2

593 28 8
                                    


Ay aya yayaayay ilk ficimmiş gibi heyecanlıyım

Ay aya yayaayay ilk ficimmiş gibi heyecanlıyım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

༼ つ ◕_◕ ༽つ

Taehyung'dan

Sabah tembelce uyandım kendime düne kıyasla bayağı iyi hissediyordum uykumu almıştım. cidden çok mutlu hissediyordum

Yavaşça banyoya yöneldim elimi yüzümü yıkayınca, hafiften sakallarımın çıktığını fark ettim. Elime jileti ve tıraş köpüğünü aldım ve köpüğü açıp yüzüme yavaşça uyguladım. Jiletle yavaşça alınca cildim yeni doğan bir bebekten farksızdı aynada kendime ufak bir tebessüm bahşettim. 

Akşam bornozla uyuduğum üstümü giymeliydim giyinme odasına girdiğime kahve tonlarında bir pantolon ve üstüne bej bir gömlek giydim. Aynadan tekrar bakınca saçlarımı elimle geriye doğru taradım uzamışlardı tekrar gülümseyerek odadan çıktım.

Ağır adımlarla aşağıya inmeye başladım bu gün her ne kadar enerjik olsam da yavaş hareket etmek istiyordum. Asistanım her zamanki gibi bana küçük bir kahvaltı hazırlamış ve gitmişti. Kahvaltımı yaparken haftanın haberlerine göz atıyordum bu ay sonunda ufak bir ihale vardı. Verimli olduğu öne sürülen geniş bir arazi bugün ki arsa gezisi arasına sıkıştırabilir ve bir göz atabilirdim. Bunu aklıma not edip evden çıktım.

Saate bakınca daha yeni 7 ye geldiğini gördüm. Jimin'i aramak için çok erken bir saatti ama onu merak etmiyor değildim .Bunları düşüne düşüne arabaya yerleştim bir nefes vererek arabayı çalıştırıp şirkete doğru yola çıktım bugün mesaiye kalacaktım dünün bazı evrak işlerini bugüne kaydırmıştım ve bu uzun süreceğe benziyordu.

Şirkete girince danışmanın biriyle kavga ettiğin gördüm ama beni ilgilendirmezdi değil mi? Odama geçince danışmadan aradılar durumun ciddi olduğunu düşündüm ama aksine oldukça gereksizdi

"Bay Kim bir adam geldi randevusu yok ve YouTube mu ne için gelmiş. Ne yapalım"

"Bay  Haa-Joon'a yönlendir uğraşamam"

İşte bu kadardı uğraşmamak Haa-Joon şirketin CEO'suydu ve böyle münasebetsiz işlere o bakardı. Onu biraz kullanıyor gibi görünebilirim ama bu meseleler sikimde bile değildi.

Asistanımı çağırıp arazi mevzusunu eklemesini istedim. Sonra Haftaya Şikago da yapacağım şirketin tanıtım videosu için görevli bir kaç çalışanla mini bir toplantı yaptık.

Saat 12.30 a gelirken ben ve birkaç çalışan şirketten ayrıldık önde şirket arabası arkada yatırımcılardan bazılarıyla arazileri geziyorduk deniz kenarında olanda ormana yakın olan arazi arasında kaldık ve ikinci bir tur da anlaştıktan sonra şirket görevlileriyle ihalenin olduğu araziye gittik toprak verim testi için izin almamız tahminimden uzun sürmüştü. İşler bu yönde etkilenirken üstüne bir de Haa-Joon sürekli arıyordu en son telefonu kapatıp cebime sokuşturdum.

Araziye testi yaptıktan sonra sonuçlanmasını beklerken arazi sahibi kahve ikram etti. Sonunda test sonuçlanınca tarım arazisi olduğu oraya çıktı yani araştırmadan satın alan kişi ters taklaya gelecekti. Ben eğer bu ihaleye katılacağımı duyurursam tüm rakiplerimde beni yenmek için katılırdı onları bu çöpe para harcamasını izlemek benim için zevkten başka bir şey olmazdı.

Şirket yolunda bunları düşünmüştüm girer girmez de hemen başvurumu yaptırıp ihaleye resmi olarak katılmıştım ardından rakip şirketlerde katıldığında bu anı bekleyip beklemediklerini sorguladım ve yüzümde ufak bir gülümseme peyda oldu .

Telefonu elime aldığımda direkt Jimin aradı telefon sessizdeydi başka zaman arasa duymazdım bile 

"Tae kapının önüne atıp kaçmışsın beni paspasta yatıyordum kendime gelene kadar canım çıktı"

"Kapının önüne kadar taşıdığıma dua et sen orada da bırakabilirdim" Bunu yapmazdım

"Bunu yapmayacağını bence herkes biliyor pis adam hehe" O telefonda kendine nasıl geldiğini anlatırken içeri Haa-Joon girdi bu adam kendinden nefret ettirmek için mi uğraşıyordu?

elimle gitmesini işaret ettim tam ağzını açacakken kapıyı göstermemle sustu ve gitti sinirlendiğini anlamıştım ama cidden tahammül edemezdim.

......

Aralıksız 3 bilemedim 4 saattir çalışıyordum ve boynum ağrımaya başlamıştı hareket etsem iyi olacaktı. Saat 9 a geliyordu ve çoğu çalışanın mesaisi bitmişti şuan şirketten sadece ben vardım ve şirket ölüm sessizliğine sahipti  aşağı inmek için asansörlerin orda durduğumda maketlerin olduğu odadan bir ses geldi. Ama kafamın dağınık olduğunu düşünüp gelen asansöre bindim.

Aşağıda yemekhaneden bir bardak kahve aldım tiryakisi değildim ama ayık kalmam lazımdı tekrar asansöre bindim yukarı çıkınca maket odasında bir ışık gördüm her ne kadar başım ağrıdığı için olduğunu düşünsem de bakmaktan ne zarar gelirdi ki 

İçeri girdiğimde hiç bir şey yoktu evet kafamda kurmuştum oradan çıkıp odama gittim. Çalışan listesine bakmaya devam ediyordum çoğu soyadıyla bu şirkete girmeye çalışıyordu başarılı bir eğitim hayatları yoktu eğer onları seçersem bu sadece birilerine fazladan maaş vermeme sebep olacaklardı.

Koridordan koşma sesi geldiğinde irkildim bu üç olmuştu ve gerilmeme neden oluyordu kahveden bir yudum alıp umursamamaya çalıştım. CV'leri incelerken bir bağırma sesi geldi artık bu durum sıkmıştı bilinç altımın oyunu değildi bu 

gevşek adımlarla kapıya doğru gittim ve kapıyı açtım merdivenlerin oradan iki güvenlik aşağıya doğru koşuyordu. Kaşlarımı çattım , bu adamlar ebelemece mi oynuyordu. Merdivenlerden aşağıya doğru indim zemin kata kadar inmiştim ama güvenliklere rastlamamıştım açık bir camın önünde durup dolunayı incelemeye başladım kafayı mı yiyordum. 

Bunları düşünürken ayak seslerini tekrar duydum başımı yana çevirmemle bir bedenin bana çarpması bir oldu.  



(⌐■_■)

action yapıcam JOJVMLKSJS

umarım bu bölüm daha güzel olmuştur.


^_~

sevvyl

Famous X Boss  ⁄ Taekook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin