3

454 46 14
                                    

TaeTae: Kook, bu günkü maçına ben ve kocamda geleceğiz haberin olsun❤️

Kook: Ok.

Garibanana: Bizde gidelim o zaman Namjonie.

Garibanananınkocişi: Ben arada sinirleniyorum ama tama gidelim sevgilim.

Chimmy: BENDE

Chimmy: BENDE GELEYİM NOLUR

Kook: Hayır. Sen gelemezsin.

Chimmy: Ama herkes geliyor ben neden gelmiyorum.

Kook: Seni ilk ve son götürüşümde sadece ağlayıp benimde dikkatimi dağıtmıştın.

Chimmy: Ama yaralanmıştın.

Kook: Box bu ne bekliyorsun Jimin. O gün sen benim dikkatimi dağıtmıştın. Yoksa o maçı ben kaybetmezdim.

Chimmy: Bu sefer ağlamam söööz.

Kook: Hayır.

Chimmy: Lütfen lütfen lütfen

Kook: Hayır dedim değil mi? Bir kez söyledim bir daha söyletme.

Chimmy: Ama...

Chimmy yazıyor...

Kook: Aması falan yok. Senin yüzünden bir maç daha kaybedemem Jimin.

Chimmy: Tamam kızma

Chimmy: Sanırım sana uğursuz geliyorum. Kaybetmeni istemem. Umarım kazanırsın Kook.

Chimmy çevrimdışı

Garibanana: Jungkook özele

Kook: Peki anne.

-

Jinhyung: Noluyor sana? Sıçsaydın bir de çocuğun ağzına. Sadece gelmek istediğini söyledi. Dünden beri Jungkook'un maçına gidip onu destekleyeceğim deyip duruyor.

Jk: Hyung anlamıyorsun.

Jk yazıyor...

Jinhyung: Neyi anlamıyorum amk? Ufacık şeye alınıp ağlayan bir çocuk olduğunu biliyorsun şu çocuğun. Kaç kere bizi uyardın bu konuda hatta. Ama şimdi kendin gelip onun alınacağı şekilde konuşuyorsun.

Jk: Tekrar kaybedemem

Jinhyung: Kaybedip kaybetmemenin jimin ile ne alakası yok. O günde alakası yoktu. Üst üste iki gün maça çıktıktan sonra çıktın o maça ve doğal olarak kaybettin.

Jk: Sorun kaybedip kaybetmem değil. Onun gözü önünde kaybetmem.

Jinhyung: Ne?

Jk: Bana o kadar hayran hayran bakıyor ki hyung, onun gözü önünde kaybedip tekrardan hayal kırıklığına uğramasını istemiyorum.

Jk: O beni, onu koruyabilecek ve asla yıkılmayacak biri olarak görüyor. Beni böyle gören birinin önünde gidipte dayak mı yiyeyim?

Jk: Hem zaten legal bir şekilde düzenlenmiyor bu maçlar. Sizinde gelmenizi istemem ama sizin aksinize o daha önce hiç böyle ortamlara girmedi. Bizim gördüğümüz şeyleri görüp yaşadıklarımızı yaşamadı. Onu öyle ortamlardan uzak tutabilecekken ne gerek var içine sokmaya.

Jinhyung: Ona da böyle söylesene amına kodumun

Jk: Kaç kere söyledim. Ağlayıp sızlanıyor önümde sonra kıyamıyorum. Ne isterse onu yaptırıyor en sonunda bana cadı kılıklı cüce.

Jinhyung: Cüce deme çocuğuma!

Jk: Ama cüce.

Jinhyung: Değil dedim!

Jinhyung: Neyse. Sinirlenmiycem💆🏻

Jinhyung: Sonra ne yap ne et gönlünü al mochimin tamam mi? Ağzını burnunu kırarım yoksa.

Jk: Hani sen evlat ayrımı yapmıyordun?

Jinhyung: Mochim ayrı. Sizin gibi hödük değil o. Narin ve kırılgan.

Jk: Ne yazık ki öyle evet.

Jk: Neyse ben antrenmana gideceğim şimdi. Mochininde gönlünü aşırım bir şekilde merak etme.

Jinhyung: Sg

Jk: Bende seni seviyorum canım hyungum

Jinhyung: 😒

Diğer bölüm düz yazı olacak aşkolar💅🏻

Sizce kitap nasıl? Bir eksik var mı? Düşüncelerinizi belirtiniz pls efenim

JJWhere stories live. Discover now