5.Bölüm

19 1 0
                                    

( 12 saat sonra )
( Alara'nın anlatımıyla )
Dün gece noldu çok az hatırlıyorum . En son Ege ileydim. Sonrası kafamdan silindi. Odamdan ayrılıp elimi yüzümü yıkamaya giderken koltukta uyuyan Egeyi gördüm . Yanına gittim . Bitkin duruyordu . Gözleri kızarmıştı .

Ses yapmadan yanından ayrıldım ki Egeyi uyandırmıştım bana " iyisin değil mi " demişti yorgun bir sesle .. Cevap vermeden evden çıktım.

Eminim ki bu yaptığım hareket onu üzdü . Ama bunu kendim ve onun iyiliği için yapıyorum. Ben ailemin yanına gidiyordum. Kardeşim ve annemin babamın yanına . Onları çok özledim ...

( 3 saat sonra )
Ailemle kavuştum . Aile evinde yemeğimi yemiştim . Kendi odama çıkmıştım . Üstümü değiştirirken telefonum susmamaya başladı . Ekranı açtığımda "Ege'den 190 cevapsız arama 167 mesaj var " yazısını gördüğümde mesajları okumaya başladım .
Mesaj 1: Alara neredesin ? Bana cevap vermeden çıkıp gittin ?
Mesaj 2: Alara cevap verir misin ! Perişan bırakma beni..
Mesaj 3: Alara .. umarım iyisindir !
Mesaj 4: Alara neredesin !

Böyle devan eden mesajlara karşılık verdiğim cevap şuydu :
Mesaj : Ege ben aile evindeyim . Lütfen beni arama.
Mesajı saniyede gördü . Ve şunları yazdı :
Mesaj : ALARA KONUM AT ! ORAYA GELECEĞİM .
Mesaj : Ege konum atamam ! Kardeşim vakit geçirmem lazım neyse görüşürüz!

Fazla sert davrandım amma onu bu istedi ..

( 2 saat sonra Ege'nin anlatımıyla)
Alara ailesi yüzünden benimle arasını bozdu . Doğrusu kardeşi için ...Kardeşini bulup bir intikam almam lazım ! Hemen Alara'yı arayıp kardeşini sormam gerek .

Telefonu elime aldım ve Alara'ya mesaj attım .
Mesaj: Alara kardeşinle tanışmak istiyorum da.. Ulaşabilir miyim ?
Mesaja 20 dakika sonra baktı yazdığı şeyler şöyleydi :
Mesaj : Evet amma neden ?
Mesaj : Sevdiğim kızın yakını ile arkadaş olmak istiyorum.
Mesaj : Tamam . Adı MeteOlgun , Numarası 0546******23 . Ararsın belki . Kardeşimle tanışmana sevindim (:

Kendi kendime sinsice güldüm ve direk kardeşini arayıp evime davet ettim . Yani annemin eski evine (:

( 1 gün sonra )
Mete gelmişti bile . Onunla ilk başta düzgünce sohbet ettikten sonra ona bir şeyler ikram ettim . Ettiklerimden içinde ilaç vardı (: onu içince etkisiz bir hale gelecek ve onu rahat vurabileceğim ..

(1saat sonra )
Mete neredeyse ayakta bile zor duruyordu . Onu etkisiz hale getirmeye başardım .. Ve şunları dedim :
- Sana istersen bir su getireyim . Aslında onu vurmak için babamın odasından bir şey getirecektim .

Suyu kabul etmişti ama aslında son dakikalarıydı.

Hemen yatak odasına yani babamın odasına gittim . Oradan malzemeyi aldım ve salona doğru ilerleyip tetiği çektim .

Mete yere yığılmıştı . Buna sevinmiştim.
Evden dışarı çıktım . Alara'yı arayıp artık sadece ikimizin olduğunu söylemek için can atıyordum . Ama o benden önce davrandı ..
- Alo , Ege Mete'ye annem ulaşamıyor nerede ?!
-Alara ben Mete'yi vurdum ! Aramıza girsin istemiyordum sadece ikimizi istiyordum !
-NE ?! EGE SENDEN HERŞEYI BEKLERDİM AMA BUNU ASLA ! KARŞIMA GEÇİP İYİ BİR ŞEYMİŞ GİBİ SÖYLÜYORSUN ! ONUN YERİNE KEŞKE SEN ÖLSEYDİN . SENDEN NEFRET EDİYORUM .

Telefonu yüzüme kapattı .. O an vicdan azabından ruhun ölmüştü . Alara benim ölmemi diliyordu .. Ama her şey bu araya kadar olmayacaktı ...

DENİZİMİN SIRRI 2 Where stories live. Discover now