to marry him !!!! never!

14 3 0
                                    

Deku pov.

Koukl jsem se na něj. ,,já vím ale i tak..." Usmál jsem se... ,,Teď už je dobře Izuku." Obejmul mě a já se rád přitulil. ,,Miluju tě Bakugou." ,,Já tebe." Jsem tak rád že to můžu už konečně říct... ,,Jak jde vztah mezi tebou a Denkim?" Usmál jsem se. ,,Za ten týden semnou mluvil jen když se ptal na tebe takže pěkně na piču hele."
,,Hele to není pravda žraloků!" Denki ho praštil do ramene. A já se usmál. ,,Můžem jít už domů?" Zeptal jsem se. ,,Izuku bude lepší když tu ještě zůstaneš.." odpověděl mi Todoroki. ,, Todoroki.. můžu být i doma." ,, Bakugou toho má teď hodně a nebyl by někdo kdo by tě kontroloval." ,,Já můžu.." všichni jsme se podívali na Denkiho. ,,No co je? To mi jakože nevěříte???" ,,Joooo prosím!!!! Todoroki..." Začal jsem ho prosit. ,,Fajn ale dávej na sebe pozor!" Já přikývl.

Doma:

Denki pov.

,,Dneska má Kirishima s Bakugem nějakou práci takže tu budu dneska s tebou." Usmál jsem se. ,,Super aspoň si můžem povídat." Já kývl.  Odložil jsem mu jeho věci a šel do kuchyně. Když jsem točil vodu do hrnečku cinklwmi mobil. Byl to táta.

T:Denki, chci jen říct že ten sňatek s Shinsou platí.

D:cože ne!

T:už jsme to domluvili co jste byli malí! Slíbil jsem to tvé matce Denki!

D:to je mi u prdele!

T:jak to semnou mluvíš!!!

D:úplně normálně kurva! Ty nevíš co je zač!

T:je mi to jedno! Vezmeš si ho a tím končím!

D: ale já miluju Kirishimu!!

T:cože? Tak na něj rychle zapomeň! Vezmeš si Shinsou nebo nechám ho zabít!

D:to neuděláš!

T:ale jo udělám! Uvidím tě s ním.. počítej že ho ráno uvidíš s prostřelenou hlavou!

Na to jsem si musel sednout a pořádně se nadechnout Izu hned začal hned řešit co se stalo ale já neměl sílu mu odpovědět. Jen jsem ucítil jak mi vzal mobil. ,,Denki!" Zařval. ,,Jo já vím.." odpověděl jsem mu. ,,Co uděláš!?" ,,Já nevím..." ,,musíš bojovat!" ,,Jo ale když nás uvidí on umře!!" ,,Tak to nedovol!" ,,A jak asi!? On Klidně zabije mě chápeš to?" Koukl jsem se na něj. ,,To by neudělal.."  ,,vážně? Jemu je jedno jestli jsem jeho syn nebo ne.. klidně mě zabije s ním!"  Povzdechl jsem si. ,,Musím to říct Kirishimovi..." ,,To bude lepší když se to dozví od tebe.." ,, já mu neřeknu o těch zásnubách Izuku řeknu jen že už se s ním nechci vídat..." ,,Dělej si co chceš jen Kirishimovi na tobě záleží.. má tě hodně rád Denki, jsi první kterému dovolil si ho pustit k tělu." ,,Já vím a je mi líto že mu zase ublížím ale... Nechci aby se mu něco stalo." On jen kývl a objal mě. ,,Zítra mám přijít domů..." Já nejsem ten typ co brečí ale teď to prostě nešlo. ,, Všechno se ničí.. proč se to děje!? Komu jsem co udělal!"  ,,Nikomu jen jsi úžasný člověk.. a těm se děje hodně věcí. Nemůžeš za to že se ti to děje."  ,,Můžu za všechno... Nikdo mi nepřirostl k srdci tak jako Kirishima.. nevím čí je to láska ale jen vím že mi na něm záleží..." ,,Tomu se říká láska."
Já se znovu na něj podíval. ,,Ale já nevím jestli je to láska Izuku..." ,,Nemusíš to vědět ale jde to vidět."  ,, Nesmí se mu nic stát chápeš!?" ,,Já to chápu! A co chceš dělat?!" ,,Nevím! Už jsem ti to říkal..." ,,Tak neřvi já nemůžu za to že jsi se zamiloval." ,,Já se ale nezamiloval!" ,,Vážně?" Udělal to s tím obočím.  A já protočil očima. ,,Jo vážně mám ho jen rád.. jako kamaráda už to chápeš?" On přikývl.

Večer:

Už je kolem osmé a Baku s Kirim by tu měli každou chvíli být. ,,Jsi nervózní?" ,,S čeho?" ,,No s toho všeho." Zeptal se mě a já přikývl. ,,Dá se to tak říct." Usmál jsem se a už jsem uslyšel klíče. ,,Jsme doma." ,,Jsme v obýváku." Zařval Izuku. ,,Ahoj, tak jak jste se měli?" Baku si sedl vedle Izuka. ,,Emm dobrý." Udělal jsem falešný úsměv. ,,Denki?" ,,Hm?" ,,Znám tě jen chvíli ale i já a Kirishima vidíme že jsi brečel." ,,Cože? Ne jen jsme koukali na komedii noa nějak jsme vybouchli smíchy že?" Koukl jsem se na Izuka a ten z těžká přikývl. ,,Pokud jsi myslíš že ti tohle někdo věří jsi na omylů..."
,,Prostě Denki musí jít domů a proto začal brečet chápete?" ,,Aha... Emm tak já tě odvezu.." nabídl se Kirishima. ,,Ne! Teda děkuju ale přijde pro mě táta." Kirishima se podíval na Izuka který spíš dělal že není přítomen. ,,Emm dobře." ,,Tak já už půjdu ahoj." ,,Ahoj." Rozloučil jsem se a vzal si boty a kabát a už vyběhl ven.


Kirishima pov.

,,zdá se mi to nebo se vážně nevím děje?" Koukl jsem se na Bakuga. ,,Jo choval se jinak než obvykle..." Oba jsme věnovali svůj zrak na Izuka. ,,Coje!? Já nic nevím!" ,,Jo jasný tohle si říkej holubům na střeše. Brokolice co se děje?" Oslovil jsem ho touhle přezdívkou Baku to nemá rád když mu tak říkám ale mě je to u prdele. ,,A co mám říct!?" ,, Všechno co víš!" Izuku se na mě podíval a nadechl se. ,, Prostě... Prostě Denki si musí vzít Shinsou.. chtěl ti to říct ale.." ,,ale?" ,,Ale má tě hodně rád... A jeho otec psal že když tě s tebou uvidí zabije jak tebe tak i jeho.." ,,cože! Ne jak kurva proč!!!" ,,Klid! Kirishimo!" Začal mě uklidňovat Bakugou a já mu ukázal jen fakace. ,,Ty čivavo mi neříkej ať se uklidním!" ,,Do piči! Žraloků sedni si na tu prdel nebo ti ji nakopu aby jsi měl důvod nesedět!" Já si nasraně sedl. ,,Chce tě jem chránit.. možná tě má víc než rád... Jen si to nechce přiznat." ,,Říkáš to tak s klidem..." Protočil jsem oči. ,,Takhle s ním prosím nemluv." Já se jen uchechtl. Co teď kurva!? Stal jsem se na něj závislý pokud se ožení s tým fialokou je všechno v piči... Ne to nemůžu dovolit! Takhle to nechám Já ho miluju a udělám cokoliv abych ho zachránil! Zvedl jsem se ,,Překazím tu svatbu..."






_________________
Jo já vím
Týden mi trvalo
Než jsem se dokopala
Dopsat kapitolu
Ale nevadí..
Btw tohle nebylo
Podle plánu Okay?
Takže nevím co to tam dělá
Ale ok no 🤣🤍 přeji hezké čtení
U další kapitoly ahoj!!!💝🫵

Me and Denki? Never! / Kirimami Kde žijí příběhy. Začni objevovat