Uyandığımda bembeyaz odada kıpırdamak benim için hâlâ zordu. Vücudumun neredeyse tamamı sargılarla doluydu. Bunlardan birazı benim kendime vermiş olduğum, birazı ise kurt adamın bana vermiş olduğu zarardı.O sırada yanımdan gelen sesle beraber o tarafa döndüm. Profesör McGonagall ve profesör Dumbledore bana doğru kendilerine has o hafif tebessümleri ile bakıyorlardı.
-Bayan Berly bu yıl ki kanlı ay sanırım diğerlerinden biraz daha garipti ve siz de başka birinin küçük sorununu öğrenmiş oldunuz. Okulumuzda tek özel olan öğrencimiz değilsiniz. Bay Lupin'de sizin gibi özel olan bir öğrenci. Umarım bu sırrı hiç kimseye söylemezsiniz?
Aslında soru soruyordu. Ancak şu anda bu düşündüğüm son şeydi. Bay Lupin'de sizin gibi özel bir öğrenci. Beynimde yankı halinde bu cümle duyuluyordu.
Kafamdaki yankı Profesör'ün sesi ile bölündü
-Bayan Berly?
-Evet... Elbette hiç kimseye söylemem.
Aklıma gelen şeyle beraber vicudumu tekrardan bir endişe kapladı.
-Profesör... O iyi mi?
Hafifçe gülümseyen Dumbledor cevap verdi
-Neden kendisine sormuyorsunuz?
Yan tarafımı gösterdiğinde Remus'un orda bana doğru baktığını gördüm. Hafifçe gülümsüyor ve gamzelerini ortaya çıkarıyordu.
Konuşamayacağımı anladığında o konuşmaya başladı.
-İyiyim Anna sağol ama sanırım konuşmamız gereken çok şey var.
Bunu istemiyordum. Konuşmak istemiyordum yada herhangi bir açıklama yapmak. Ben canvarım demek istemiyordum. Hayatımda bir kere konuşmadan belki de küçük bir arkadaşlığa gittiğim kişilerin beni terk etmesini istemiyordum.
Öyle ki bunu diyeceğim kişi bir kurt adamdı ancak o bile kendini bir şekilde engellemenin yolunu bulmuştu, ben ise eğer ki o gün Remus olmasaydı neler yapardım bilmiyorum.
Zorda olsa yutkunduğumda kendimi gülümsemeye zorladım. Remus'a hafifçe kafa sallayarak önüme döndüm. Buradan en erken şekilde çıkmalıydım.
Çapulcular'ın Remus'u ziyarete geldiği her anda uyuyor taklidi yapıyordum. Zaten duyduğum şeyler klasikti.
Bunu ona sormalıyız.
Nasıl başka bir tane daha özel olabilir hiç fark etmemiştim?
Ya başka da varsa... yani onu orada gördünüz ve daha tehlikeli biri sizce Hogwarts da var mıdır?
Peter'ın dediği bu kelime kalbime balyozla vurulmuş etkisi yarattı. Haklıydı tehlikeliydim benden daha tehlikelisi varsa onlar da tehlikedelerdi. Belki de Remus olmasaydı o gün Hogwarts'a girip bir kaç kişiyi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Golden Eye | Remus Lupin
FanfictionRemus Lupin kendini bir "canavar" olarak görüyordu çapulcular ise ona canavar olmadığını öğretti ama yinede Remus başka hiç kimseye çok samimi olamaz her şeyi anlatamaz bir ilişki kuramazdı. Peki ya başka bir "canavar" ile yakın olabilir mi?