Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnnnn
Jungkook dudaklarında hissettiği baskıyla artık kalbini durduramaz olmuştu. Kalbi delicesine kan pompalıyordu. Karşısındaki genç adamın durumunun da ondan kalır yanı yoktu.
Taehyung zor da olsa dudaklarını geriye çekmişti. Karşısındaki çocuğa baktı. Gözleri hala kapalıydı o kadar saf o kadar güzeldi ki Taehyung hayret ediyordu.
"Güzelim" Jungkook gelen sesle gözlerini aralamış, genç adama bakmıştı."Hmm" Taehyung onun bu halleri karşısında eriyordu ama çocuğun bundan haberi yoktu.
"Seni çok ama çok seviyorum, benim sevgilim olur musun?"
"Taehyung" Genç adam ellerini çocuğun ellerine kenetlemiş vereceği yanıtı bekliyordu. Jungkook, genç adama gerekirse dünyayı bile yakacağı gülüşlerinden birini vermişti. İstemsizce Taehyung da gülmüştü.
"Olurum, senin sevgilin olurum."
Genç adam aldığı yanıtla olduğu yerde kalmıştı. Hızla kendine gelmiş ve karşısındaki bedene sarılmıştı , sanki her an kaçabilirmiş gibi sarılmıştı.
"Seni çok seviyorum"
"Bende seni seviyorum"
Günün geri kalanında birbirlerini ne kadar sevdiklerinden bahsetmişlerdi. Akşam olmaya yakın Jungkook üşüdüğü için tepeden ayrılmışlardı.
"Keşke gelirken seni kalın giydirseydim" Yol boyunca Taehyung küçüğü hasta olucak korkusuyla kendine kızmıştı.
"Ya çok üşümedim ki"
"Olsun yine de üşüdün" küçüğü onun bu tavrına kıkırdamış ve önüne dönmüştü. Bugün onun için çok güzeldi hiç bozulsun istemiyordu.
Jungkook'un evinin önüne geldiklerinde ikisi de birbirinden ayrılmak istemiyordu.
"Kahve içmek ister misin?" Jungkook masum sesiyle çekingen bir ifadeyle bir bahane bulmuştu.
"Olur"
(kahve bahane sohbet şahane JOJROBEBOL)
İkili içeri geçmişti. Taehyung etrafına bakıp evin her tarafını inceleyerek geliyordu."Evin güzelmiş" Jungkook gülümseyip sevgilisine bakmıştı. İkisi de salona geçip oturmuştu.
(yazamıyorum şaka mı)
"Eee" uzun bakışmalarını bölen şey bu durumdan sıkılan Taehyung olmuştu. Sevgilisi ona böyle bakarken o sadece bakmak istemiyordu.
Taehyung koltuktan kalkmış ve Jungkook'un yanına oturmuştu. Ellerini küçüğün eline uzatıp tuttu ve bakışlarını tekrar gözlerine çıkardı.
"Seni seviyorum"
"Bende seni seviyorum" Küçüğü hiç beklemeden yanıt vermişti. Bu duruma gülümsedi Taehyung
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Famous X Boss ⁄ Taekook✔
Fanfictionİnternet Fenomeni Jungkook YouTube için seçtiği içerikten dolayı KTH şirketinde kalmaya karar verir. Âmâ bazı şeylerden habersizdir ‹⁽⁅ ukekook sametae ⁆⁾› ⁄TAEKOOK⁄Yoonmin VERY ACEMİCE YAZİLMIŞTIR