" CUBA rasa enak banget !!! "Eirana memandang Sofea hairan apabila gadis itu menyuakan coklat Twix padanya .
" Sedapnyaaa ! "
" Kan ? " Sofea mengigit lagi coklat Twix penuh berselera .
" Nak nak ! "
" Belilah sendiri " Sofea menjelirkan lidah pada Eirana lalu lebihan Twix di sumbat sekali gus ke dalam mulut .
Eirana memeluk tubuh sambil mengembungkan pipi .
" Tak nak kawan hmphh ! " Eirana berpura pura merajuk .
Sofea menjelirkan lidah pada Eirana yang tercebik bibir ingin menangis .
" Nak Twix ! Nak Twix ! "
Eirana mengelupur seperti zombie sambil melagakan kepala pada bahu Sofea .
Terkekeh Sofea kerana geli dengan rambut Eirana .
" Sudah cukup Halimah ! Yela yela jom kita beli "
" Yeayy you belanja ! "
Eirana tidak lagi mengelupur lalu bangkit dan berlari ke arah Convenience Store berdekatan .
Menarik Sofea bersamanya .
Sofea mengeleng lalu mereka berdua ketawa .
Leon , Niclas , Nils , Luke dan Viez yang sedang jogging menatap dua gadis itu hairan .
" Sewel juga rupanya awek korang berdua "
Kata Luke sambil mengeleng kepala .
Leon dan Niclas hanya diam , tidak tahu apa yang perlu di katakan kerana memang benar .
Tiga plastik Twix di ambil dari rak lalu Eirana berlari ke arah peti aiskrim .
Gayanya tak ubah seperti anak kecil yang terlebih teruja melihat makanan ringan .
" Sofea lihat ni ada aiskrim baru " Eirana menarik lengan Sofea .
Sofea menguling biji mata , ikutkan saja gadis itu .
Aiskrim oreo di tunjukkan pada Sofea .
" Ugh I tak suka oreo " Sofea menolak tangan Eirana yang memegang aiskrim oreo .
Eirana mencebik memandang Sofea yang sedang memilih aiskrim .
" You nak aiskrim batang atau kon ? " Tanya Sofea .
" You tanya I ? Mestilah I nak yang berbatang , berbatang baru nikmat "
Kata Eirana dengan senyuman miang .
Sofea mengecil mata memandang Eirana yang tersenggih gatal .
" Rawr sound panas " Sofea turut berwajah gatal sambil menjilat bibir .
Lalu mereka ketawa dengan lawak kotor mereka .
YOU ARE READING
Till Death Do Us Apart
RomanceT H R Y L E O " Querida . What ever I have done , I did it for love " - LEON DREYKOVA " Let me taking care of your heart . Puzzles every missing pieces " - LUC " What about our promised ? Are you gonna break it ? " - QUERIDA . - Our love...