he already knows...

29 2 0
                                    

Denki pov.

Po dlouhém koukni se jen na Harryho tak mě to nějak přestalo bavit... Asi se ptáte co nebo proč se tak chovám tak vám řeknu že ani sám nevím možná za to můžu jen já a nebo za to může žralok kdo ví. ,,Jdu ven" ,,jdu taky!" Já se na něj otočil ,,no samozřejmě pejsků počkej tady přinesu ti vodítko!" Jeho smích ho přešel ale mě naopak přišel ,,tak pojď pejsků ale buď hodný!" Kamoo tohle mě tak moc baví! Oba jsme šli do clubu a tam se nějak moc připili ,,baby!!! Můžu tě ojet?" Řekl Kiri když jsme oba opilý šli domů ,,ne! Je ještě moc brzo viš a já nechci jen jednu noc" opile jsem se usmál ale nějak to jakože nepomohlo hned co jsme přišli domů začli jsme se líbat za tohle skončím v pekle.

Po víte čemu 🤣 jakoo já vím že to tam chcete ale musíte si počkat ❣️

Kiri šel do sprchy a já ležel v posteli a nudil se... Když v tom přišla zpráva Kirimu tohle se nedělá Denki! Ale nakonec jako vždycky jsem neposlechl sám sebe a prostě se podíval kdo psal... Nějaký Bakugou.

B:kamoo tak co jak jde plán?
Doufám že s ním nechrápeš víš jak by tě Nick za to zabil!!! Kdyby jsi mu přinesl kurvu?

Cože! To jako mluví o mě??

B:jsi tam?

B:ty s ním vážně teď sukaš?!

B: seš ztracený případ a nedávej jen zobrazeno!

Já vypl mobil a snažil se všechno vstřebat... Na tohle se ho musím zeptat! Vstal jsem je mi u prdele či se sprchuje nebo ne ,,emmm Kiri?" ,,Ano??" ,,Víš jak jsem tam jen tak ležel tak ti přišla zpráva..." ,,A od koho???" To už vypl i vodu je nervózní? ,,Od nějakého Bakugoua" ,,nečetl jsi to že ne!!!?"
,,Četl jaký plán? A na koho plán?" Zeptal jsem se tohle přehání! ,,Ne! Jen Nick je můj přítel a Baku má plán jak ho mám požádat o ruku!" ,,Tvůj přítel? Děláš si prdel? Teď jsme spolu spali!" Buď mi lze a nebo prostě říká pravdu...

Kiri:

Do piči! Tohle mi neuvěří ,,já vím ale on je s tím smíření ví že spím s někým jiným" co to tu kurva melu za sračky. ,,To říkám seš dívej" řekl a odešel. Kurva tohle se posralo! Ale asi mi to sežral takže že bych byl Safe? Vylezl jsem ze sprchy a šel do pokoje Denki se oblíkal ,,musím se pak omluvit tvému příteli" já protočil očima pořád je tak správy až mě to sere chtěl odejít ale já ho zastavil ,,ale notak sluníčko..." ,,Co notak? Tohle tě těší? Ubližovat někomu kdo tě miluje?" Já se usmál ,,Nick mě nemiluje... A ani já jeho jen jsme spolu kvůli rodině... Jinak má každý svůj vztah" ,,to je jedno stejně.. stejně je to hnusný kdyby jsi tohle udělal mě tak bys už letěl!" Nevím proč se chovám jako by mi na něm záleželo. Ne vole je to čistě jen práce nic víc! ,, Tobě bych to neudělal a víš proč?" ,,Proč?"
,,Protože jsi v posteli lepší než všichni ostatní" on mi dal facku ,,za co?!" ,,Za to že mě srovnávaš s těmi kurvami a za to že jsi nechutnej!" Otevřel dveře a odešel. Jen ať si jde on ještě přijde.

K:kamoo všechno jsi posral!

B:no konečně! Proč zas já?

K:Denki viděl co jsi psal ty debile

B:noa? Tys s ním spal že jo?

K:joo ale to bylo tým alkoholem co jsme oba vypili ani jeden z nás nevěděl co děláme!

B:ty seš takový idiot! Kamoo mě je to celkem u piči ale ona jsme se s Žužu schodili na tom že by tě ten kluk mohl poplést hlavu... Dám ti dvě rady buď zkus ten plán a nebo dej vypovědět

K: prosimtě tohle už dávno za sebou ale asi máš pravdu v tom že je jiný než ostatní ale prostě ten plán dokončím zítra s ním jdu na večeři tak tam mu řeknu třeba ,víš miluju tě, konec noa pak mu dám třeba po týdnu konec nebo něco si myslím!

Me and Denki? Never! / Kirimami Kde žijí příběhy. Začni objevovat