something went wrong..

25 3 0
                                    

Denki pov.

Vzbudil jsem se a šel do koupelny.
,,dobré ráno Todoroki" popřál jsem ji krásné ráno a on se jen usmál. ,,taky ti přeji dobré ráno" ,,nechceš zůstat na snídani?" Zeptal jsem se ,,nechci zase oxidovat" usmál se a já ho praštil.
,,Přestaň, babička bude ráda že bude vařit po více lidí" řekl jsem ,, dobře... Jdu dneska do města nechceš jít semnou?" Zeptal jsem se a on kývl... Vážně mi někoho připomíná možná jsem ho někde už viděl.

Todo pov.

To je lehčí než jsem si myslel. ,,Dobře jen si skočím pro čisté oblečení čekej tady v domě a nechoď ven přijdu pro tebe" napomenul jsem ho asi si teď myslí že jsem psycho ale ten kluk ze včera se mi vůbec nelíbil. Nakonec kývl a oba jsme šli na snídani. Po snídani jsem rychle vyběhl do auta kde byl Lida ,,všechno dobrý?" ,,Jo jen potřebuju do hotelů abych se převlékl" ,,dobře" on nastartoval a vyrazil. Když jsem byl hotový tak jsme jeli zpátky. ,, Hlavě že jsem říkal ať na mě čeká ve vnitř!" ,,Tady se mu nic nestane ne?" ,,Co ty víš včera před domem stal kluk co do nás rána narazil" on kývl ,,tak zatím" rozloučil jsem se a běžel za ním. ,,Ahoj!!! Tak jdem???" Zeptal jsem se a on s úsměvem přikývl. ,,Jasně můžem skočíme do nákupaku?" Zeptal se a já kývl. Když jsme byli v obchoďáku nemohl jsem si nevšimnout že za námi pořád někdo chodí teď jich bylo o hodně více co se děje?! ,,Emmm hele seženu odvoz aby jsme nemuseli tu dálku pěšky" on přikývl a já vzal telefon. Radši jsem mu napsal a hlavě držel Denkiho.

T: Lido přijeď pro nás

L: fajn do pár minut tam jsem

T: fajn.

Zase jsem uklidnil mobil. ,,Pojď půjdem někam" řekl jsem, musíme se dostat mimo lidí asi si říkáte spíš mezi lidi ale pokud chtěj zaútočit budu muset použít zbraň. ,,Jsi v pohodě?" Zeptal se mě a já kývl ,,jo jen tu bude za pár minut tak půjdem čekat ven" odpověděl jsem mu jednoduše a odešli. Chvílemi jsem se koukl za sebe a dva za námi šli co chtějí vole?! Radši jsme se ani nezastavili a chodili... Jen aby si Denki nevšiml že se o něj nějak zajímám. ,,Pojď už tu je" řekl jsem ,,víš co radši běž za mě a drž se mě" ,,jsi v pořádku?" ,,Jo jsem jen pro jistotu" on tak udělal a šel za mnou. ,,Ahoj Lido jeď" ,,ahoj kluci jo jasně" řekl a vyjel.
Já vzal mobil a napsal Kirishimovi.

T: kamoo vůbec se mi to nelíbí

K: co je?

T: dneska jsme byli s Denkim v obchoďáku a teď to nebyl jeden ale dva... Prostě pořád se někdo motá okolo Denkiho.

K: tak ho nepusť ani na krok!

T: jasný! A jak jde práce bodyguarda?

K: co zapomínáš? Řekl jsem ti že už to nedělám!

T: sorry neboj já ho ohlidam jasný!

Vypl jsem mobil a usmál se na Denkiho ten spíš vypadal jako bych se právě scvokl. ,, Plánuješ jít zítra někam?" Zeptal jsem se ,,já? Zítra asi ne chci být s babičkou" ,,dobře tak já tě aspoň doprovodím k dveřím, počkej půjdu první já" ,,proč se chováš tak divně?" ,,Já? Ne! To možná dělá to že jsem v jiné zemi" zalhal jsem a on odešel do vnitř.

O měsíc později:

Všechno je v piči Denki si začíná všímat a já už nevím jak lhát.

Denki pov.

Da: Denki?

De: ano Dave?

Da: tvůj otec... Postřelili ho!

De: cože!! Ne kurva a kde je Kirishima!!

Da: ten už tu nedělá..

De: fajn letím zpátky!

,,Kurva!" Zařval jsem a začal si balit věci ,,co se děje?!" ,,Tátu postřelili tak se vracím!" ,, Letím s tebou stejně tam musím kvůli práci chtěl jsem letět už dneska" koukl jsem se na něj se slzami ,,dobře" řekl jsem.

Přílet do Londýna:

,,Pane!!" Zařval někdo pro mě neznámí člověk ,,já jsem nový bodyguard pojeďte semnou!" Koukl jsem se na Todorokiho a objal ho ,,děkuju za všechno!" A běžel do auta když jsme jeli díl než se původně má tak jsem se ozval ,,emm kam jedem!?" ,, Drž hubu" ,,cože prosím!" A do piči jsem v piči! ,,Vy nejste můj bodyguard že ne?" ,,To teda nejsem takže drž hubu nebo zastavím a uspím tě!" Řekl tak hnusně a já radši byl s ticha.

Todoroki pov.

Denki odjel a já si volal taxíka.

K: hele zachvili pro Denkiho přijede auto!

T: jo neboj už tu pro něj bylo.

K: cože?! Však teď mi volal že tam bude až za pět minut!..

T: tak tu byl asi dřív

K: Todoroki do prdele!

T: co je!

K: mával na tebe?

T: na mě ne jen na Denkiho

K: fajn měl na sobě značku našeho gangů?

T: ne... Do prdele!

Rychle jsem vypl mobil a utíkal ven tohle se posralo a jakože hodně.

Denki pov.

Přemýšlel jsem jak utéct a napadlo mě to co mě učil Kirishima. Vždycky u sebe nosím pepřák ,,hej zmrde!" Řekl jsem on se na mě podíval a já začal na něj stříkat pepřák. ,,Auuu ty debile!" Já rychle vyběhl z auta a utíkal jen jak to šlo abych se přiznal tohle není to co mě učil ale za vraždu si sednout nechci. ,,Stůj!" Zařval a já pořád utíkal ale marně chytl mě. ,,Pusť mě!!!! Prosím!!!" ,, Drž hubu!" A pak už jen tma.

Kiri pov.

Klid to bude dobrý najdeš ho v pořádku! Ne nenajdu měl jsem tam na tom letišti být! Do piči! ,, Kirishimo to chce myslet!" Já se podíval na Bakugoua ,,Todo jak si říkal že vypadal ten člověk?" ,, Měl modré vlasy, na tváři měl jizvy a nártech taky..." ,,To je člověk od Nicka" řekl jsem jednoduše. ,,Izuku? Ty běž splátky na letiště a koukni se na záznamy" ,,tak za prvé tam ho sám nepošlu a za druhé jak chceš od fízlu jakože dostat záznamy?!" Řekl Bakugou a já se nadechl. ,,Uraraka je přeci policajt ne tak ať jde s Izukem a řeknou že vyšetřují únos a tak dál" řekl jsem a Izuku vzal mobil a začal ji volat.



________________
Dobré ráno všem
No teda nevím kdy
To jakože vydám
Ale teď to píšu ráno
😂💟

Me and Denki? Never! / Kirimami Kde žijí příběhy. Začni objevovat