6.) A mindent meghatározó koncert!

401 18 5
                                    

Jó reggelt világ! Dél van és én most keltem.. azért nem vagyok semmi. Nagyon nehezen tudtam elaludni, végig azokon a hülye cikkeken agyaltam. Bíztam Tomban! Tudtam hogy nem titkolná el ha lenne barátnője! Vagyis inkább bíztam benne. De nem vonhatom kérdőre... az milyen lenne már. Nem! Nem tehetem! Carol kussolj! Tom elmondta volna! Igen! Biztos vagyok benne!

Na de el is kezdek készülődni a melóba! Fekete póló, fekete farmer, fekete sport cipő. Csak a szokásos!

14:20 már a kocsiban ülök és megyek a munkahelyemre.

14:30 megérkeztem. Nem mondom hogy nem remegő kézzel nyúltam az ajtó kilincséhez. Tudtam hogy a fiúk már bent próbálnak! Izgultam! Elszámoltak magamban 3-ig és kinyitottam az ajtót!

Sziasztok! - köszöntem egy óriásit

Sziaa! - köszönt vissza nekem Lisa és oda jött egy ölelésért

A fiúk nem vették észre hogy bejöttem hisz próbáltak.

Uhhh már vagy 10 óta próbálnak! - mondta Lisa

10? Huh. Kemény - válaszoltam majd megindultam átvenni a műszakot

Minden rendben volt át is vettem a műszakot!

Na és milyen volt a tegnap délután? - kérdezte Lisa nagy mosollyal az arcán

Semmi extra! Meséltünk egymásnak magunkról! De nagyon nem tudtunk beszélgetni hisz én dolgoztam! - mondtam kedvesen mosolyogva

Anyuékkal arra gondoltunk... nyilván ha nem bánod.... esetleg a ma délutánt viszem én hogy jobban megtudjátok egymást ismerni! - mondta Lisa hatalmas mosollyal

Belül eszméletlenül boldog voltam hisz tegnap pont a legrosszabbkor hagytuk abba az "ismerkedést" és nem mellesleg azt mondta Tom hogy gitározhatok és segít benne. Bill megakarja hallgatni a hangom. Örömömben majdnem elsírtam magam!

Na? - kérdezte Lisa kíváncsian

Nagyon örülnék neki! Köszönöm szépen! Imádlak! - mondtam majd megöleltük egymást Lisaval

Carol! Szia! - hallottam az ismerős hangot ahogy közelít felém

Szia Bill! - megölelt

Mizu? - kérdezte Bill

A mai napot veletek tölti! Átveszem tőle a műszakot! - mondta Lisa Billnek

Ez nagyon aranyos tőled Lisa! Nagyon örülök neki! Szerintem a többiek is nagyon fognak! Nem mellesleg hallani akarom már ahogy énekelsz! - mondta Bill hatalmas mosollyal

Nagyon jól estek szavai! Olyan kedves volt velem, pedig vele még annyira sem ismerjük egymást mint a bátyjával! Soha életemben a családomon és Pepén kívül nem bánt velem senki kedvesen! Jason is csak addig amíg meg nem mutatta hogy ki is valójában! Reménykedtem benne hogy Tom nem mondott semmit Billnek abból amit tegnap mondtam! Bízom Tomban! És hogy miért? Fogalmam sincs! Ezt úgy csak érzi az ember, nem? Mondjuk bízni se tudtam soha senkibe nyilván a családomon és Pepén kívül! Ha volt egy "barátnőm" és elmondtam neki valamit másnap már mindenki tudta! Ja hát meg pont a "barátnőm" feküdt le a csávómmal... na hagyjuk is! Azt a ribancot is megtudnám ölni! Utálom!

Szia Carol! - egy ismerős hang zökkentett ki engem a gondolataimból

Sziaa! - válaszoltam az ismerős hangnak

Tom volt az... mikor megláttam felcsillant a szemem! Szinte futott felém! Hatalmas mosollyal jött felém! Csillogó mogyoró barna szemeivel! Éreztem kellemes kölnijét! Egy fehér nagy póló, farmer és a szokásos sapka volt rajta! Imádtam a stílusát! Bejöttek ezek a bő ruhák! Rajta pedig egyszerűen tökéletesen állt!

Az idegen lány és a híres fiú találkozásaOnde histórias criam vida. Descubra agora