18. Bölüm

127 12 5
                                    

buda ne? ||

biraz düsündüm ve büyük ihtimalle Jisung'un babası olan kişiye yazma kararı aldım.

+82*******

Jis
Ne yaparak mahvedecekmişsin
Minho'nun hayatını?

+82***
Vayy yazdın demek.
bi düşüniyim, sevdiklerine zarar
vererek mesela?

Jis
Minho'nun sevdiği biri yok

+82**
Arkadaşlarına

Jis
Minho'nun arkadaşı yok

+82**
Ailesine peki? ;)

Jis
Minho'nun bir ailesi yok.

+82**
Anladımm, Sen peki?

Jis
Eğer Jisung'a birşey
yaparsan seni mahvederim.

+82**
Jisung sen değilmisin?

Jis
Benim Minho.


+82**
Ne

Jis
Oups yakalandın.
Jisung veremez belki ama
ben bu fotoları alıp polise verebilirim:)

diyerek telefonu kapattım ve adamı engelledim. Demek Jisung hala beni seviyor ha? Neden söylememişti peki. Jisung gercekten babasından korkuyor olmalı. Meleğim.

Telefonu aldığım yere, telefonu sessize alıp koydum daha sonra ise uyukuya daldım.

Jisung'dan~

Sabah kalktığımda Minho'nun kolları belimdeydi ve ona doğru dönüktüm. Adeta sarılıyorduk. Kafam onun boynunun hizzasındaydı, bu yanlış olsa bile bi süre daha öyle kalmak istedim.

geri gözlerimi kapattım belliki daha gün doğmamıştı.

(S) "LAN AMK MİNHO BU! "

Seungmin'in bağırmasıyla uyandım ve etrafıma baktım.

(S) "BU KİSİMİN KŞM OLDUĞUNU BİLİYORSUN DEĞİLMİ JİSUNG"

"Evet"

"Ne"

"Ya biliyorumda isteyerek sarılmadım amk"

Aniden arkamı döndüm Felix, Olivia, Jeongin bize bakıyordu.

(J) "Ben dün anlamıstım zaten. "

(O) "Ben kapıyı dinliyordum. "

(M) "Ne, nasıl"
"Gerçekten göründüğü gibi değil Olivia-"

(O) "Hayır Minho veya Lee Know? "
"Sorun değil. Sanırım Jisung abiyle bir geçmişiniz var, baştan söyleseydin konuşabilirdik ama uzulmedim merak etme. Sadece suana kadar Herşey sahte olsa bile teşekkürler. "

Herkes Olivia ve Minho ya bakıyordu Olivia Minhoya sarıldı ve Minho ise karşılık verdi.

"Özür dilerim Olivia böyle olacağını bilmiyordum, dediğim gibi sadece Jisung'u unutmaya çalışıyordum ama başaramadım ve seni kullandığım için özür dilerim lütfen kendini üzme olurmu? "

Olivia geri çekildi ve hafifce gülerek Minhoya baktı.

"Dedimya kendimi uzmeyeceğim Minho umarım Jisung abi ile barışabilirsiniz"

Dedi ve geri cıktı tekrardan. Kapıya doğru ilerledi ve gülümsedi.

"Görüşürüzz!! Minho eve gidip eşyalarımı alacagım daha sonra ise anahtarı evde bırakıp giderim! Tekrardan doğum günün kutlu olsun Abi ve Jisung abii! "

Olivia gittikten sonra herkes bi anda Minho'ya döndü.

(F) "Nasıl böyle biri olabildin bu kadar kısa sürede Minho? "

"Felix kavga açma lütfen"

"Ne yani Minho'nun tarafındamısın? "

"Ben öyle birşeymi dedim? "

(S) "Bilerekmi geldin buraya Minho? "

"hayır. Olivia abisinin doğum gunu olacagını ve benimde gelebileceğimi söyledi. Buraya geldikten sonra ögrendim. "

"Anladım"

(M) "Peki ya sen Jisung? Sencede bana bir açıklama borçlu değilmisin sencede? "

"Ne açıklaması? "

"Neden bana anlatmadın ha? Beraber çözebilik Jisung. Neden kalmayı değilde kaçmayı seçtin? "

"Minho.. "

"Lütfen sadece cevap ver neden anlatmadın"

"Sen nerden öğrendin? "

"Dün gece beni neden bıraktığını düşünürken.. telefonunu aldım, hayatında başka biri olmasından korktum ve babanla olan mesajlaşmalarını gördüm. Yani sadece görmekle kalmadım cevapladımda"

gözlerim dolmuştu.

"Minho ben senden başkasıyla olmamki... Olamam. Sen beni gerçekten hiç tanıyamamışsın. "

For Us |MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin