Prolog

120 7 0
                                    

24.08.2014
Siedziałam w garażu Mercedesa oglądając wyścig. Byłam taka dumna z mojego brata, aktualnie był pierwszy w tabeli. Jego marzeniem od zawsze było zostać mistrzem świata formuły 1, w tym sezonie zdecydowanie mu się to uda. Kochałam ten sport od małego, jednak od zawsze miałam z nim do czynienia, ponieważ mój tata jest dyrektorem generalnym i szefem zespołu Mercedes a brat kierowcę. Przyglądałam się walce Ethana (mojego brata) z kierowcą Ferrari, po chwili zaniemówiłam. Wszystko działo się tak szybko, że dopiero po czasie zorientowałam się co się stało. Mój brat przy ogromnej prędkości wypadł z toru uderzając w ścianę. Na początku bałam się zerknąć na ekran więc zaczęłam się rozglądać, wszyscy byli przerażeni. Po chwili z zamyślenia wyrwały mnie płacze ludzi, wystraszona spojrzałam na ekran.

Zamarłam.

Bolid mojego brata wyglądał strasznie, zaczęłam krzyczeć i płakać, nie miałam pojęcia co robić. Gdy chciałam tam biec zrobiło mi się słabo, upadłam. To właśnie w tym momencie moja miłość do tego sportu przerodziła się w nienawiść.
———

Witam was kochani! Zapraszam was do mojej nowej książki, chciałabym zaznaczyć, że niektóre rzeczy mogą się różnic od normalnej formuły 1! Wszyscy bohaterowie są przeze mnie wymyśleni i nie istnieją!

Drive to surviveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz