Hanako'nun anlatımıyla;
Göz yaşlarımın yanaklarından süzülmesine izin verirken gülerek Yashiro'yu yere yatıran Tsukasa'yı izledim.
"Neden?"
Titreyerek Yashiro'nun yanına çöktüm ve bedenine sarıldım. Bir elimi yanağına koyup yanağını okşadım.
"Amane ah Amane, bir hata yaptıysan bedelini ödemelisin! Bedelide bu, sevdiğin kişinin ölümünü izlemek. Aynı zamanda sevgili olduğunuz gün Yashiro-san bir şeyden korktuğunu söylemişti değil mi? Sende onun kokmasını istemediğin için bir dilek dilemiştin bende karşılığında onun ruhunu lanetledim! Bu yaralar yakında tüm bedenini saracak ve onu öldürecek! Ruhuda benim kölem olacak!"
Sinirle ayağa kalkıp Tsukasa'yı yakalarımdan yakalayarak duvara çarpıtırdım.
"Tsukasa! Hemen Yashiro'yu düzelt!"
Tsukasa ilk önce boşboş bakıp göz kırptı sonra ise elleri yakalarını tutmuş olduğum ellerime deydi, elimi tutmuştu. Tiksinerek onu daha çok duvara bastırdım.
"Tsukasa sen böyle değildin. Ne oldu sana? Neden böyle yapıyorsun! Eğlenceli mi buluyorsun!"
Tsukasa'ya fazla bağırmaya başlamıştım o ise sinir bozucu bir şekilde hâlâ gülüyordu.
"Numara 7-sama sakin ol!"
Tsukigomori geldiğinde beni kollarımdan tutup Yashiro'nun bedeninin yanına oturttu.
"Benim gitmem gerekiyor, başka işlerimde var! Görüşürüz Amane! Seni seviyorum!"
Ona kindar bir bakış atıp gidişini izledim.
"Tsukigomori, Yashiro nasıl? Lütfen ne olmuş söylesene!"
Ben ağlamaya devam ederken Tsukigomori Yashiro'ya doğru çöktü ve biraz kontrol etti onu.
"Nefes alıyor onu kütüphaneye götürelim."
Kafamı sallayıp Yashiro'yu kucağıma aldım.
***
"Bu nasıl oldu? "
"Bizim Yashiro'yla sevgili olduğumuz gün, Yashiro benim yok olmamdan korktuğu için ağlıyordu. Bende onun kokmasını istemediğimden içimden dilek dilemiştim! Tsukasa da bunu duymuş. Dileğimi gerçekleştirme karşılığında Yashiro'yu bir süre alacağını söylemişti. Ona engel olamadan da gitmişti. Bugünde Yashiro'yu getirdiğinde yaralarının iyileşmezse onu öldüreceğini ve öldüğünde ruhunu kölesi yapacağını söyledi..."
Yashiro'yu izleyerek kurduğum bu cümleyi düşündükçe ağlayasım geliyordu.
"Numara 7-sama, Tsukasa ile aranda ne oldu? Dürüst olur musun?"
Derin bir nefes alıp Tsuchigomori'ye döndüm.
"Tsukasa... hatırlıyor musun? Eskiden sınıfa her gelişimde vücudum da yaralar oluyordu."
"Evet hatırlıyorum?"
"O yaraları Tsukasa yapmıştı. Ben daha o yaşımda kardeşim tarafından..."
Daha konuşamayacaktım. Utanıyordum.
"Taciz etti?"
Kafamı sallayıp tekrar Yashiro'ya baktım.
"Sonra ne oldu dersin? Ben daha dayanamayınca onu öldürdüm! Ama hazırlıksız yakalanmıştım, ben kardeşimi öldürdüğüme inanacak kadar güçlü değildim. Acısına dayanamadım ve..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hananene 7 gizem
Rastgelebir aciklama beklemeyin, sadece aşığım bu animeye Evet acemiyim...