Ayy selamm ficim nerdeyse 250 okuma aldı çok mutluyum ilk defa bu kadar okundu yani diğer okunan ficlerin yanında 1 okuma gibi bişi oluyo ama olsun ĞSIDLÜSJCŞSJXĞSJ
Ve biraz üzücü bişeyler yapmak istiyorumda aklıma konu gelmiyo 😢🌚
------------------------------------------------------------
Jis~
"Benimle çıkarmısın?"Bir anda kalbimin durduğunu hissettim.. Benimle çıkarmısın mı? Minho o gün söylediklerinde haklımıydı? Onlar gerçek miydi? Ne cevap vermem gerektiğini bilmiyordum.
"N-ne? "
"Biliyorum saçma gelebilir ve kariyerinide batırmak istemiyorum ama seni seviyorum çok hoş bir insansın"
"Minho şaka yapmanın sırası değil. "
"Hayır, hayır gerçekten. "
Küçük bir sessizlik oluşmuştu. Minho'yu seviyordum ama sevgili olmamız ne kadar doğruydu bilmiyordum. Kariyerim yönelimin yüzünden batabilirdi ama önemli olan aşkmıydı, kariyermi?"
"Minho... "
Minho heyeceanlı gözlerle bana bakıyordu hevesini kırmak istemiyordum o çok sevimliydi ama... Ama bilemiyordum.
"Evet"
Minho birden şaşkınlıkla bana bakmıştı çok sevinmişti ve çığlık atmamak için zor tutuyordu kendini. Aniden bana sarıldı ve alnıma ufak bir buse kondurdu çok nazikti. İlişkimiz her zaman böylemi olacak?
"Yanımda olduğun için teşekkür ederim Lino ;) "
"Tesekkürler Hanji, artık her zaman yanında olacağım;) "
Karnım artık ağrımıyordu birlikte biraz televizyon izledikten sonra Minho'nun kucağında uyuya kalmıştım bi süre sonra ise Minho'yu uyuya kalmıştı.
1 saat sonra🤭
"M-minho?"
Minho hala uyuyordu onu uyandırmamaya dikkat ederek yerimden kalktım ve telefonumu açtım birsürü bildirim vardı, bir sürü cevapsız arama.
"Alo Felix? "
"EĞER BİRAZ DAHA ALMASAYDIN EVİNE DAYANCAKTIK! "
"Uyuyorduk"
"Minhoylamıı🤭🤭"
"Hm hm"
"Sen sarhosmusun amk"
"YENİ UYANDIM DİYORUM GÖT KAFALI"
"Lan sakın ol"
"Napıyorsunuz"
"Valla jeongin uyuyordu evine gönderdik Seungmin de sarhoş onuda kovacam birazdan"
"Lan bide bana sarhosmusun diyorsun. Kendin içmedin Seungmin'emi içirdin"
"Yo kendisi içti valla"
"Neyse ben kapatıyorum zaten saat 12 olmuş amk yarın konserim var geleceksiniz ona göre yatın hemen minik kardeşlerim"
"Göt kafalı aramızda 1 gün var"
"Git uyu bb"
"Bb ne lan gö-"
"Lan yüzüne kapattım, aman neyse. Minho'yu uyandırmalımıyım yoksa yanına girip yatmalımıyım🧠"
(M) "Yanıma gelip yatmalısın bence"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
For Us |MİNSUNG
FanfictionANGST!! Aniden panik atak geçiren ve nefes almak için dışarı çıkan ünlü idol Han Jisung'un oralardan geçen ve onu sakinleştirmeyi başaran Genç'in hayatının bir parçası olacağından habersizdi. Veya ölüm sebebi olacağından. "Kaza geçirdim. Ben yaşıy...