1. Bölüm

724 38 15
                                    

Jis~

"NE DEMEK GELEMİYORSUN? "

"Jisung sakın ol gelemeyeceğim malesef , hem zaten Felix gelmeyecekmi? "

"Biz sadece Felix ile ne yapacağız Seung?"

"Ben gelseydim ne yapacaktınız peki? Sanki beni hiç cagırmamışsınız gibi davranın. "

"Gerçekten çok kırıcısın Seung. "

Bu gün pijama partisi yapacapız ne güzel ama Seungmin bey'in canı istemiyor. Oh ne güzel, hayat sana güzel be adam.

*kapı çalıyor*

SONUNDA FELİX GELDİİİ

"HOŞ GELDİN FELİ-...Hyunjin? "

"Neden cırcır bağrıyorsun uymaya çalışıyorum amk. "

"Pardon bey efendi bi daha olmaz,gidip zıbarabilirsiniz"

Yarım saat olmuştu boş boş kapının çalmasını bekliyordum, anlaşılan gelmeyecekti pis köpek... Lan o kadar laf ettik şimdimi gelinir?

"Hoş geldiniz Felix hanım, zahmet etmişsiniz hiç gelmeseydiz ya. Ayaklarınız yorulmuştur şimdi? "

"GELİRKEN TAŞA TAKILDIM VE AYAĞINI BURKTUM, GÖTÜMDE ROKETMİ VAR UÇARAK Mİ GELEYİM?

" hee ondan demekk.. "

Felix'i koltuğa otutturmuştum artık pijama partisi yapabilirdik.

"Hey Felix unicorn'lu pijaman yakıp geçiyor heryeri ĞAKDHAĞXJSMCŞSJCŞBD. "

"DEME JİS DEME, GELİRKEN ÇOK YAKIŞIKLI Bİ ÇOCUĞA DA REZİL OLDUM ZATEN. "

"boş ve bi daha görmeyeceksin zaten. "

Saat gece 4'e kadar atıştırmalık yiyip şişmiştik Felix ise iyice bayışmıştı ve koltukta uyuya kalmıştı, onu uyandırmalıydım çünkü evine gitmesi onun için en iyi seçenekti.

"Lan ayı kalk kendi evine git. "

"He"

"Git diyorum, git kendi evine. "

"Aman giderim bende senin evine kalmışrım sanki göt. "

"Görüsürüz ayi. "

Evin oturma odası çok dağılmıştı ve onları toplamam gerekiyordu gerçekten çok uykum gelmişti biraz daha ayakta durursam şuracıkta bayılabilirdim.

Hızlıca etrafı toparlayıp odama doğru ilerledim.yattığımdan bir kaç saat sonra terler içerisinde uyandım, yüzüm kıpkırmızı olmuştu. Nefes alamıyordum, ağlamamaya calısıyordum fakat olmuyordu. Hızlıca bahçeye çıkıp nefes almaya çalıştım.

"Pekala, pekala sakın kalabilirim..."

Sakın kalmayı başaramıyordum, bir taraftan ağlıyordum ve bir taraftan işte ağlamamaya çalışıyordum.

"Hey! Bey efendi iyimisiniz? "

Aniden bana sarılan bir bedenle sarsıldım. Ölecekmiş gibi hissediyordum ona sarılmaktan başka çarem yoktu.

"H-hayır iyi hissetmiyorum.. "

"Merak etmeyin, geçecek. Daha önce yaşadınızmı bu durumu?

" Nefes almamıyorum. "

İsmini bile bilmediğim o cocuk bana sarılamaya devam etti. Dünyada böyle insanlar kaldımı?

Bir süre sonra nefes alma hızım düzelmeye başladı. O çocuğa yakından bakma fırsatım oldu... O tam bir meleğe benziyordu, herşeyi mükemmel ve tek kelimeyle kusursuzdu. Çok çekiydi ama bir yandan da kariyerimi unutmamam gerekiyordu.

"Çok teşekkürler, başka biri olsaydı böyle yapmayabilirdi. Teşekkürler tekrardan. "

"Siz.. Siz Han Jisung'sunuz?! "

"Evet. Siz kimsiniz peki?

"Ben Lee Minho. "

MERHABAA
bu benim ilk ficimmm
Yorum yazında rezil olmayayım🌝🌝💋💍

For Us |MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin