1 sene sonra~
Bu zaman a kadar nasıl geldim bilmiyorum.
Tek bildiğim harin. Ve parlayan yıldızım biricik sevgilim mina'm.
Rüyamda,gecemde gündüzümde her hangi bir zaman diliminde.
Mina nın o turuncu ve kısa saçları her zaman aklımdaydı.
Mina dan sonra neler oldu merak ederseniz çok bir şey olmadı.
Ben üniversiteyi bitirdim fotoğrafçılık bölümünden.
Harin ile her yeri geziyoruz , ve onu hep çekiyordum.
Hem onu hem de manzarayı ,aslında bir bakımdan mina yı da gezdi
riyordum fotoğraf kameramda.
Çünkü içinde yıldızlar vardı en parlak yıldız da benim minam dı.
Bu yüzden bütün resimlerimde o vardı.
Onu unuttuğum bir an asla olmadı olamaz dı da öyle bir an.
Saat 9 olmuştu.
Harin mışıl mışıl uyuyordu.
Yanağına minik bir öpücük kondurdum ,kapıyı kapatıp salona geçtim.
Etrafı biraz topladıktan sonra bir numara mesaj atmıştı
Kayıtlı değildi, ilk başta numarayı engelleyecekken bir mesaj daha geldi.
"Sana ulaşmama izin ver.
Yarın kuğ parkında saat 2 civarı buluşalım.Seni bekleyeceğim."Biraz tedirgin olmuştum fakat daha sonra bunun bir anlamı olmadığını anladım.
Aynı numara çok geçmeden aradı
Tam küfür edecekken tanıdık bir ses kulağıma geldi.
"Dur ben Mina nın annesi sharon. Torunumu merak ediyorum lütfen bana ulaş numarayı engellemişin bende sana ulaşamadım üzgünüm."
O Kadar yıl kızı ile ilgilenmemişti.Ve şimdi ise mina yıldız olduktan bir kaç gün sonra hiç düşünmediği torunu için arıyordu.
Sakin kalmalıydım, olmalıydım.
"Bakın torununuz gayet mutlu. Onun bir sürü teyzesi var ,onu lüks içinde yaşatacağım ve ayrıca size de gerek yok."
Kadın bir iki saniye sustu, bence de susmalıydı ,ayıp olmasa telefonu yüzüne kapatacaktım.
"O benim torunum ve yardım etmek de benim hakkım , eğer çocuğunu elinden almamı istemiyorsan beni dinle."
Sustum, beni bununla tehdit ediyordu. Sinirden elim ve Ayağım titriyordu.
Yapacak bir şey yoktu ,bu vurdumduymaz kadını dinlemek zorunda kaldım.
"Peki dinliyorum , ne yardımı yapacaksınız?"
Kadın memnun kalmış olsa gerek, gülüyordu.
"İlk önce basına harin in fotoğraflarını yolla , herkes merak ediyor güzel torunumu. Daha sonra da bir röportaj yapacağım ve bundan harin adına bir para gelecek. O parayı al ve torunum un tüm ihtiyaçlarını gider."
Ah ne diyordu bu kadın sahiden?
Daha 1 yaşındaydı benim biricik kızım.Ben daha ona o güzelliğine bakmaya Kıyamazken ,bütün herkes kızımı mı görecekti bu asla olamaz.
"Hayır, kızım ın resimleri basında olmayacak. Siz cidden kendi kızınızın emanetine böyle mi sahip çıkacaksınız?"
"Ben zaten sahip çıkıyorum, ölen ölmüştür, önümüze bakmak düşer"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my first love <3 michaeng
FanficChaeyoung sınıfın sessizi mina ise popüleri... yan ship 2yeon