Oha ilk fic final olmus KOKGFJKBOPTR bu arada uzatacaktım da konu kalmadı. Ben bunları şey edip şey edem sonrası missss final işte uzatamıycam . lAN 1 AY 1 GÜNDÜR BUU FİCE YENİ BÖLÜM ATMAMIŞIM AHAHAHHAHJOPBJRTP neyse sınav hastası yazmayanda ne biliyim
...(+18)
1 ay sonra(valla bu ficde günler geçmiyor bende zaman akışı yaptım eheh)
"Bebeğim, ben çıkıyorum" Aşağıdan seslenen sevgilisinin sesiyle Jungkook odalarından çıkıp aşağıya inmişti. Evet artık beraber yaşıyorlardı. Artık birbirlerine karşı oldukça alışmışlardı. Jungkook merdivenleri koşarak inmiş ve sevgilisin kucağına atlamıştı. Taehyung o düşmesin diye kalçalarından tutmuş, o ise bacaklarını büyüğün beline sarmıştı.
"Tae, gitmesene bugün"
"Dün de gitmedim ama" Küçük olan dudaklarını büzüp başını sevgilisin boynuna koydu.
"Ama sen böyle yaparsan ben zaten gidemem ki" Taehyung küçüğünü sıkı sıkı tutarak salona adımlamış ve küçüğü kucağındayken koltuğa oturmuştu. Jungkook bacaklarını Taehyung'un iki yanına olacak şekilde katlayıp kucağındaki yerini düzeltmişti.
Ellerini esmerin boynuna dolamış ve doğrudan gözlerine bakmaya başlamıştı.
"Sen bana küs değil miydin?"
"Küs kalmamı mı istiyorsun?"
Bunun üzerine Taehyung derin sesiyle uzun bir kahkaha atıp birden ciddileşmişti.
"Tabii ki de hayır güzelim... Geçen olanlar için özür dilerim bir anlık kıskançlıkla yaptım ama ben hakl-"
"Sus Taehyung haklıymış hah benim işim o bir kere" Çocuk dudaklarını büzdüğünde Taehyung dudaklarına mini bir öpücük bahşetmiş ve geri çekilmişti.
"Tanrı aşkına Jungkook senin mesleğin içine hiç bir şey giymeden don reklamlarında oynamak mı?" Çocuk omuzlarını umursamaz bir şekilde silkmiş ve dudaklarını daha da büzmüşü.
"Bedenini sadece ben görmek istiyorum."
Jungkook duyduğu fısıltıyla patlıcanla domates arası bir renge dönerken Taehyung kıkırdamıştı. Onu utandırmayı çok seviyordu. Jungkook sağ elini çekip hafifçe omzuna vurmuştu Taehyung'un
"Yaah sen.. sen çok kötüsün" evde onlardan başka kimse olmasa bile fısıltıyla konuşuyorlardı. Burunları birbirlerine değecek kadar yaklaştıklarında artık nefesleri birbirine karışıyordu. Göz temasları kopmaksızın hareket ediyorlardı. Taehyung burnuyla Jungkook'un burnunu dürttüğünde ortama tatlı bir kıkırtı karışmıştı.
"Hmm kötüyümdür birazcık bilirsin" Taehyung ima yaparcasına konuşunca Jungkook tekrar kıkırdamış Taehyung'a bir görsel şölen sunmuştu. Jungkook gülmesi bitince göz temasını tekrar sağlamıştı.
"Bilir miyim?" Taehyung'un gözleri anlık Jungkook'un dudaklarına kaydığında dudaklarını ısırmış başını olumlu anlamda sallamıştı.
"Bilirsin" Sözünü bitirir bitirmez o doyamadığı dudaklara kendi dolgun dudaklarını bastırmıştı. İlk başta sakin başlayan öpücük yavaşça derinleşiyordu. Taehyung çocuğun üst dudağına kıyasla dolgun olan alt dudağını ağzının içine çekerek emmeye başladı.
Jungkook hissettiği hazdan dolayı kısık bir inleme bırakmıştı Taehyung'un dudaklarına. Taehyung ellerini çocuğun belinde sıkılaştırırken dudaklarını nefeslenmek için ayırdı. Karşısında derin soluklar alıp veren bedene parıldayan gözlerle baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Famous X Boss ⁄ Taekook✔
Fanfictionİnternet Fenomeni Jungkook YouTube için seçtiği içerikten dolayı KTH şirketinde kalmaya karar verir. Âmâ bazı şeylerden habersizdir ‹⁽⁅ ukekook sametae ⁆⁾› ⁄TAEKOOK⁄Yoonmin VERY ACEMİCE YAZİLMIŞTIR