ETHEREAL [+18]

70 5 0
                                    

Dedykacja: Dla tej pierwszej miłości, która na zawsze pozostanie w Naszych sercach...


"Musisz podejmować decyzje , które złamią ci serce. Musisz wygłaszać słowa , które ranią i oszukują . Musisz robić rzeczy , których nikt nie rozumie. To twój obowiązek" Marie Lu

Do moich zadań należało noszenie eleganckich, schludnych spódnic, uśmiechanie się za każdym razem, gdy kamera lądowała na mojej twarzy, oraz grzeczne przytakiwanie na stwierdzenia, że osiągnięcia ojca musiały przyprawiać mnie o dumę. Faktycznie tak było, z tym że towarzyszyła mi także ogromna presja. Musiałam należycie się zachowywać i jak najlepiej dbać o wizerunek. W końcu byłam córką gubernatora i nie mogłam pozwolić, by jakiś skandal oczernił dobre imię naszej rodziny...


"Dlaczego ty zawsze to robisz? Z-a-w-s-z-e cię ciągnie do mężczyzn, których nie możesz mieć" Roza Violet Barlow

Był... nieokrzesany, niegrzeczny, nieposłuszny i nadwyraz wyrachowany. Mówił, co faktycznie myślał, nie licząc się z uczuciami innych, a niekiedy nawet i nie czekając na odpowiedź. Dużo palił i przeklinał, ale najbardziej lubił denerwować nauczycielki, gdy zamiast szkolnego mundurka ubierał swoją czarną, skórzaną kurtkę. Był tym typem chłopaka, który zdecydowanie nie przypadłby do gustu mojemu tacie, gdybym zaprosiła go do domu na wieczorną kolację. Więc dobrze, że tego nie zrobiłam...

Szkoda tylko, że sam się wprosił.

~~~~~~~~

"And I don't know why
But with you
I'd dance In a storm
In my best dress"


Taylor Swift "Fearless"

***

Nowe rozdziały: każdy WTOREK

Do zobaczenia niedługo....

Halz

ETHEREAL [+18]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz