פרק 2 - כל העולם שלי

282 28 6
                                    

הרגשתי מגע קר של יד שהחזיקה בזרוע שלי ולא הניחה לי להתקדם לעבר הבית,

"אסור לחצות כביש לבד.." לחש לי קול מוכר.

זה היה ג'סטין, הסתובבתי אליו והחזרתי לו צחקוק קל. נשקתי לו על הלחי, מיד אחרי זה הוא הניח לי קופסה קטנה על היד. היא הייתה מכוסה בנייר עטיפה אדום והיה עליה סרט בצבע זהב. הסתכלתי עליו בפרצוף מבולבל והגנבתי חיוך בזמן שפתחתי את הקופסה.

היה שם תליון כסף, על התליון היה ירח עם כל כך המון פרטים קטנים ומדוייקים, בתוכו הייתה פלנטה, מין עולם, דבר שלא יכולתי להסביר. כמעט כמו האהבה שלי לבן אדם הזה. "יום שנה שמח" הוא נשק לי על השפתיים וחייך לתוך הנשיקה. אותו דבר אני.

"אני מודה על כל דקה שאני נמצאת איתך". אני מאוהבת. אין לי דרך אחרת להגדיר את זה. פשוט מאוהבת. "אני אוהב אותך כל כך." לא יכולתי להפסיק לחייך. כמה שניות אחר כך נזכרתי שקלי בטח מחכה לי ורצתי קלות לכיוון הכניסה. "אין לי מפתח" היא צעקה, "אני פה, תירגעי" גיחכתי. שנינו יצאנו מהבית ונכנסנו לרכב, נתתי לה לשבת מקדימה כמו שהיא אוהבת. ביקשתי מג'סטין שישים עליי את השרשרת, הוא הניח אותה בעדינות על הצוואר שלי והגניב נשיקה קטנה באזור. נתתי לו חיבוק ענק ונפרדתי ממנו לשלום.

נכנסתי לרכב ולעג מעצבן נשמע לאוזניי "אוי אוי אוי, אני אוהבת אותך ג'סטין מואה מואה מואה" היא המשיכה ועיצבנה אותי. גיחכתי והגברתי את המוזיקה ברכב בזמן שצעקתי " אוי, מצטערת אני לא שומעת אותך!", היא החזירה צחקוק והמשכנו לנסוע.

●●●●●

לקחתי אותה לקניון, בכניסה ישבו 5 גברים , בלונדיני אחד שתפס לי את העין, הוא פשוט בחן אותי וגרם לי להרגיש לא בנוח כל כך. הוא הסתכל עליי כאילו הוא מכיר אותי, ניסיתי להבין מאיפה הוא מכיר אותי אבל לא עלה לי רעיון.

Mad World - Niall Horan {Hebrew}Where stories live. Discover now