten onu kaybettiğini ve geç kaldığını hissetmişti.
Dilan, dizlerinin üstüne çöktü ve yerdeki zemine akan göz yaşlarının içinde kaybolup gitmişti. Baran'ın gidişi onu bitirmişti.
Bu sefer gerçekten bitmişti.Dilan, Baran'a imkânsız yazgısına sadece buruk bir vedayla veda edebilmişti
Hissiz ve sessizce onun gidişini izleyebilmişti.-"Herşey bu sefer gerçekten bitti.." dedi genç kız.
Ona daha söyleyecekleri şeyler anlatacağı neler neler vardı ama herşeye geç kalmıştı.
-"Ne işin var burada?"
Genç kız duyduğu ses ile yutkundu. Başını yavaşça kaldırıp sesin sahibine doğru baktı. Güçlükle yutkundu. Karşısında durmuş ona şaşkınlıkla bakan kişi Baran'dı. Gitmemişti. Karşısında durmuş onu izliyordu.
Dilan, zoraki bir şekilde yerden kalkmaya çalıştı ve karşısına geçip durdu.
Baran ise hala ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Dilan ise yüzünde kocaman bir gülümseyle ona hışımla sarıldı.Baran, bu hareketi karşısında affallamıştı. Ne yaptığını anlamaya ve sindirmeye çalışıyordu. Dilan ise onun gitmemesinin mutluluğunu yaşıyordu.
-"S-sen git-gitmemişin.. B-ben sandım ki s-sen gittin. Yetişemedim sandım."
Baran, göğsüne başını yaslamış titrek bir şekilde konuşmaya çalışan genç kızı dinliyordu.
Dilan, onun göğsünden isteksizce ayrıldı ve yüzüne baktı.
-"Yetiştim. Yetişemeyeceğim sandım."
-"Neden? Neden geldin?"
-"Konuşmamız lazım."
-"Herşey bitti işte istediğin gibi daha ne konuşacağız ki?"
-"B-ben böyle olsun istemiyordum ama şey.."
-"Ne?"
-"Şeyle seni görünce.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZGI 2 | DESTİNY
Teen FictionKᴀɴʟᴀ ʙᴀꜱʟᴀʏᴀɴ ɴᴇғʀᴇᴛıɴ ʜᴀʀᴍᴀɴʟᴀᴅıɢ̆ı ᴀꜱᴋıɴ ᴏ̈ʏᴋᴜ̈ꜱᴜ̈ Yᴀᴢɢı ıᴋıɴᴄı ꜱᴇʀıꜱɪʏʟᴇ ᴅᴇᴠᴀᴍ ᴇᴅıʏᴏʀ. Dɪʟᴀɴ ᴠᴇ Bᴀʀᴀɴ'ıɴ ɪᴍᴋᴀ̂ɴꜱıᴢ ᴀꜱ̧ᴋ ᴏ̈ʏᴋᴜ̈ꜱᴜ̈... Dílαn hαlα вαrαn'ın nє dєmєчє vє чαpmαчα çαlıştığını αnlαmαmıştı. σnun чüzünє hαlα αnlαmsızcα вαkı...