Sziasztok! Carol vagyok. Carol Cox! A családommal születésem óta egy kisebb városban élünk Németországban. Születésem előtt költöztek ide a szüleim New York-ból. Én nagyon szeretem ezt a kis várost! Itt az a jellemző hogy mindneki ismer mindenkit és mindneki tud mindent a másikról ami néha azért nem elég jó... A város egyik híresebb éttermében dolgozom és a főnökök a keresztszüleim. Nagyon szeretem a vendéglátást! Igaz a kollégáimmal nem mindig jövök ki mert nem tetszik nekik hogy a főnökök keresztlánya vagyok... azt elfelejtettem mondani hogy 18 éves vagyok. Nemrég végeztem a Gimnáziummal és sikeresen le érettségiztem 5-re. Mindig is jó tanuló voltam hála az égnek. Nem voltak gondjaim a tanulással. Terveztem egyetemre menni, de magával ragadott a vendéglátás és benne maradtam. A zene nagyon közel áll hozzám! 8 éves korom óta gitározom és 12 éves korom óta éneklem. Persze csak hobbi szinten... nincs elég bátorságom kiadni egy dalt. Pedig van egy pár az íróasztalomban... Kb fél éve külön költöztem a szüleimtől egy panel lakásba amit imádok. Kicsi, de nekem bőven elég. Van egy gyerekkori legjobb barátnőm akit több mint 10 éve ismerek és szeretek. Becenevén csak Pepe! Mindneki így hívja úgyhogy én is így fogom emlegetni. Eddig egy "komolyabb" kapcsolatom volt ami 4 hónapig tartott és azért lett vége mert a kedves úr megcsalt az akkori "barátnőmmel". Ez volt az a pont az életemben hogy eldöntöttem hogy Pepén és a családomon kívül nem nagyon engedek közel magamhoz senkit. Ez volnék én... később még fogtuk megtudni rólam dolgokat... elfelejtettem leírni magam kívülről...barna hosszú haj, mogyoró barna szempár, 170 cm és mindenki az alakom dicséri állandóan hogy milyen tökéletes, de én ezt nem így látom.. emberek leírása szerint: nagy mellek, szép kerek popsi, vékony derék és nagyobb combok. A kedvenc testrészem magamon talán a popsim... azzal tényleg megvagyok elégedve. Nagyon sokáig küzdöttem evés zavarral, önbizalom hiánnyal és még sorolhatnám... talán még most is.... Sajnos! De igyekszem esküszöm. De most az lebeg a szemem előtt hogy dolgozzak és megvegyem életem első SAJÁT autóját. Most apukám egyik kocsiját használom, de nyilván más feelling lenni egy saját csoda járgány...
De akkor is tisztázzuk hogy mi is van most: 2007 nyara van. És egyik átlagos reggel felkeltem és elindultam a munkába ami kocsival a lakásomtól kb 7-8 perce található. Meg is értekeztem. Kiszálltam a kocsiba és bementem. Delutan 3-ra mentem dolgozni. De ekkor látom hogy 4 "idegen" srác áll a hátsó teraszon ahol cigizni szoktunk....
YOU ARE READING
Az idegen lány és a híres fiú találkozása
RomanceSziasztok! Carol vagyok! Egy 18 éves kis városi lány aki az egyik helyi étteremben dolgozik. Egyik nap arra mentem be a munkahelyemre hogy 4 idegen srác áll veled szemben. Majd bemutatkoztunk és elmondják hogy ők a Tokio Hotel és hogy mostanában itt...