~HATIRLAMADINMI?~

2.4K 139 27
                                    

GENCOLAR ASLINDA BU BÖLÜMÜ DÜN YAYINLIYACAKDIM AMA DÜN TÛM GÜN BOYİNCA ELEKTRİK YOKTU VE BU GÜNDE DERSHANEM OLDUĞU İÇİN BİRAZ GEÇ GELDİ

EYER SAÇMA OLAN BİR YER VARSA BURAYA YAZABİLİRİSİNİZ VE YAZIM HATALARI İÇİNDE ÖZÜR DİLERİM.

İYİ OKUMALAR💕

Yavaştan hava kararmaya başlamıştı ve daha Baran gelmemişti. Yeliz teyze ve babam merak etmesin diye arkadaşlarının yanına gitti dedim ama inşallah başına bir şey gelmemiştir çünkü telefonlarımı açmıyordu.

–nerede kaldı bu çocuk yaa?!

Yeliz teyzenin bu sorusundan sonra yavaştan panik yapmaya başladığını anladım.

–isterseniz ben hemen gidip bakayım?

–Yok oğlum şimdi hava kararmaya başladı seninde başına bir şey gelmesin sonra

–Yok yeliz teyze bir şey olmaz hem ben telefonumu alırım bir şey olursa hemen ararım

– peki oğlun ama dikkat et

Bu sefer babam konuşmuştu ki geldiklerinden beri neredeyse hiç konuşmadı. Anladımı acaba? Yok be Berkay nereden anlayacak adam müneccimmi de bilsin.

Hemen oturduğum koltuktan kalkıp kapıya ilerledim. Hava yavaştan soğumaya başlamıştı ama yinede sıcak olduğu için üstüme bir şey almadan şort ve tişort ile çıktım. Apartmandan çıkmam ve yüzüme çarpan o soğuk esintiyle bir an titredim. Etrafıma baktığımda Baran yada arkadaşları yoktu ama geçen günkü Baran'ın kavga ettiği çocuk vardı.

Aklıma Baran'ın ondan uzak dur gibisinden sözleri geldi. Onun dediği gibi ondan uzak duracakdım çüknü elbet bir bildiği vardı ve benim iyiliğim için söylüyordu bunları.

Ona ve arkadaşlarına bakmadan yoluma devam ediyordum ki arkamdan birinin bana seslendiğini duydum.

piştt

Bu ne Baran'dı nede onun arkadaşları bu o günkü çocuk. Bu arada çocuk diyorum çünkü adını bilmiyorum. Arkamı dönmeden direk yoluna devam edecekken kolumda bir el hissetmemle beraber arkaya doğru döndüm. Offff ne istiyor bu gerizekalı

–offff işim var bırak beni!

Diyip kolumu çekiştirdim ama daha sıkı tuttu kolumu.

– NE İSTİYORSUN YA GERİZEKALI!

Bağırmıştım bu sefer ve benim bağırmam ile onunda kaşları çatıldı. Sinirlendi galiba.

–Bağırma bana

–Sende bırak beni o zaman!

–Lan alt tarafı konuşacam bı sakin ol amına koyayım

Offff hemen Baran'nı bulmam lazım ama bu piç hiç bir yere gitmeme izin vermiyecek gibi.

– iyi tamam konuş ama kısa kes işim var ve şu kolumu bırak!

–tamam ama kaçmıyacaksın

–yav çocukmuyum ben!

–evet

–offf hadi ne bok diyeceksin de.

–tamam tamam

Diyip kolumu bıraktı yavaşça ve biraz geri gitti. Ellerimi göğsümde birleştirip hafif yamuk şekilde duraraka ona baktım.

–bak biliyorum pek iyi bi başlangıç olmadı ama yeniden başlıyabiliriz?

–ya ben istemiyorsam

~ÜVEY ABİM~BXB+18~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin