~DÜŞMAN~

2.8K 169 87
                                    

SELAMIN ALEYKÜM GENCOLAR SİZLERE BİR KAÇ ŞEY SÖYLEMEK İSTİYORUM ÖNCELİKLE YAPTIĞIM BİR KAÇ YAZIM HATALARI İÇİN ÖZÜR DİLERİM FARK ETTİKLERİMİ DÜZELTİYORUM AMA BAZILARINI BİLEREK DÜZELTMİYORUM ÇÜNKÜ BEN ÖYLE İSTİYORUM EĞER ÇOK RAHATSIZ OLUYORSANIZ KENDİNİZ DÜZELTİN YADA HİÇ OKUMAYIN İKİNCİSİ BİLİYORUM BÖLÜMLER ÇOK GEÇ GELİYOR AMA ELİMDEN GELDİĞİ KADAR YAZMAYA ÇALIŞIYORUM TEKRARDAN ÖZÜR DİERLİM

NEYSE UMARIM BEĞENİRSİNİZ SİZLERİ SEVİYORUM

İYİ OKUMALAR 💞

Sabahın ilk saatlerinde enseme değen nefesler yüzünden uyanmıştım. Gözlerimi hızlıca aralarken boynum ile omzum arasında bir kafa hissettim. Hemen boynuma bakarken Baran abinin yaralı yüzüyle karşılaştım -Bir insan böyleyken bile nasıl bu kadar karizma olabiliyordu ya-

Tamamen ona dönerek yüzünü incelemeye başladım. Kaşları, kirpikleri, gözleri, dudakları... Biraz kaba dayı olmasına rağmen çok sevilesi biriydi aslında. Elimi anlına dökülen saçlarına geçirip yukarı kaldırdım ve oynamaya başladım "aslında üvey abim olmasaydın bir şansın olabilirdi belki" dedim dünkü sorusuna atıfta bulunarak.

Uyuduğundan emin olduğum için rahatça konuşuyordum ama bir anda bir şeyler mırıldanarak bana daha çok sokulduğunda neredeyse korkudan altıma sıçacaktım. Duymamamıştır inşallah çünkü eyer duysa utançtan yüzüne bile bakamazdım. Duymamamıştır ya çünkü kısık sesle söykemiştim.

Hala yarı çıplak olduğu için çıplak göğsünden itirerek ondan uzaklaştım ve yataktan kaltım telefonumuda alıp odadan çıktım. Önce babam gilin odasına girdim ama kimse yoktu galiba çoktan gitmişlerdi. Ardından lavaboya girdim ve elimi yüzümü yıkayıp mutfağa geçtim. Kendime şöyle güzel bi sabah kahvesi yapacakdım ki malzemelerin nerede olduğu bilmediğim için uzun bir süre aradım ve sonunda bulmuştum.

Sonunda yaptığım kahvemi alıp balkona çıktım. Balkonun çok şağ şağlı bir manzarası yoktu aslında.
Esenyurtun dar sokakları ve yolda yürüyen bir kaç kişi vardı hemen karşıda ise neredeyse elimi uzatsam dokunabileceğim bir balkon vardı.

Kahvemi sehpaya koyup kendimi kokutağa atacağım sırada karşı balkondan yarı çıplak biri çıktı -buradaki herkez mı yarı çıplak uyuyor amına koyayım- beni gördüğünde şarşırmış olacakki bir süre sadece beni inceledi ve bende onu inceldim. Uzun boylu, beyaz tenli, biraz kısa siyah saçlı, tahminen Baran abi ile aynı yaşta ve Baran abi gibi mavi gözerli vardı.

~ÜVEY ABİM~BXB+18~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin