GÖREV İTİRAF AĞACI 2#

82 10 8
                                    

Yashiro'nun anlatımıyla;

Nerede olduğumu ve ne kadar uyuduğumu bilmiyorum ama uyandığımda başım çok ağrıyordu.
Yako-san ve Aoi-san başıma eğilmiş yüzüme bir şeyler sürüyordu.

Gözlerimi açtığımı gördüklerinde biraz uzaklaştılar.

"Çok güzel oldun Nene-chan!"

"Sanırım haklısın, güzel oldu. Hadi bakalım! Numara 7-sama bizi bekliyor!"

Gözlerimi büyütüp etrafı inceledim.
B-burası Yako-san'ın sınırı? Benim burada ne işim var yahu?

"Bekle ya ne oluyor? Benim burada ne işim var? Hanako-kun niye bizi bekliyor be?"

"Ah, Nene-chan! Biliyorum çok şaşkınsın ama biraz sakin ol! Hiçbir şey olmayacak. Ben her zaman senin yanındayım."

Aoi bana o güven verici gülümsemelerinden birini yaptığında kendimi en azından daha güvende hissetim.

"Tamam, burada neler olduğunu açıklar mısınız?"

"Yakında öğrenirsin Yashiro-san "

Gözlerimi tamam anlamında kapatıp açtım.

"Yashiro-san gözüne şimdi bunu bağlayacağız."

Dedi Mei-san elindeki bir parça kumaşı göstererek. Tereddütle elindeki kumaşa baktım. Niye beni hazırlamışlardı? Niye herkes garip davranıyordu? Aoi sabahtan beri ağlamaklı bir sestonuyla konuşuyordu, Yako-san olduğundan daha nazik davranıyordu.

"Tamam s-size güveniyorum."

Aslına bakarsanız biraz korkuyorum.

Mei-san gülümseyerek elindeki kumaşı Aoi'ye verdi, Aoi'de kumaşı gözüme nazikçe bağladı.

Birisinin beni elimden tutarak ayağa kaldırmasıyla beni yürütmeye başladılar.

"Merak etme her şey iyi olacak. Bu kararı sen vermelisin, yalnızca pişman olmayacağından emin ol..."

Bu sanırım Mei-san'ın sesiydi.

Ne oluyor Allah aşkına?!

"Dikkatli ol Nene-chan burada basamak var"

Basamağı çıktıktan sonra biri elimi tuttu ve beni kendine çekti. Kaşlarımı çatıp onun kim olduğunu anlamaya çalıştım. Ellerinden biri gözlerimi bağlı tutan kumaşı çıkardı.

"Yashiro gözünü açabilirsin..."

Gözlerimi açtığımda karşımda Hanako-kun'u gördüm.

"Hanako-kun? Neler oluyor? Biz neden buradayız?"

"Yashiro... çok güzel olmuşsun."

Bir dakika, bu işte gerçekten bir gariplik var! Hanako-kun asla bana güzel olmuşsun demezki? Genellikle 'turplarda giyinebiliyormuş demek.' Derdi. Ne oluyor lan burada?

O ana kadar aynaya bakmak aklıma bile gelmemişti. Kısaca gözlerimi kıyafetlerimin üstünde gezdirdiğimde ben bile kendime hayran kalmıştım. Yutakam üstüme tam olmuştu.

"Ben bugün aylardır söylemek istediğim ve söyleyemediğim bir şeyi söylemek için geldim..."

"Hanako-kun ne söylemesi? Neyden bahsediyorsun sen?"

Anladım! Bu Hanako-kun değil! Bu Hanako-kun'un, Tsukasa-kun tarafından yapılmış bir klonu!

"Yashiro ben seni seviyorum. Seni çok SEVİYORUM!"

Hananene 7 gizemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin