המשכנו לטייל בקניון, התעלמתי מהבלונדיני, ככל הנראה גם בלונדיני צבוע כמוני.
אחרי שהבנים האלה כבר לא היו מולנו הרשתי לעצמי לחשוב שאני אולי קצת.. נמשכת ליופי שלו.
מה אני חושבת לעצמי..? יש לי חבר דואג, מושלם, אוהב, איך אני מעלה את זה במחשבה שלי בכלל?!
אוקיי, אני אפסיק. זה רק.. שהוא פשוט מופיע בכל מקום! כבר קשה להתעלם.
אם אני וג׳סטין היינו בתחילת היחסים הייתי מהמרת על זה שהוא שלח אותו לעקוב אחריי. לא יודעת.
נמאס לי מהקניון. קניתי כמה דברים לקלי, וכמה דברים בשביל לפנק את עצמי על העבודה המעולה שאני עושה!
ביניהם, שמלה שחורה ואלגנטית לערב , עם נעלי עקב שחורות סקסיות שממש מפחידות אותי, אני שמה כסף שאני הולכת ליפול מהן תוך 5 דקות.היום שאחרי..
----------------------------------
התעוררתי מהודעה של ג׳סטין -
״שחכתי את המפתחות אצלך, בדרך אלייך.״ 5:43
-״מוקדם עכשיו.״ 5:46
״תרדי״ 5:46
״עכשיו!״ 5:47
_
לא הבנתי למה הוא התקשר והיה לחוץ כל כך בתחילת היום.
לקחתי את המפתחות וירדתי אליו, נפגעתי קצת מאיך שהוא דיבר, נתן לי מין פקודה לא מוסברת.
זרקתי את המפתחות אליו בזלזול, מחזירה לו את אותו יחס מעצבן.
הוא היה נראה מוזר,הסתובב ודיבר בצורה גסה כל כך, משוחרר מדי. צד שלא הכרתי עדיין.
עליתי לבית אחרי כמה שניות בודדות שראיתי שהוא לא מתייחס.
״היי בייב, לאן את רצה?! בואי תעבירי איתנו את הזמן..״
לא התייחסתי ורצתי למעלה במהירות.
יד קרה וגדולה אחזה בזרוע שלי, נבהלתי והסתובבתי מהר, הפרצוף, התלתלים, הכל היה ממש מוכר אבל הייתי בטוחה שאני לא יודעת מי זה.
המעלית הגיעה! נכנסתי מהר ושיחררתי את האחיזה שלו.
נכנסתי לבית, נעלתי הכל, זה הכה בי. הילד מהקניון!
חמישה בנים ישבו בכניסה, בלונדיני, שני בריטיים, אחד שחום ומושך ממש, ולבסוף, המתולתל.לא ידעתי איך הוא קשור לג׳סטין!
מה קרה לג׳סטין?
זה בגלל הילד המתולתל?נמאס לי כבר להבטיח לכם ולא לקיים, מצטערת מלא מלא על הזמן hאבל אני באמת באמת מנסה עכשיו, סליחה ממש, אוהבת אותכם מאוד❤️❤️❤️
פרק קצר ונורא, אני יודעת.
הוא מרגיש לי כמו מעברון לפרק הבא.
רציתי לתת לכם איזה חלק קטן לפחות,
בגלל שהפרק היה נוראי ונורא קצר אז הפרק הבא יעלה מהר, והפעם זאת מילה שלי. אמיתית. אוהבת💕
YOU ARE READING
Mad World - Niall Horan {Hebrew}
Fanfikceניקול, בת 16 וחצי, לוקחת את האחריות של האמא בבית, אחות קטנה בשם קלי, חבר שמתדרדר מרגע לרגע בשם ג׳סטין. יום אחד היא נתקלת באחד מה״חברים״ של ג׳סטין שפשוט עוקב אחרי כל צעד שלה. את השאר, כבר תדעו בהמשך:)