21

237 17 33
                                    

Bugün Jungo nun doğum günü oyooyoyoyooy

Ondan bir bölüm fırlatam dedim

İyi okumalar Oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın

🧐

Taehyung'dan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung'dan

Jungkook'u evine bırakıp şirkete gelmiştim. Jungkook la işbirliği yaptıktan sonra yatırımcılar sıraya girmişti . O cidden dediklerinin arkasında bir insandı yapamayacağı topun altına girmeyen biriydi bu ona daha da hayran olmama neden olmuştu.

9 gibi şirketten çıkmıştım. Arabaya yerleştiğim de yan koltuğa kaydı gözüm sabah olanları anımsayınca gülümsedim. En yakın zamanda sonuç ne olursa olsun ona açılacaktım.

Olumsuz yanıt verme ihtimali kalbimi ağrıtsa da bunu yapmak zorundaydım. Arabayı çalıştırıp eve doğru sürdüm evin yakınlarındaki bir markette durup Yeontan için mama alıp çıktım. 

Eve geldikten sonra kısa bir duş alıp bugün olanları düşündüm elime telefonu alıp Jungkook'un Instagram'ına girip fotoğraflarına bakmaya başladım. Gördüğüm tüm fotoğraflarında kıkırdayıp telefonu göğsüme bastırıyordum.

En sonunda uyumaya karar verdim bir an önce ertesi gün olsun ve onun yüzünü tekrar göreyim istedim.

Gülümseyip başımı yastığa gömüp açık pencereden dışarı bakıp gözlerimi kapattım.

...

Sabah alarmın ötmesiyle yatakta doğruldum rüyama yine o girsin istemiştim ama sadece karanlık görmüştüm. Yataktan kalkıp banyoya girdim yüzümü yıkayıp giyinme odasından gri kot pantolon giymiş üzerine ise bej rengi bir gömlek giyip evden çıkmıştım.

Jungkook bu saatlerde uyuduğu için aramamıştım. Arabaya binip şirkete doğru yol aldım. Yolda giderken trafikte duraksayınca etrafa bakarken tanıdık yüzle gülümsedim. Bu saatte dışarda ne işi vardı ki telefonu elime alıp aramaya başladım.

O an da yeşil yanınca telefonu hoparlöre verip yola odaklandım

"Alooo" her zamanki enerjik sesini duymamla gülümsedim

"Nasılsın"

"İyiyim çekime gidiyorum sen"

"Bende iyiyim"

"Ve şirkete gidiyorsun"

"Evet bugün tekrar buluşalım mı?"

"Çoook isterdimm bu hafta işlerim çoook var" duyduklarımla kaşlarım çatılmıştı bu tüm hafta boyunca ret yedim anlamına mı geliyordu.

"Tüm hafta boyunca beni reddediyorsun o zaman"

"Üzgünüm" dudaklarına büzüp bunu dediğine emindim. Gülümseyip veda konuşması yapıp telefonu kapattık.

Famous X Boss  ⁄ Taekook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin