ANNA'DANSabahleyin güneşin doğması ile yatağımda doğruldum. Odanın lavabosuna geçip hızlı bir makyaj ve günlük rutinlerden büyük salona doğru adımladım.
Kahvaltıda çıkan pastırma ve sucukları ağacın altına bıraktıkdan sonra tılsım dersi için sınıfa doğru gitmeye başladım.
Tılsım dersinde, Profesör Flitwich dersin bittiğini belirttiğinde notlarımı ve kitaplarımı çantama hızlıca atıp bahçeye çıktım. Ders fazlası ile beni boğmuştu ve temiz havanın iyi geleceğine inancım tamdı.
Bahçeye çıktığımda büyük Sedir ağacının altına kendimi bir çuval un gibi bıraktığımda insanları izlemeye başladım. Kimisi gülüyor kimisi ciddi bir şey konuşuyor kimisi ise ders çalışarak zamanını değerlendiriyordu.
Ders çalışan kişileri tahmin etmek kolaydı; Lily Evans ve Alice Fortescue elma ağacına sırtlarını dayamış, ellerindeki biçim değiştirme kitabına bakarken James Potter Remus'dan aldığı yüksek ihtimal büyü ile renk verilmiş olan toz pembesi yapraklı içinde kırmızı tohumları bulunan çiçek ile birlikte Lily-Çiçeği için bir çıkma teklifi daha etmeye hazırlanıyordu.
Cevap belliydi ancak sanırım James bunu pek anlayamayacaktı. Diğer tarafta ise Slytherin'in altın çocukları vardı; Lucius Malfoy ve Barty Crouch jr. Hufflepuf'dan Darwin ikizlerinden Fiona'nın gözlüğünü almış Charles ise kardeşine yardım etmeye çalışırken asasını kaptırmışa benziyordu.
Hogwarts herkese kapılarını açardı, onlara okula en iyi şekilde adapte olabilmeleri için kendilerine benzeyen kişilerin yanına koyardı, bir binada olmak demek kocaman bir aile ve kocaman bir eve sahip olmak demekti ama öyle ki insanlar bunu yanlış anlıyorlardı.
Bir evi yüceltip kalanları işe yaramaz görüyor yada bir binanın bütün kişilerine ön yargıyla yaklaşıyorlardı. Bu bir tek Slytherin değildi, Griffindor da Slytherin öğrencilerine ön yargılılardı Hufflepuflar tırsak ve aptal olarak görülür Ravenclawlar ise deli olarak bilinirdi.
Herkes insanları sadece binalarına göre yargılarken çok az kişi çıkıp "hadi ama bir insanın sadece tek bir özelliği olamaz" diyordu zaten bu yüzden değil miydi, kurt adamlara, golden eyelere, sirenlere ve diğer bir çok canlıya sadece "canavar" başlığı altında bakılmasını nedeni? Herkese ve her şeye ön yargı ile yaklaşma.
Oturduğum ağacın gölgesinden kalkıp henüz birinci sınıf olmalarına rağmen bir nevi zorbalık gören çocukların yanına gittim.
- Birinci sınıf olduklarını bilmiyor musunuz, yoksa sadece onlarla uğraşıcak cesaretiniz mi var?
- Cesaretimiz bütün bulanıklarla uğraşıcak kadar var Berly ama sen o cahil cesaretin ile buradan nasibini almak istemiyor isen gidersin
Konuşan Barty kendinden emindi. Genellikle ortamı sakinleştirsemde yaklaşan kanlı ayında etkisi ile onlara sataşma isteğim ağır basıyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Golden Eye | Remus Lupin
FanfictionRemus Lupin kendini bir "canavar" olarak görüyordu çapulcular ise ona canavar olmadığını öğretti ama yinede Remus başka hiç kimseye çok samimi olamaz her şeyi anlatamaz bir ilişki kuramazdı. Peki ya başka bir "canavar" ile yakın olabilir mi?