5

468 49 51
                                    

Garibanana: Benim

Garibanana: Bebem

Garibanana: NERDE!

TaeTae: Burdayım💅🏻

Garibanana: Senden bahsetmiyorum bok torbası. Jimin'den bahsediyorum. JİMİN NERDE?

TaeTae: Ben neden bok torbası oldum yine ya?

TaeTae: HİÇ BENİ SEVMEYİN ZATEN. HEP JİMİN HEP JİMİN

Hope: Senin nereni sevelim amına koyayım?

Hope: Arada, şu çocukla hep uğraşayım azıcık seveyim diyorum. Elim tam kafana gidecekmiş gibi oluyor. Sonra aniden gelen mide bulantısı ile vazgeçiyorum.

TaeTae: Götünü siktirttiğin adamlardan kalan bebelerinin yardım çığlıklarıdır o mide bulantıları. Benden kaynaklı değil yani.

Hope: Sende aynı yardım çığlıklarını duymak istersen ki istiyor gibisin. Beni hiç üst kata kadar yormada aşağı in.

TaeTae: Kocama söyleyeceğim seni.

Hope: Söyle. Karnımdaki bebeklerin babası senin kocan bu arada. Onu da bil.

TaeTae: NEĞ?

Garibanana: BEN DİYORUM ÇOCUĞUM YOK. SİZ DİYORSUNUZ SEOKJİN GEL BİZİ SİK.

Kook: Merak etme hyung. Kedi sevmeye çıktık yine.

Garibanananınkocişi: Şu kahverengi olanı getirde sahiplenelim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Garibanananınkocişi: Şu kahverengi olanı getirde sahiplenelim. Sevimli bir şeye benziyor

Kook: Sahibi benim zaten.

TaeTae: Öhöm yeni bir daddy mi doğuyor yoksa?

Kook: Yeni?

TaeTae: 😳

Garibanana: Uyş bebeğimin tipine bak🥹

Garibanana: O çocuk daha iyileşmedi ne diye üstünde hiç bir şey olmadan çıkartıyorsun dışarı Jungkook?

Kook: Benim montumu giyiyordu. Biraz büyük geldiği için ellerini kapattı. Mochi'de sinir olup kediyi sevemiyor diye çıkardı. Birazdan giydiririm yine.

Garibanana: Tamam. Çok geç kalmayın. Zar zor ayağa kalktı zaten. Çok yorulmasın.

Kook: Kucağıma alırım hyung. Dert edeceğin şeyi sikeyim affedersinde. Bi sal çocuğu amk.

Garibanana: Niye böyle olduğumu biliyorsun. Ağzımı açtırtma benim.

Chimmy: Hyung eve getireyim mi mandalinayı?

Garibanana: Mandalina? İsim mi koydun hemen?

Chimmy: Evet. Çok tatlı. Getireyim lütfeen

JJWhere stories live. Discover now