14. bölüm

141 14 5
                                    

"Neden bizim yüzümüzden ağlasınki? "

(C) "burda konuşmayalım istersen? "

"Tamam? "

Odadan çıkmıştık Seungmin bizle gelmişti fakat Felix Jeongin ile konuşmaya çalışıyordu.

(C) "Onca yaptığınız şeye ramen hala nedeninimi soruyorsunuz? "

(S) "Ne yapmısız amk söyle"

(C) "Sadece birbirinizle ilgileniyorsunuz fark etmedinizmi? "

"Nasıl yani? "

(C) "Nasıl yani'simi var? "

(S) "Suan onu dısladığımızı falan söylüyorsan hic konusma bence biz liseden beri yakın arkadasız ayrıca bunu bize gelip söylemek yerine olaya neden senin gibi bi sülüğü karıştırmıs çözemedim"

(C) "Sizinle konusmaya utandığı icin yanıma geldi ayrıca sen kendine bak nasıl Jeongin gibi mükemmel biri sizin gibileriyle arkadaslık etmiş aklım almıyor"

"KİMİNLE ARKADASLIK KURACAĞINI SANAMI SORUCAK APTAL"

Tam tokat atacaktımki aniden gelip Jeongin bana sarılmıştı ben daha ne olduğunu bile anlamadan konuştu;

(J) "Jisung yeter artık eve gidebilir miyiz?

"Bu seferlik Jeong için bi dahaki sefere seni elimden kimse alamaz"

Arabaya binmiştik Seungmin ön tarafta Jeongin ve Felix arkada, ben ise arabayı sürüyordum. Felix jeongin'e sarılarak uyuya kalmıstı. Arabada ise büyük bir sessizlik vardı fakat Jeongin'in içten içe ağladığını görebiliyordum.

"Oda neydi Jeongin? "
..
"Cevap vermeyecekmisin? Neden bizle konusmak yerine ona gittiğine anlam veremiyorum"

(J) "Özür dilerim"

"Hayır özür dilemen için söylemedim yanlıs anlama sadece bi dahaki sefere aramızda çözelim"

(J) "Tamam.."

Eve geldiğimiz gibi kendimizi yataklara atmıştık saat 3 olmustu ve cok yorulmustuk.

(S) "Sen eve dönmediğinde ne kadar endişelendik haberin varmı?

Jeongin'in gözleri dolmuştu hemen. Yerimden kalkıp onun yanına gittim.

"Cevap vermek zorunda değilsin Jeong odaya git Felixle yatın istersen."

(J) "T-Tamam."

(S) "Gercekten onu dısladığımızımı düsündü? "

"Takma kafana fazla belkide gercekten onunla ilgilenmedik"

"Her neyse erken kalktık zaten bende yatıyorum"

"Tamam iyi uykular seung"

Oha 27 cevapsız aramamı? ||
Hepside Minho||
Merak etmis ay tatlıs sey||

"Alo Minho? "

"Sonunda geri döndün çok korktum birsey oldu diye"

"Üzgünüm telefon sessizdeymis duymadım ve zaten baya seyler oldu aksam bize ugra anlatırım sana"

"Tamam sevgilimm bu gün erken cıkıyorum saat 7 senin için uygunmu? "

"Evet evet istediğin zaman gelebilirsin"

Telefonu kapattıktan sonra televizyona daldım acıkmıstım gidip kendime bşr tost yapıp onun olmasını beklerken odama gittim. Felix, Seungmin ve Jeongin yatakta birbirlerine sarılmış yatıyorlardı.

Jeongin'in tarafına geçtim ve alnından ufakca öptüm.

"Sana böyle seyler düsündüttürdüğümüz icin özür dileriz Jeongin. "

Saclarından hafif bi şekilde okşadıktan sonra mutfağa geri döndüm tostum olmuştu aldım ve yemeğe basladım.

Yemegimi yedikten sonra televiztonun karsında uyuya kalmıştım fakat aniden kapının calmasıyla uyandım.

Zilin sesiyle birden ayaklanmısrım saclarım dagınıktı ve yüzümde sismisti.

"H-hos geldin"

"Uyuyormuydun yüzün sismis"

Demesiyle yanaklarımdan tutup burnumu öpmüştü daha sonra ise yanagımdan öpmüstü.

"Cok tatlı gözüküyorsun Jisung"

"Sende cok yakısıklı gözüküyorsub Minho'm"

Minhonun elinden tutup salona gecmistik ve ona herseyi anlatmaya baslamıstım.

"Oha cok sey olmus gercektende o changbin denen cocuk Jeongin'in neyi oluyorki?"

"Bilmem sanırım sevgilisi falan heralde ama pek iyi birine benzemiyor"

"Bencede"

"Sen olmayınca cok sıkılıyorum biliyormuydun"

"Peki ya ben napıyorum, bütün gün tanıdığım tanımadığım herkesi görüp sevgilimi görememek cok üzücü"

(S) "Siz kimsiniz amk neden sürekli arayıp duruyorsunuz? (Telefon ile konuşuyor)

(?) " Telefonu Jisung'a ver orda olduğunu biliyorum"

(S) "Dayı sen kimsin aq isine gitsene"

(?) "Telefonu hemen ona vermessen olacaklardan ben sorumlu de-"

(S) "Dayı benle ugrasma amk"

(S) "Jisung bi dayı arıyo beni seni sorup duruyo"

"Ben ne alaka amk"

(S) "Bende onu diyorum iste sen ne alaka  Jisunga ver orda olduğunu biliyorum falan diyo"

"Kimki o"

(S) "Arıyo gene amk keli neyse al sen konus"

"Alo? "

(?) "Jisung telefondaki senmisin? "

"Evet? Siz kimsiniz? "

(?)"Seni aptal velet. Kacabileceğini sandın öyle değilmi? Sana gösteric-"

"Engelle bu numarayı"

(S) "Tamam? "

(M) "O kimmis? "

"Önemli değil bosver"

For Us |MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin