FİNAL

234 12 27
                                    

"Tabikii"

Felixle birlikte yattık ve sarılarak uyuduk. Özlemiştim arkadaşımla birlikte yatmayı, onun kokusunu, onun sevgisini herşeyini çok özlemiştim. Sabah bildirim sesleriyle uyandım telefonumu sessize almayı unutmuştum ve hayvan gibi bildirim geliyordu bir tanesine girdim ve bildirime baktım

 Sabah bildirim sesleriyle uyandım telefonumu sessize almayı unutmuştum ve hayvan gibi bildirim geliyordu bir tanesine girdim ve bildirime baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ne? "
"Gerçekmi bu"
"Felix, uyansana bi"

"hmm? "

"bak"

"bune"
"Lan Minho kazamı yapmış? "
"Yaşıyormu? "

"B-bilmiyorum"

"Jisung sakın stres yapma tamammı sakin kal lütfen"
"Lütfen, bekle bekle hemen diğerleeini uyandırıcam"

"SEUNGMİN JEONGİN UYANIN MŞNHO KAZA YAPMIŞ JİSUNG HİÇ İYİ DEĞİL"

Bi süre düşündüm ben bunu. Eğer Minho yoksa bende yokum.

Sevgilerle.

Merhaba sevgili arkadaşlarım ve sevgilim...Daha önce hiç mektup yazmadım ben, bilmiyorum yazmayı. Ama size tüm duygularamı yansıtacağım bir mektup yazmak istedim. Üzgünüm ben artık yokum. Hayatınnıza umarım benden çok çok daha iyi kişiler girer bilirsiniz, hiç birşey sonsuza kadar sürmez. Biri gelir, biri çıkar uzun süre önce geldim artık çıkma zamanım geldi sanırım. Siz her zaman benim değerlimdiniz ve hep öyle kalacaksınız beni kendi ailemden bile daha iyi anladınız sizinle birlikte büyüdüm ben ne derdim varsa size anlattım asla sıkılmadan dinlediniz beni. Sizde fark edeceksiniz ben gittikten sonra herşey çok daha güzel olucak, eminim. Biliyorum ne olursa olsun birlikte yaşayacağımıza söz verdik. "Birimiz ağlarsa diğerimizde ağlayacak birimiz gülerse diğerimizde gülecek. " ama sizden bir iyilik istiyorum ben ağlıyorum ama siz ağlamayın olur mu? Olduğum yerde daha mutlu olacağım birimiz mutluysa diğerlerimizde mutlu olmalı değil mi? Lütfen kendinize iyi bakın ve Jeongin'ede iyi bakın o bebeğin ne yapacağı belli olmaz;) Seungmin sende son sıralarda cok yumuşamıştın herşeye karşı, sende hep böyle tatlı ol olurmu? Felix seninde kokunu çok sevdiğimi söylemişmiydim? bana huzur veren tek şey sensin Ve sevgilim... Minho olduğun yerde mutlu ol lütfen Bizim için en iyi buydu.

~Jisung

Ağlaya ağlaya yazdığım mektubumu masaya koydum. benim için en iyisi olacak eminim.

~M

"Kaza geçirdim ben yaşıyorum ama Jisung... O-o intihar etmiş...

For Us |MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin