Denki pov.
,,Kde to jsem! Víte vůbec kdo je můj bodyguard!?" ,,Myslíš to malé párátko které nám řeklo kdy se vracíš na letiště!?" Nadzvedl obočí. ,,To.by neudělel! A sám to neví! Kdy mám přiletět!!!" ,,Hmmm tak mi řekni odkud to vím já?" Usmál se. ,,To je mi jedno!" Zařval jsem a do místnosti vešel Liam cože?! ,,Liame?" ,,No ahoj" ,,co tu děláš!?" ,,Dalo by se říct že Todoroki... Prostě ti řeknu nebýt Todorokiho tak ani nevím že odlétáš" usmál se ,, Todorokiho s toho vynech! Je to normální hodný kluk!" ,,Vážně? A co kdybych ti teď řekl že není člověk za kterého považuješ?" Koukl se na mě ,,on není jeden z vás!" Nemůže být... ,,Ne jeden z nás opravdu není... Ale je v gangů který vede Bakugou" ,,jo jasně!" ,,Chceš říct příběh" já se koukl jinam... ,,Jednoho krásného dne jsem dostal od šéfa úkol abych tě v té Francii už unesl. Ale můj šéf nebyl jediný kdo myslel ten čurak Kirishima zase myslel na tvojí ochranu a tak pověřil Todorokiho aby tě hlídal... Pohádky je konec ale jak vidím tak už nemysleli na letišti... Přesně tak jak jsme počítali" já se na něj koukl a flusl na něj. ,,Táhni k čertů!"
Izuku pov.
,,Dobrý den já jsem agentka Uraraka" představila se a ukázala odznak ,,dobrý den přeje te si?" Já se na ni koukl ,,ano... Vyšetřuji únos známého kluka a potřebuju záznamy s kamer můžete mi je prosím stáhnout na tuhle flašku?" Podala mu ji a on ji přijal. To bylo lehčí než jsem si myslel. Všechno přetáhl Na flašku a flašku mi Uraraka dala ,,děkuju" řekl jsem ona jen kývla. A já se zase vydal na základnu. ,,Tak mám to" řekl jsem a vyndal flašku Bakugou si ji převzal a strčil ji do počítače. ,,Tady vidíš ho?" Ukázal na kluka ,,jo toho jsem viděl.. ten odvezl Denkiho." On si zapsal jak vypadá a pustil to zvonu ,, počkej!" Ukázal jsem na kluka ,,tenhle nás sledoval v Paříži" ,, víš jeho jméno?" ,,Emm ne..." Řekl jsem ,,nemusíš znát jméno stačí když se nabouráš do počítače..." Řekl Izuku ,,ty víš jak se tam dostat?" Zeptal jsem se on kývl ,,je to celkem brnkačka" ani ne do pár minut se tam dostal ,,jméno je Liam James Cole" řekl ,,jak víš že je to zrovna on?" Zeptal jsem se nechápavě. ,,Má tady i svojí fotku vidíš" ukázal ,,dobře ty!" Kluci spíš aby ho pochválili tak začli zase ,,jeho adresu dokážeš zjistit?" Zeptal se Bakugou... More je to tvůj přítel a ty ho ani nepochválíš!? Strašný. ,,Jo jasně výtisků vám to" ,,fajn děkuju, já zatím skočím pro auto" a už byl pryč ,,jsi vážně skvělý Izuku a Bakugou je vůl že to nevidí" usmál jsem se a on mi úsměv oplatil.
Denki pov.
,,Teď mi volal Nick že ho tu máme přes noc nechat" slyšel jsem úplně každé slovo ,,fajn ty běž domů já se o něj postarám" ,,fajn Liame ale kdyby něco hned zavolej" ,,jasně ahoj" a ten druhý odešel. ,,Takže puso já si půjdu vysprchovat a radím ti nedělej bordel" řekl s tím svým úšklebkem. Vážně psycho.
Kiri:
,,Fajn tak jedem!" Řekl jsem, a i s Todorokim jsme vyběhli do auta který měl už připravený za což jsem byl rád.
Vyrazil jsem dveře. ,,Kiri ty běž do sklepa a ty Todo běž támhle a já půjdu tam" rozdal nám místa a já si vytáhl zbraň.Baku:
Všechny jsem poslal někam a já sám se vydal. Pomalu jsem otevřel dveře a byla to koupelna ale zarazilo mě když jsem našel Liama už mrtvého... Tenhle nějak nejede do karet když jsem chtěl jít zpátky do haly uviděl jsem Denkiho. ,,Denki! Jsi v pořádku?!" On jen kývl se divím že není v šoku. ,,Je mi fajn" chtěl jsem ještě něco říct ale to zařval Kirishima že ho našel a já se na Denkiho podíval. ,,To nemůžeš je tu semnou!" Zařval jsem nazpátek. ,,Pojď" řekl jsem pokud tohle není on tak kdo? ,,Vidi~" pak se zarazil. ,, Kirishimo!!!" Zařval ten Denki kterého jsem našel já víte co toho Denkiho co ho našel Kiri bude číslo jedna a můj číslo dva. ,, počkat!! Jak mám věřit že ty jsi ten pravý?". ,,Ptej se na otázky!" Řekl číslo jedna. ,,Fajn!" Řekl jsem ,, Kiri ty ho znáš díl" přiznal jsem a Kiri kývl. ,,Když jsem přišel jako bodyguard co jsem řekl jako první?" ,,Čau" ,,čau" řekli oba na stejno.
ČTEŠ
Me and Denki? Never! / Kirimami
FantasyKirishima má za úkol unést syna Kaminarovych Denkiho a proto se bude vydávat za nového člena bodyguardů rodiny Kaminarovych. jeho plán šel podle plánu do doby kdy s Denkim budou každý den strávit spolu. pak si uvědomí že Denki je fajn a že ho miluj...