Több, mint barátság (Vagy nem)

9 3 0
                                    

"-Nincs kedved át jönni? "

-De! -válaszoltam egyszerűen.
-Akkor kövess!
-Oks! -meglepett hogy át akar hívni de legeslegbelül örültem neki- Amúgy a szüleidnek nem fura vagy nem tudom?
-Nem. Mondanám azt hogy nincsenek otthon, de az egy kicsit félre érhető és hazugság lenne.
-Akkor jó. Legközelebb te jössz át hozzánk.
-Benne vagyok! -nem gondoltam volna hogy ilyen gyorsan rá vágja.

Oda értünk hozzájuk egy nagyon nagy és szép házban laknak vagyis kívülről így néz ki. Nem olyan nagy mint egy kastély de nem is olyan kicsi inkább mondanám közepesnek mint nagynak vagy kicsinek. Bementünk és a szülei éppen vacsorát főztek.

-Sziasztok! -köszönt Bence.
-Szia! -köszöntek vissza majd rám néztek -Ő nem a barátnőd? -kérdezték pontosabban az anyukája én elpirultam természetesen.
-Nem anyaaaa! -rá néztem és láttam hogy ő is elvan pirulva kicsit megnyugodtam hogy nem csak én vagyok egy szép piros alma hanem ő is.
-Jó napot! -köszöntem ahogy illik.
-Szia! Nyugodtan tegeződjünk!
-Köszönöm! -vagy mit szoktak ilyenkor mondani.
-Én Kata vagyok de szólíthatsz Katinak.
-Én Adél vagyok.
-Én Gábor az apja.
-Én meg Bence! Gyere! -mondta.
-Azért az ajtót ne csukjátok be! -szólt utánunk az anyukája amire még jobban elpirultam, de szerintem nem csak én.
-Rendben! -szólt vissza Bence.

Fent az emeleten mert két emeletes a házuk megláttam egy kis fiút kocsikkal játszani.

-Az öcsém -szólt Bence.
-Szia! -köszöntem neki, olyan 7 év körüli lehet.
-Szia! -köszönt vissza- Bence ő az új barátnőd?
-Nem! -ki mondta majd megfogta a kezem vagyis a csuklóm és úgy mondva húzott maga után. Egy idősebb fiú volt a szobájában.
-Te mit keresel itt, Dani? -gondolom az idősebb testvére.
-Hol a töltöm? Nálad volt utoljára! - miután ki mondta felnézett -Ohh helló!
-Szia!
-Én Dani vagyok, de szólíthatsz Kicsimnek is!
-Hééé! -ordít rá Bence -Ő az enyém. Vagyis a barátom! Nem járunk! -szerintem kínosan érezte magát Bence. Én ígyéreztem.
-Jólvanna. De azért a nevedet meg tudhatom?
-Adél vagyok.
-De szép név!
-Köszönöm!
-Most már kifelé a töltöd az asztalon van oda raktam! -majd a kezével az ajtó felé mutatott.
-Remélem még látjuk egymást! -majd kiment.
-Mit is mondtál mikor azt mondta hogy hívhatom Kicsimnek?
-Őőő hát ízé.......
-Halljuk!
-Azt hogy nem járunk?!
-És előtte? -kérdeztem de amúgy tudtam csak kíváncsi voltam hogy mit fog mondani.
-Már elfelejtettem.
-Hát jólvan.

375 words

Az új fiúTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang