Эдвардтай ярилцсанаас хойш би энэ бүх асуудлыг шийдсэний дараа өөртөө цаг гаргаж юу юу хийхээ төлөвлөдөг боллоо.
Мэдээж би ганцаараа биш Жүүниетэйгээ хамт хийнэ.
Би түүнийг өхөөрдөөд ийм нэр өгчихсөн юм. Тэрэнд таалагдах байхаа.
Өнөөдөр бэлтгэлээ тарчихаад Намжүүн дээр очихоор шийдлээ.
Учир нь би тэрнийг маш их санаж байна.
Түүний өрөөний хаалгыг тогшилгүйгээр шууд ороход тэр гартаа байсан нэг зураг шиг зүйлийг нуух нь тэр.
Намжүүн "Хаалга тогшихгүй дээ."
"Цоччихсон юм уу?" гэхэд тэр толой дохив.
"Юу нуугаад байгаа юм?"
Намжүүн "Юу ч бишээ" гээд ширээнийхээ шургуулганд хийчихэв.
Би түүний өвөр дээр очиж суун "Ажил чинь хэр бүтэмжтэй байна?" гээд түүний хүзүүгээр гараа оруулахад тэр бэлхүүсээр минь тэврээд "Нөгөө сорвитын сурагийг гаргасан ч барьж чадаагүй байгаа."
"Чиний хичээл зүтгэл талаар өнгөрөөгүй бололтой."
Намжүүн миний хацрыг илэн "Жаахан л хүлээчих удахгүй энэ бүх зүйл дуусна. Чи бэлтгэлээ хийхээ больсон нь дээр байх."
"Би ч бас тэгж бодож байна. Нэг хэвийн бэлтгэлээс үнэхээр залхаж байна." гээд доод уруулаа унжуулахад Намжүүн намайг шоолох мэт инээгээд
"За тэгвэл миний эрх хатан зүгээрийг хийгээд өрөөндөө байж байгаарай." гээд уруул дээр минь үнсэв.Удалгүй бид үнсэлцэж эхлэхэд доороос нэг зүйл хатгах нь тэр.
Би түүн рүү том харан "Ийм хурдан уу?"
Тэр намайг өргөн явсаар буйдан дээр хэвтүүлээд "Би маш их ажлаад үнэхээр их стресстэй байгаа юм чинь үүнийг хүртэх эрхтэй биз дээ." гэж хэлээд уруулыг минь эзэмдэв.
==================================
(+) хэсэг шүүӨрөөгөөр дүүрэн миний гинших түүний аахилах дуу хадаж байв.
Бид гурван удаа тавьсан ч тэр огт ханахгүй байгаа бололтой.
"Ж..жүүн би яд..раа..д.. б..б..ай..на"
Намжүүн "Одоо л эхэлж байна" гэж хэлээд намайг доош харуулав.
Түүний найз хүч түрэн орж ирж намайг бүрэн эзэмдэж байлаа.
Буйдангаас чадах ядахаараа зууран хоолойныхоо чадлаар гиншинэ.
Гэнэт тэр их хүчтэй бас их ширүүн хийж эхэллээ.
"Ж..жаа..ха..н з..зөөл..хөн" гэхэд тэр огт тоосонгүй.
YOU ARE READING
Monster: Werewolf king 🐺/Дууссан/
WerewolfЧи эгэл бус ертөнцийн ёсыг мэдэх үү? Эгэл бус ертөнцөд эмэгчин нь эрэгчиндээ захирагддаг. "Таны хүсэл анхнаасаа юу байсан юм?" "Чи" Анхаар!!! энэ бичвэр нь 100% бичээчийн оюун санаанаас гарсан болно. Мөн хараалын үг, нэмэх хэсгүүд агуулах тул бага н...