Erika'dan......At arabasından inip şık ve abartılı balo salonuna girdik. Kıyafet kuralının neden beyaz olduğunu anlamamıştım. Balo salonu bakır renginden dekore edilmişti ve beyazla en ufak bir alakası bile yoktu. O sırada dikkatimi ışıklar çekti. Onlar beyazdı.
(Neden masa yok diye sormayın öyle fotoğraf yoktu. Aslında başta öyle bir fotoğraf buldum ama hiç beğenmedim. Balo değil düğün salonuna benziyordu. Neyse bu içime sindi umarım beğenmişsinizdir.)
Salona girdiğimizde gözüm direkt olarak bizimkileri aradı. Onları merdivenlerin önünde konuşurken gördüm. Mia'yı dürtüp bizimkileri gösterdim ve onlara doğru yürümeye başladık.
Yürürken aynı zamanda insanları inceliyordum. Kızlar güzel ve şık, erkekler ise yakışıklı ve jilet gibi olmuşlardı. Bu balonun önemli olduğu dekorlardan ve gelen insanların rütbelerinden belli oluyordu. En fazla 80 kişi vardı. Ben daha kalabalık olmasını beklerdim.
Bizimkilerin yanına gittiğimizde yanlarında görmeyi beklemediğim biriyle göz göze geldim.
Kahirr.
Kalbim olduğunun 100 katı daha hızlı atarken gözlerimi kaçırmaya çalıştım ama o güzelim ela gözlere bunu yapmak bir sanat eserine hakaret etmekten daha beterdi. Yutkunup zor bela Drew'a baktım ve "Abim nerde?" dedim. "Daha gelmedi," dedi Drew gözlerini Marry'den ayırmadan. Gülümseyip Kahirr'den en uzak noktaya gittim.
İyi bok yedin!
Şimdi Kahirr tam karşımdaydı ve gözlerini kısarak bana bakıyordu. Onu umursamamaya çalıştım ve yanımızdan geçen bir garsonu durdurup beyaz şarap aldım. Kırmızıya alerjim vardı. Kahirr Edward'la sohbet etmeye başlayınca elimde olmadan onu süzdüm. Bayaz takımının içinde resmen bir prens gibi görünüyordu.
Hafif dağınık olan kumral saçlarına ve sert yüz hatlarına bakıp istemsizce iç çektim. İmkansızı sevmek nasıl bi şeydir, bilirmisiniz? Ben biliyordum. Kahirr'in hayatında bana yer yoktu ve asla da olmayacaktı. Her ne kadar şu an aramızda sadece bir kaç metre olsada olsada, ben ondan binlerce kilometre uzaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDERHA BEKÇİSİ
FantasíaSyrle ülkesi,periler,ejderhalar ve daha bir çok gizemli yaratık,Mia bu güzel ülkede, annesiyle bir pansiyon işleterek sıradan bir hayat yaşayan 'sıradan' bir kızdı,pansiyona bir yabancının gelmesi üzerine Syrle'da tuhaf şeyler olmaya başlar,Mia kend...