6.poglavje ali kratka zgodovina

108 11 21
                                    

»Kako je bil ustvarjen naš svet ne vemo. Naš planet imenovan Era. V začetku smo bili živali, pobijali smo se med seboj in si vladali. Nekaj desetletij nazaj so bili medrasne razlike in belci so imeli privilegije. A to ni bilo najhuje. Magijo oz. Energijo so lahko uporabljali le bogati, če pa si jo uporabljal zunaj elite so sledile težke kazni.

Za uporabo Energije si se moral povzpeti vsaj do položaja velikega duhovnika ali vsaj podpredsednika. Energijo so v majhnih količinah nekaznovano uporabljali po vaseh, večinoma pri domačih opravilih.

Zelo znan uporabnik magije, ki mu je elita dovolila uporabo Energije je bil Max Wight. Leta 3180 je pri 16 letih dosegel enakopravno uporabo magije. Aprila 3200 je nenadoma izginil. Nihče ne zna pojasniti njegovega izginotja.

No, pa omenimo nekaj manj znanih uporabnikov Energije ki so se izognili oblasti bogatašev, kraljev, diktatorjev, suženjstvu... Eden manj znanih je bil suženj Blake Malna, ki je z uporabo Energije preprečil potop Atlantide. Prebivalci Atlantide so bili globoko užaljeni, saj njihovi čarodeji niso zmogli ničesar. Zato so, da bi lahko rekli, da jih je rešil njihov polnopravni prebivalec in njihov čarodej odpravili suženjstvo ter Blaku dodelili naslov Mag.

Mag je najvišji naziv, ki ga podeljujejo zelo redkim uporabnikom Energije. V vsej zgodovini inteligentnih bitij so podelili samo 345 nazivov Mag.«

Dana je dvignila pogled izza knjige in pogledala Elizabeto.

Na srečo je deklica že spala in Dana ni potrebovala nadaljevati branja. Pretresena je dvignila knjigo in odhitela v kabinet Očeta Dominika.

______________________

No kaj naj rečem, imam prost čas in urejam že vnaprej napisano besedilo.

Če vas kaj moti kar povejte.

V soboto 13.6.2015 in nedeljo 14.6.2015 bom odgovarjala na vprašanja o knjigi, zgodbi, osebah, in kar bi vas zanimalo.


Dijo! Se beremo kmalu (jaz pišem vi berete)!!!

Ledene oči (on hold)Where stories live. Discover now