"-Hát jólvan."
-Akkor mit csináljunk? -kérdezte Bence.
-Nem tudom -le huppanok az ágyára és ő meg mellém ül. Elég közel. Lehet túlságosan is közel. Nem mind ha bánnám.
-Van kedved játszani? Felkelsz vagy felesz? Vagy nézzünk filmet? - ÚRISTEN. Imád engem. Film vagy játék? Ha a játékot választom akkor meg tudhatok róla még több dolgot. De ha a filmet választom akkor lehet hogy meg fogja a kezem.
-Felelsz vagy felelszezzünk -vágtam egy kis hosszú gondolkodás után.
-Oksa. Te kezded. Vagyis én kérdezek először.
-Oké
-Egy kis lájtos kérdés legyen először. Hmm.. Volt-e már barátod? -ezt most mért érdekli? Az első akar lenni? Vagy kíváncsi hogy mennyire vagyok tapasztalt ebben? Hát ráb@szott semennyire sem. Hazudjak? Az nem szép dolog.
-Még nem -válaszoltam őszintén és ő csak bólintott.
-Te jössz.
-Mi a kedvenc színed? -kérdeztem ami először az eszembe jutott.
-Most komolyan? -hogy meri megkérdőjelezni a kérdésemet? Hát persze hogy nem ezt akartam kérdezni.
-Igen.
-Fekete.
-Az csak egy árnyalat az nem számít színnek -most az élő '🤓☝' emoji lettem.
-Akkor a kék.
-Az már sokkal jobb. Na te jössz.
-Milyen filmeket szeretsz? -egyszerű horror. De mivan ha ezzel el fogom ijeszteni. Mivan ha nem bírja a para dolgokat és egy betoji kis baba? De most mit mondjak? Ez igaz. Ha betojik az ilyenektől akkor nem is igazi pali.
-Horror és a K-drámák. -igazság jobb mint a hazugság. Micsoda Shakespeare lettem. Vagy csak egy hülye na mindegy is nem ez fontos.
-Horror? Azt imádom én is - meghaltam.
-Mi a kedvenced?
-Egyértelműen vagy a 'Fűrész' vagy 'A szomszéd lány' -vegyél el. Megtaláltam álmaim paliját.
-Úristen. Azokat én is imádom. Bár mondjuk a 'Fűrész' utolsó kettő része nem volt a kedvencem.
-Nekem se azok valahogy nem kapcsolódtak az eredeti történethez - végre valaki aki egyet ért velem. Imádom ezt a palit.
-Ugye? -kérdeztem izgatottan. Hát hogy ne kérdeztem volna izgatottan. Álmaim palija előttem ül.
-Na mindegy most te kérdezel.
-Ööööö... Mi a kedvenc tantárgyad? - undorodva nézett rám, de nem úgy hanem olyan viccesen.
-Ez egy hülye kérdés. Szünet nem tudom -igaz tényleg az.
-Na komolyan.
-Akkor a... Hát... Angol? Talán.
-Az jó én is szeretem az angolt. De az én kedvencem a töri.
-Amúgy mostani töri tanár sokkal jobb mint aki nekem volt régen tehát az is jó.
-Gyerekek! Kész a vacsora! -ordította fel Kati, az anyukája.386 words
KAMU SEDANG MEMBACA
Az új fiú
Fiksi RemajaEz a story egy lányról szól akinek nem volt sok barátja és soha nem volt pasija. De egy szép nap jött egy új fiú az osztályba és minden megváltozott.