Csodálatosan szép reggelt mindenkinek! 13:00 és én fel is keltem nagy kegyesen haha! 3-ra megyek dolgozni úgyhogy jó lenne ha igyekeznék, de a mosolyt az arcomról nem tudom letörölni és nem tudok nem a tegnap estére gondolni egyfolytában.
14:30 el is készültem. Egy sima farmert, egy fekete hosszú ujjú pólót és egy nagy fehér pulcsit vettem fel, sajnos elég hűvös az idő és az eső is esik. Még pluszba felvettem egy fekete sapkát a kivasalt hajamra mert elég hamar hajlamos vagyok a megfázásra sajnos. Felvettem a fehér térdig érő bakancsom és már fordítottam is el a kulcsomat a zárban és rohantam le a lépcsőházból a kocsimhoz. Gyorsan be is szálltam, elfordítottam a kulcsot és nagy sebességgel becéloztam a benzinkutat. Tankoltam és vettem egy energiaitalt majd most már tényleg elindultam a munkába!
14:55-kor állítottam le az autót a parkolóban és már ugrottam is ki belőle. Hatalmas léptekkel siettem befelé hisz már csak pár percem van 3-ig.
Sziasztok! - nyitottam be az ajtón
Végre hogy itt vagy, már hívni akartam Michaelt hogy a keresztlánya már megint elkésett, de beértél még időben úgyhogy majd máskor! - mondta undorító módon Rachel.
Rachel a másik kollégám Peter mellett. Alacsony rövid barna hajú szemüveges lány. Az elején még nagyon kedves volt viszont 1-2 héten belül ez megváltozott amikor megtudta hogy a főnökök keresztlánya vagyok... azóta folyamatosan csak keresztbe akar nekem tenni csak azt nem értem miért. Michaelék ugyanúgy kezelnek engem mint őt és Petert, ha elrontok valamit akkor nekem is van szólva nem csak nekik. Annyi különbség van hogy én nyilván közvetlenebb viszonyba vagyok velük mint a másik kettő, de könyörgöm hisz a keresztlányuk vagyok! Nem tehetünk úgy mintha nem ismernénk egymást. Petert ez nem is zavarja csak Rachelt csak tudnám hogy ugyan miért is...
Rachel te is tudod hogy az a késés csak egyszer fordult elő és úgy emlékszem hogy elég nyomos indokom volt hogy miért is késtem. Ne legyél igazságtalan! 14:57 van és én úgy tudom hogy 15:00-kor teheted át a lábad a küszöbön! - mondtam elég indulatosan
Jaj, de felvágták valakinek a nyelvét! - mondta és közelebb lépett hozzám
Most légy szíves állj arrébb hogy minél hamarabb átvegyem a műszakot és tudj menni a dolgodra! - mondtam most már nyugodtabban
Rachel el is állt az utamból majd én el is indultam átvenni a műszakot tőle. Ő oda se jött csak az ajtónál állt a kilincsen rajta a keze és a táskája a másik kezében és csak várta azt a híres mondatot...
Minden stimmel! Szia! - mondtam és elkezdtem a pénzt visszapakolni a pénztárcába várva hogy végre eltűnjön innen
Persze hogy stimmel minden hisz én dolgoztam! Na viszontlátásra Kaulitzné! - kilépett az ajtón becsapva azt maga mögött
Mi van? Kaulitzné? - felkaptam a telefonokat és elkezdtem kifelé rohanni Rachel után
Mi van már? - mondta Rachel aki egy száll cigivel állt kint a teraszon
Huha ide nagyon kellett sietni... - gondoltam magamban
Milyen Kaulitzné? - mondtam kérdőre vonva a lányt
Peter mondta hogy van közöttetek valami! - mondta érdekes módon kedvesen
Ez nem igaz! Légy szíves hanyagoljátok ezt a témát mert nem igaz! - mondtam
Hát jó! Csak hagyj már cigizni! - mondta egy szem forgatás kíséretében
Köszönöm! Bocsi! Szia! - mondtam majd bementem a pultba
YOU ARE READING
Az idegen lány és a híres fiú találkozása
RomanceSziasztok! Carol vagyok! Egy 18 éves kis városi lány aki az egyik helyi étteremben dolgozik. Egyik nap arra mentem be a munkahelyemre hogy 4 idegen srác áll veled szemben. Majd bemutatkoztunk és elmondják hogy ők a Tokio Hotel és hogy mostanában itt...