24

211 12 137
                                    

Oy vermeyi unutmayın.

Taehyung'un istemsizce kaşları çatılmıştı. Uzaktan bakıldığında onu kullanıyor gibi mi duruyordu

"Ne zırvalıyorsun!" kısık sesle dişlerinin arasından Yoongiye tıslamıştı.

"Sen öylesin demiyorum yanlış anlama" Yoongi bakışlarından Taehyung u anlamış ve olayın büyümesinin engelleme maiyetinde toparlamaya çalışmıştı. Birden mutfaktan gelen çığlık sesiyle ikisinin de bakıları oraya dönmüştü. 

"Jungkook iyi misin?" Yoongi ve Taehyung hızla mutfağa gitmişti. Ama hiç bir sorun gözükmüyordu.

"Ne bağırıyorsun la korktuk"

"He o mu sey o" Jungkook telefonu hyunguna çevirmişti. Yoongi gözlerini kısarak telefona yaklaştı.

"Siktir cidden mi?" Taehyung merakla ekrana bakmıştı. Okuduğu şeyden pek de bir şey anlamamıştı.

"Buraya gel" Yoongi gözleri çoktan dolmaya başlayan küçük çocuğa sarıldı. Hatta öyle bir sarıldı ki Taehyung kıskanmadan edemedi.

"Öhm öhm" Yoongi ne var dercesine Taehyung'a bakmaya başladı.

"Gıcık tuttu ÖHĞK ÖĞHĞKK"  Taehyung sahteden öksürürken Jungkook'un ağzından küçük bir hıçkırığın kaçmasıyla ikilinin bakışları küçüğe döndü. Taehyung Yoongi'nin kollarının arasındaki minik bedeni çekip yapılı kollarının arasına aldı .

Jungkook'un ağlaması daha da şiddetlenirken Taehyung olayı bilmese de onu sakinleştirmek adına belini okşuyor saçlarına minik öpücükler bırakıyordu.

Yoongi ise yaşanan olayın gerçekliğini sorguluyordu. 

Aradan geçen bir kaç dakikanın ardından Jungkook sakinleşmiş. Nefesi düzene girmişti. Ama büyüünün kolları arasından çıkmaya hiç niyetli değildi.

Taehyung kolları arasındai bedenle salona doğru yürümüş Yoongi de peşlerinden gelmişti.

Taehyung koltua oturmuş sevgilisinide kucağına almıştı. Jungkook'un kalbi hızlanırken sakinliğini korumaya başlıyordu.

"Bana olayı anlatır mısın bebeğim?" Jungkook burnunu çekmiş ardından büyüğün boynuna sokulmuştu. Şuan sadece uyumak istiyordu. 

Bugün çok yorulmuştu. Çalan telefonla ikilinin bakışları Yoongiye dönmüştü.

"Bebeğim?" Jungkook kaşlarını kaçmış ayrılmak istemediği boyundan ayrılmıştı.

"Jungkook'un evindeyim gelirim." Bu kısa konuşmanın ardından Jungkook sormadan Yoongi cevap vermişti.

"Jiminle çıkıyoruz." 

"NEHHĞĞ" Jungkook olabildiğince tiz bir çığlık atarak taehyung'un kucağından kalkmış ve hyunguna sarılmıştı.

"Ya sen hyung cidden"

"Akılsız bir kedisin"

"ya çok sevindim"

Jungkook cümleleri ardı ardına sıralarken Taehyug  onu gülümseyerek izliyordu. Onun ağlamasını istemiyordu. Hep gülmesini istiyordu.

Onu mutlu etmek istiyordu.

"Hyung ne zaman oldu bu?"

Jungkook merakla beklerken Yoongi onun bu haline gülüyordu. O da bu çocuğun mutlu olmasını istiyordu.

"Dün" Jungkook tekrar hyunguna sarılmıştı. Gerçekten sevinmişti. Jimin çok iyi biriydi.

"Seni çağırdıysa git hyung" Jungkook hızla hyungundan ayrılıp ayaklanmıştı. Çağırdığını Yoongi'nin kurduğu cümleden anlamıştı . Gitmesi laızmdı

"Şuan sen d-" Jungkook hemen lafa atılmış hızlı hızlı konuşmuştu.

"Beni boşver sevgilinin yanına git hem benim Taehyung'um var baksana" Jungkook arkasını dönmüş ona parıldayan gözlerle bakan Taehyung'un yanına oturmuştu.

"Evet ben varım sen git Yoongi" Yoongi gülümseyip son kez Jungkook'a sarılıp eliyle Taehyung'un omzunu hafif pat pat yapıp gitmişti. Bu kısaca ayağını denk al demekti.

Jungkook kapıyı kapatıp Taehyung'un yanına gitmişti. Taehyung çocuğu görmesiyle ayağa kalkıp elini ait olduğu yere, Jungkook'un beline yerleştirmişti.

"Güzelim" Taehyung onun sarılmasına karşılık veren çocuğun saçlarını okşarken boynuna doğru fısıldıyordu.

"Neden ağladın o kadar?" Taehyung içindeki merakı bir kenara atamıyordu. Küçüğünü ağlatan her neyse veya kimse onu yok etmek istiyordu. Onun tek gözyaşı için dünyayı yakabilecekken küçüğü onun kolları arasında hıçkırarak ağlamıştı.

"Taehyung..." Çocuğun sesi çaresiz çıkmıştı daha gerçekleri kendi kabullenememişti ki.

"Güzelim"

"Taehyung"

"Jungkook'um"

"Annem..."

Çocuğun güzünden bir damla yaş düşmüştü. Taehyung çocuğun yanağına tüy kadar hafif bir öpücük bırakıp yüzünü avuçlarının arasına aldı.

"Sakin ol ben buradayım" Olabildiğince incelttiği sesiyle güven verici şekilde konuşmuştu. Jungkook gözlerini esmerden bir saniye olsun ayırmazken soluksuz konuşmaya başladı.

"Annem beni, seviyormuş." Çocuğun dudaklarından dökülen cümleden sonra Taehyung kalbinde bir yerlerin acıdığını hissetti. 

"Bebeğim..." Jungkook daha çok ağlamaya başladığında Taehyung onu tekrar sarmaladı. Çocuk sarsıla sarsıla ağlarken her bir nefes çekişinde Taehyung'un kalbi ağrıyordu.

Jungkook'un ağlaması yavaşlayınca Taehyung yavaşça çocuğu kucağına aldı. Jungkook bunu beklemişçesine başını hemen büyüğünün boynuna koydu ve sessiz iç çekişlerine devam etti.

Taehyung küçüğü kucağında çocuğun odasını arıyordu. En sonunda gri kapılı odanın kapısını açınca hafifçe sırıttı. İçeri girip kapıyı ardından kapattı. Seri adımlarla küçüğü yatağa yatırmıştı ardından kendini küçüğünün yanına atıp elini beline sardı. Jungkook parıldayan gözleriyle büyüğünü izliyordu.

"Taehyung sen cidden beni seviyorsun."

Çocuk içinden geçenleri birden dışından söyleyince elleriyle ağzını kapatıp ceylan gözlerini büyütmüş ortama küçük bir kıkırtı bırakmıştı. O gülerken Taehyung dayanamayıp Jungkook'un gülüşünün tam ortasına dudaklarını bastırmıştı.

Jungkook bu hareketle olduğu yerde donup gözlerini büyüğüne dikmişti.

"Sen" işaret parmağını Taehyung'a doğru uzatıp konuşmaya devam etti.

"Böyle ani şeyler yapma. Kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor." Taehyung çocuğun ona salladığı parmağını tutup öptü.

"Hmm öyle mi?"

"Öyle"

Jungkook yatakta yan dönüp daha yeni sevgili olduğu ama yıllardır onunlaymış gibi hissettiği adama sarıldı. Taehyung çocuğun belindeki ellerini sıkılaştırıp onu iyice kendine çekti. Saçlarına minik minik öpücükler kondurmaya başladı.

"Güzelim benim"

Jungkook tekrar kıkırdayınca Taehyung da istemsizce gülümsemişti. 


Merhabalarr... Bunu taslakta unutmuşum attım sanıyordum ya la kojodjboljbp benden de bu beklenir zaten.

Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Fici daha uzatmayacağım zaten oldular bunlar 2,3 bölüm sonra biter diye düşünüyorum. İçimde kalmasın diye bir bölüm soft yapam bir bölümde smut yazayım diyorum nasıl fikir mükemmel evet JIJDOLBJOBP

Okuduğunuz için teşekkürler

༼ つ ◕_◕ ༽つ

Famous X Boss  ⁄ Taekook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin