GÖREV İTİRAF AĞACI 1#

104 14 6
                                    

Hanako'nun anlatımıyla;

"Ben bir karar verdim Hanako-kun! Ilk kim bana itiraf ağacının altında çıkma teklifi ederse kabul edeceğim!"

Yashiro'nun bu sözleri beynimde yankılanıp duruyordu.

Hayır, Yashiro bu teklifi kabul etmez öyle değil mi?

"Numara 7-sama? Ne düşünmüyorsunuz?"

"Tsukigomori sensei, grupta yazılanları gördün değil mi?"

Bu soruyu sorarken gözlerimin dolmasını engelleyemedim. Tskigomori sensei'ye bakmadan camdan Yashiro'yu izlemeye devam ettim.

"Evet?"

"Yashiro bir gün bana bir şey demişti,
'Kim bana itiraf ağacının altında çıkma teklif ederse ilk gelen teklifi kabul edeceğim' diye"

Tskigomori nefesini dışarı bırakıp yere çöktü.

"Ben seni anladım, Yashiro-san ile Kou-kun'un çıkmasından korkuyorsun. Bu işlerden anlamam ama, neden sen gidip Yashiro-san'a çıkma teklif etmiyorsun ki ağacın altında?"

Bu sefer ben bir nefes verip Tsukigomori sensei'n yanına çöktüm.

"Bilmiyorum, bu biraz utanç verici"

"Böyle düşünmeye devam edersen onu kaybedeceksin"

O anda aklımdan bir sahne geçti

"Hanako-kun! Biz Kou-kun ile çıkıyoruz!"

Bu iki sevgili el ele Hanako'nun tuvaletine girdikleri sırada, Hanako yerde yatmış ağlıyordu.

"Hanako-kun? Sorun ne? Aşkım sen anlarsın, Hanako-kun'la biraz sohbet edin olur mu? Ben de hemen geleceğim!"

Yashiro koşarak tuvaletten çıktığında Kou bir kahkaha kopartıp Hanako'ya sırıttı

"Sorun ne Hanako-san? Karadenizde gemilerin batmış gibi?"

Sonrasında aralıksız bir kahkaha koptu...

"Bu olamaz! Yashiro! Seni seviyorum!"

Tsukigomori sensei gözlerini kısıp bana baktığında hemen ayağa kalktım.

"Bana Yako-san'ı çağır bir planım var!"

***

"Beni neden çağırdınız Yüce numara 7-sama?"

"Mitsuba neden burada?"

Mitsuba ellerini sorun yok der gibi salladı

"Olay var diye geldim"

(Spoiler yemek isteyenler icin video koyacagim, ama bu videoda hayatinizin spoilerini yersiniz bilginize)

(Aha bu)

"Ah, pekala:
Sizden isteyeceklerimi sırasıyla yerine getirmenizi istiyorum.
Bir görevimiz var adıda."

Mitsuba söze atlayarak cevapladı

"Itiraf ağacı!"

"Böylede denebilir.
Tsuchigomori sensei sen Kou'yu bir süreliğine bağla ve bayılt, bu süreye ihtiyacımız olacak.
Mitsuba ve Yako, sizde Yashiro'yu hazırlayacaksınız ve Yako'nun bölgesindeki itiraf ağacına götüreceksiniz."

Hananene 7 gizemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin