Kraliçe salondan çıktıktan sonra ben şok olmuş bir şekilde arkasından bakıyordum.Kraliçenin ardından Kral ve
Ateş perisi hariç diğerleri de çıkmıştı,şimdi salonda sadece ben,Marry,Erian,Drew,Edward ve Erika vardı.Hayır,burda kalmayacaktım.
Yavaşça ayağa kalktım ve Marry'e döndüm.
"Marry,sevgilini özlemişsindir
gidip sarılsana."dedim şeytan gibi sırıtarak.Marry yavaşça derin derin nefesler almaya başladı,gözlerini de kapatmıştı,bu da şu demek oluyor;Kaç!
Hızla salonun öbür ucuna doğru koştum ve saklanacak yer aramaya başladım,Marry bir kere sinirlenirse kurtulma şansın %50'dir.Hiçbir şey belli değildir.
O da hızla peşimden geldi ve beni yakalamaya çalıştı.Ben bir sağa bir sola giderek hedef şaşırtıyordum ama pek işe yaramıyordu.
Marry bana söverken ben kahkaha atıyordum.
Salondakiler bize yardım etmek yerine gülüyorlardı.Bu seferde salonun diğer ucuna koşmaya başladım ama elbiseye takılıp düştüm,son anda kanatlarımı çıkarabildim ve yere kapaklanmaktan kurtuldum.
Dengemi sağlar sağlamaz tekrar koşmaya başladım ama Marry'nin artık peşimden gelmediğini fark edince durdum ve arkamı döndüm.Erian Berceste
Mia Marry'den kaçarken hepimiz gülüyorduk çünkü ikisi çocuk gibiydiler.Mia salonun öbür ucuna doğru hamle yapmıştı ki ayağı elbisesine takıldı ve ileri doğru savruldu ama son anda kanatlarını açtı.Kanatlarını çıkarınca ben dahil herkes şaşırmıştı çünkü Mia'nın kanatları normal peri kanatları değil melek kanatlarıydı.Mia dengesini sağlayıp tekrar koşmaya başladı ama sonra durdu ve arkasına döndü.O an nefesimin kesildiğini hissettim,arkaya dönünce saçları yüzüne doğru savruldu,üstüne arkasındaki harika kanatları eklenince ona hayran gözlerle bakmaktan başka bir şey yapamadım.
"Artık kızgın değilsen bir açıklama yapabilir miyim,Bayan Marry"dedi Mia sahte bir ciddiyetle.Marry ona kötü kötü baktı ve sırıtarak "Tabii canım arkadaşım,
açıklamanı yap,mezara öyle girersin."dedi.İlk başta şaka yaptığını düşünmüştüm fakat Marry'nin ciddi bakışlarından şaka yapmadığını anladım.
Mia arkaya doğru birkaç adım atıp Marry'den uzaklaştı ve konuşmaya başladı."Belli ki Drew ailesine yaralanamsıyla ilgili bir şey anlatmamış,eğer kral ve kraliçeye onu ölümden kurtardığımızı söyleseydim hem Drew hem biz zor duruma girecektik,
bende sevgilin olduğunu söyledim fena mı oldu?Hem Drew hala yaralı,ben şu sarayda kalma meselesini çözerken onunla ilgilenebilecek birileri lazım,sen de sevgilisi olarak her an yanında olabilirsin,o yüzden en iyi seçim buydu."Hepimiz şok olmuş ve kocaman açılmış gözlerle Mia'ya bakarken Marry ikna olmuş gibi görünüyordu."Ne yaralanması?!Drew sen yaralandın mı?!"diye bağırdı Edward.Mia sinirlenmiş gibi kaşlarını çattı ve Drew'e dönüp "Sen ciddi misin?!"diye bağırdı.
"İnsan yaralandığını kardeşine söylemez mi?!Hadi annene babana söylememeni anlarım da kardeşinden niye saklıyorsun?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDERHA BEKÇİSİ
FantasíaSyrle ülkesi,periler,ejderhalar ve daha bir çok gizemli yaratık,Mia bu güzel ülkede, annesiyle bir pansiyon işleterek sıradan bir hayat yaşayan 'sıradan' bir kızdı,pansiyona bir yabancının gelmesi üzerine Syrle'da tuhaf şeyler olmaya başlar,Mia kend...